סוס העבודה הוותיק עובר שדרוג לקראת שנת המודל הבאה, עם מנוע חזק יותר ונוחות נסיעה משופרת
שש שנים חלפו מאז שהגיח הדור השמיני של ההיילקס, סוס העבודה של טויוטה, וכבר הוא עובר מקצה שיפורים שני (הראשון היה ב-2017). בשנת המודל 2021 נקבל היילקס חזק יותר, נוח יותר ומפנק יותר. השינויים החיצוניים מינוריים, ואת עיקר השיפורים נמצא בתא המנוע, בתא הנוסעים ובמערכת המתלים (קישור למבחן דרכים מקיף לדור השמיני של ההיילקס).
בדגם המיועד לשוק האירופאי, זה שיגיע גם אלינו, תמצאו מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.8 ליטר המספק 201 כ"ס, כ-50 כ"ס יותר מאשר בדגם הנוכחי (בתצורה בה הוא נמכר בישראל) עם מנוע ה-2.4 ליטר . גם המומנט שופר משמעותית והנתון של המנוע החדש עומד על כ-51 קג"מ לעומת כ-40 קג"מ במנוע היוצא. תוספת הכוח והמומנט יאפשרו זינוק מהיר יותר מ-0 ל-100 קמ"ש – זה יתבצע בתוך 10 שניות עגולות. יהיו תיבות הילוכים ידניות אוטומטיות, שתיהן עם שש מהירויות ובדגם ה-4X4 יהיה כמובן הילוך כוח. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 7.8 ליטר סולר לכל 100 ק"מ.
בטויוטה טוענים כי גם איכות הנסיעה שופרה בזכות שינויים במערכת המתלים הכוללים כיול מחודש של הבולמים וקפיצים משודרגים. גם הגה הכוח שודרג. שיפורים נוספים כוללים הורדת הטורים בסרק מ-850 ל-680 סל"ד, דוושת דלק רגישה יותר שמאפשרת שליטה טובה יותר בתאוצות, מערכת בקרת משיכה משודרגת וחיווי על כיוון הגלגלים הקדמיים. כושר הגרירה, גם בדגם הידני וגם באוטומטי, יעמוד על 3.5 טון.
המכירות באירופה אמורות להתחיל לקראת סוף השנה הנוכחית, ואז הוא צפוי להגיע גם אלינו.
16 תגובות
1
אורח/ת - Ohad Dayan
08 ביוני 2020 ב 08:38
חיים בסרט
גוש פלסטיק שדורשים על בסיסי 340 אלף חחחח
2
אורח/ת - Avihai Kamisa
08 ביוני 2020 ב 08:38
לא מחייב..
לא שהיא עכשיו זולה אבל רכב ששווה כל שקל
3
אורח/ת - Shlomi Levi
08 ביוני 2020 ב 08:41
זה האוטו הבא שלי
4
אורח/ת - Avior Hacmon
08 ביוני 2020 ב 08:42
מאסטרפיס
5
אורח/ת - Hananel Bitton
08 ביוני 2020 ב 08:42
עד שאמרתם מנוע גדול חיחחחחחחחחח 2.8
6
אורח/ת - משה בורביה
08 ביוני 2020 ב 08:43
Hananel Bittonמה זה משנה ???
משנה רק כמה סוסים יוצאים מהמנוע הזה ומה המומנט
7
אורח/ת - Hananel Bitton
08 ביוני 2020 ב 08:45
עגלות בוא קח סיבוב על סילברדו תראה מה זה רכב גם נוח כיסאות רחבים אבזור מטורף במחיר מצחיק שאין עליו גם מעמ וגם אפילו לא על דלק בקיצור אוטו טיל לא רואה את הטויוטה
8
אורח/ת - משה בורביה
08 ביוני 2020 ב 08:45
נראה אם המנוע הזה יעבור גם ללנדקרוזרים החדשים?.... יש למה לחכות .
9
אורח/ת - Dudu Bukris
08 ביוני 2020 ב 08:46
המנוע 2800 הזה יושב על הלנד כבר מס שנים...
גם על ההיילקס ברחבי העולם אצלנו תמיד הכל בהצתה מאוחרת...
10
אורח/ת - Nathan Greanfeld
08 ביוני 2020 ב 08:47
רק לידיעה.
יש מגמה בעולם להוריד נפחי מנוע ופחות זיהום אוויר במנועים חדשנים ומתקדמים.
למשל דימקס עם מנוע 1.9 דיזל.
מיצובישי עם מנוע 2.2 דיזל. אמרוק עם 2.0 ליטר דיזל.
היילקס נוכחי ירד מנפח 3.0 ליטר ל...2.4 ליטר דיזל מתקדם עם מומנט גדול יותר ממנוע ה...3.0 הקודם.
החומרים שמהם מיצרים את המנועים כיום הם חומרים מורכבים ומתקדמים טכנולוגית . משקל. חיסכון בדלק. עומד בראש העניין.
ההיילקס הנוכחי עושה ממוצע של 12 קילומטר על ליטר אחד שזה נתון מרשים ביותר.
קודם אין מה להשוות לסילבראדו זה רכב למטרה אחרת מההיילקס. (משאית קלה).
לא לשכוח צריכת דלק בסילברדו 5 קילומטר לליטר. במקרה הטוב.
עוד לא דיברנו על אמינות.טיפולים זולים ועוד דברים אחרים כמו סחירות ושמירת ערך .
11
אורח/ת - Ofir Malachi
08 ביוני 2020 ב 08:48
חומרים מורכבים ומתקדמים זאת כותרת יפה.
אם כבר, תן הסבר לזה אבל ברור לך שזה לא ממש קיים
12
אורח/ת - רועי לרון
08 ביוני 2020 ב 08:50
מה אומרים המומחים יהיה יותר כוח מהדגמים עד 2015 ?
יש נעילה אחורית ?
את מי מעניין 0-100 זה רכב לעבודה, נקווה לטוב
13
אורח/ת - אור חיים גוזלן
08 ביוני 2020 ב 08:51
מוכן להזמין עכשיו
14
אורח/ת - Shay Ettedgy
08 ביוני 2020 ב 08:51
רבע מליון שקל לטנדר שבקושי מוכר במס... רק בישראל
15
אורח/ת - שלומיק
09 ביוני 2020 ב 11:36
כל העדר ירוץ לקנות. אין הצדקה למחיר!! רווח היבואן פה מטורף. עושק!!
16
אורח/ת - אסף
01 באוגוסט 2020 ב 22:07
לא בטוח שהדגם הזה יגיע לישראל באופן סדיר, אם כן יעלה כ 300 אלף, הסטנדרטי 150 כס מתחיל ב 259 אלף שח.
תגובות