אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אופנועי VOGE הגיעו לישראל

Loncin - יצרן דו גלגלי ענק מסין, הגיע לישראל עם מותג האופנועים VOGE שמיועד לשוק האירופי

LONCIN – הקונצרן הדו גלגלי השני בגודלו בסין, הגיע לישראל עם מותג אופנועים חדש. היצרן הסיני, המייצר אופנועים למספר של יצרנים אירופים, הקים לפני 3 שנים חטיבת שיווק אופנועים לשוק האירופאי, תחת המותג VOGE, ומייצר אופנועים בהם משולבים מכלולים אירופאיים ויפנים במטרה להתחרות בשוק האופנועים באירופה.
לישראל מגיע מותג VOGE ביבוא של מוטו 24 - יבואני: מונדיאל, נורטון ו-URAL.

היצרן – אשר פרט ליצור מכוניות, מסוקים ומטוסים, מייצר גם אופנועים, עם קצב ייצור של 2.5 מיליון אופנועים בשנה, שלושה מיליון מנועים ו -150,000 טרקטורונים, מחזיק גם בתואר סיני של יצואן מספר 1, הן ביחידות והן במחזור. LONCIN מייצרים בין השאר עבור ב.מ.וו הגרמנית מאז 2005 , ובוניםעבורם את המנועים הדו-צילינדרים של BMW - ה- F 750/850/900 GS / R / XR, וכן את ליין הקטנועים של ב.מ.וו. בשנים האחרונות פותחה גם שותפות בין LONCIN ל- MV AGUSTA האיטלקית, ומיוצר עבורה ליין אופנועים חדש, בנוסף נכנסת VOGE לפיתוח ויצור אופנועים חשמליים.

300 CLASSIC

היצרן הסיני מייצר תחת המותג VOGE שמונה דגמי אופנועים ב 4 קטגוריות: ספורט, נייקד, אדוונצ'ר וקלאסי, בנפחים של 300, 500 ו 650 סמ"ק, וכן אופנועים חשמליים, כאשר כיום מגיעים ארצה נציגי קטגוריות הנייקד והאדוונצ'ר בנפחי 500 סמ"ק, ובהמשך השנה קטגוריות נוספות.

300R NAKED

הדגמים הראשונים שנחתו בישראל וסיימו תקינה הם הנייקד 500R ואופנוע האדוונצ'ר 500-DS, שניהם מצויידים במנועי טווין בהספק מכסימלי של קטגוריית הביניים 1A, עם מערכת ניהול מנוע תוצרת BOSCH הגרמנית, מערכת ABS דו-ערוצית, גם היא של BOSCH, על הבלימה מופקדים מלפנים צמד בלמי NISSIN בקוטר 300 מ"מ, דיסק בודד מאחור, עם קליפרים גם הם מתוצרת NISSIN היפנית, מתלי קייאבה KYB-KAYABA מלפנים ומאחור, עם מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ מלפנים, בולם זעזועים יחיד מאחור, תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, חיבור USB מקורי, מסך TFT צבעוני, עשיר ומתקדם מאד, הכולל גם פונקציית לחץ אוויר בגלגלים TPMS, חיבור BT מובנה לטלפון, תצוגה מתחלפת ע"פ תנאי התאורה, ועוד פיצ'רים. את דגם האדוונצ'ר ניתן להזמין עם 3 מזוודות אלומיניום מקוריות, מיגוני גחון, מנוע ופיירינג, מיגון רוח משופר ואביזרים נוספים.

500R NAKED

מחירי האופנועים:

AC300 – קלאסיק : עם מנוע בנפח 292, בהספק 30 כ"ס, מזלג הפוך, דיסקים כפולים ובמחיר של 27,900 ש"ח על הכביש.

R500 – טווין מקביל: עם מנוע המספק 46.2 כ"ס, מתלי KYB, בלמים כפולים של NISSIN, ניהול מנוע של BOSCH ובמחיר 43,900 ש"ח על הכביש.

DS500 – אופנוע אדוונצ'ר: מנוע טווין מקבילי המספק 46.2 כ"ס, מתלי KYB, בלמים כפולים של NISSIN, ניהול מנוע BOSCH, מד לחץ אוויר בגלגלים TPMS, מסך TFT עם קישוריות BT ובמחיר של 46,900 ש"ח על הכביש. DS500 מאובזר עם מיגונים + 3 מזוודות אדוונצ'ר מקוריות מאלומיניום במחיר של 52,900 ש"ח על הכביש.

תגובות

11 תגובות

1

אורח/ת - Amos Weiss

21 ביוני 2020 ב 07:55

מצוין! טוב לתחרות ולמי שהמאה לא בכיסו.

2

אורח/ת - אבי אש

21 ביוני 2020 ב 07:55

זמנים מצויינים לנפץ ליבואנים את הבועה

3

אורח/ת - אור חנין

21 ביוני 2020 ב 08:16

מצויין הגיע הזמן לתחרות

4

אורח/ת - שי

21 ביוני 2020 ב 16:20

אותו מחיר כמו של הונדה cb500x
אז למה לנו?

5

אורח/ת - אביעד מעוז

21 ביוני 2020 ב 23:16

יקר מדי. היחיד שהם מוכרים במחיר סביר זה הזול, אלה של ה43K ו47K/54K מוגזמים עבור מותג סיני חדש. הCB500X בימי מבצע מפורסם ב47, לא רואה יותר מקומץ שיעדיפו את VOGE באותו מחיר.

6

אורח/ת - Shahar Cohen

21 ביוני 2020 ב 23:16

אהלן וסהלן למה לא, תחרות עושה רק טוב לשוק.
המותג יחסית חדש אבל היצרן לא. החברה מאוחרי המותג היא לונסין הסינית, אותה חברה שמייצרת מנועים עבור ב.מ.וו ועוד כמה מותגים אירופיים.

7

אורח/ת - Amram Tauber

21 ביוני 2020 ב 23:16

היא כבר הייתה פה בעבר בשם לונסין, לא צלח, ועכשיו אותה הגיברת בשינוי אדרת...

8

אורח/ת - Yedidya Malka

21 ביוני 2020 ב 23:17

אני מאחל ליבואן הצלחה מכול הלב אבל המחירים של האופנועים האלה גבוהה אותו מחיר של האופנועים היפנים איך הם רוצים להיתחרות בימהה קווסקי וסוזוקי והונדה אם המחירים דומים אנשים יעדיפו את האיכות היפנית

9

אורח/ת - אילן איטח

21 ביוני 2020 ב 23:18

שורה תחתונה זה היבואן שמבקש מחיר הזוי קשה היה לשבור את היפנים - ימהה - הונדה - קוואסקי .
אבל אולי המחירים של היפנים ירדו עוד קצת כדי לשבור את הסינים .

10

אורח/ת - Amos Weiss

21 ביוני 2020 ב 23:19

אילן איטח רק שתדע שהשפה היפנית באה מהסינית

11

אורח/ת - Amos Weiss

21 ביוני 2020 ב 23:20


דניאל קרייזמן - סוסים לא ממש מעניינים, אלא אם אתה רוכב על סוס. דבר אתי על מומנט בקג"מ ובאיזה סל"ד. מה מעניין אם מהירות סופית 140 או 150? בשניהם זה קנס