אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

מותג אופנועי השטח GAS GAS יחל שיווק בישראל בידי קבוצת עופר אבניר

מותג GAS GAS המתמחה בייצור אופנועי אנדורו, מוטוקרוס וטריאל, נרכש לאחרונה ע"י קונצרן KTM, המחזיק בבעלותו גם את מותג האופנועים השוודי אוסטרי, Husqvarna.
עופר אבניר, יבואנית דגמי Husqvarna, הינה המשווקת המורשית של מותג אופנועי השטח הספרדי בישראל

לאחר ייבוא מותג Husqvarna לישראל, קבוצת עופר אבניר מרחיבה את היצע מותגי השטח שברשותה ותחל בייבוא רשמי של מותג אופנועי השטח הספרדי – GAS GAS. מותג GAS GAS שנרכש לפני כשנה על ידי קונצרן KTM מציע דגמי שטח בתחומי האנדורו, מוטוקרוס וטריאל. דגמי 2021 של המותג הספרדי, אשר צפויים לשווק גלובלי בסוף השנה, יציגו למעשה לראשונה שילוב בין אופנועי המותג הספרדי לבין הטכנולוגיה של KTM.

עופר אבניר זכתה בייבוא הרשמי של מותג GAS GAS לישראל לאחר תהליך בחינה שקיים היצרן בחודשים האחרונים. המותג הספרדי ישווק בעופר אבניר ויצטרף לדגמי מותג Husqvarna הנמכרים כבר בישראל על ידי עופר אבניר.

קבוצת עופר אבניר, בתמיכת מותג Husqvarna העולמי, תחל בייבוא המותג כבר במהלך הקיץ הקרוב עם הגעת דגמי הטריאל הראשונים של GAS GAS לישראל, כשלקראת סוף השנה צפויים להגיע גם את דגמי האנדורו והמוטוקרוס של המותג הספרדי, לראשונה עם הטכנולוגיה של KTM. דגמי GAS GAS צפויים להיות משווקים בסניפי עופר אבניר והמפיצים המורשים של קבוצת עופר אבניר בישראל.