דגמי 718 של פורשה מגיעים כעת גם עם תיבת ההילוכים כפולת המצמד של החברה.
ידיעה עם המון נתונים טכניים למי שאוהב את הדקויות הקטנות (והמהירות) בכביש
718 Cayman Models
חידוש לדגמי 718 של פורשה - כעת ניתן להזמין גם אותה עם מנועי בוקסר 6 צילינדרים בנפח של 4 ליטר גם עם תיבת הילוכים כפולת מצמד של Porsche בעלת שבעה הילוכים (PDK).
הדגמים Boxster, Cayman 718 GTS 4.0, 718 Spyder ו-718 Cayman GT4 זמינים כעת גם עם תיבת הילוכים אוטומטית. תיבת הילוכים זו מאפשרת האצה גם במהלך החלפת הילוכים בלי להפסיק את העברת הכוח לגלגלים המניעים. היא משפרת את רמת הנוחות בעת החלפות הילוכים ואת תצרוכת הדלק בהאצה.
בהשוואה לדגמי 718 עם תיבת הילוכים ידנית, דגמי GT בעלי הספק של 420 כ"ס - ה-718 Spyder וה-718 Cayman GT4 מאיצות כעת מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות (0.5 שניות מהר יותר). הן מגיעות למהירות של 200 קמ"ש בתוך 13.4 שניות (0.4 שניות מהר יותר). גם ההאצה מ-0 ל-100 של הדגמים 718 Cayman GTS 4.0 ו-718 Boxster GTS 4.0 בעלי הספק של 400 כ"ס השתפרה בחצי שנייה ל-4.0 שניות והם מגיעים למהירות של 200 קמ"ש בתוך 13.7 שניות (0.4 שניות מהר יותר בהשוואה לדגמים עם תיבת הילוכים ידנית).
718 Boxster Models
בדגמי 718 GTS 4.0, חבילת Sport Chrono משנה את מאפייני החלפת ההילוכים של תיבת ההילוכים בהתאם למצב הנהיגה שנבחר (רגיל, ספורט, ספורט פלוס והתאמה אישית). במצב ספורט החלפת ההילוכים תהיה מהירה יותר, תיבת ההילוכים תוריד הילוך מוקדם יותר תוך כדי פתיחה אוטומטית של המצערת ("גז ביניים"), והוא מאפשר האצה אופטימלית והחלפת הילוכים במהירויות מנוע גבוהות יותר. מצב ספורט פלוס הוא מצב מתקדם יותר המותאם לקבלת ביצועים מקסימליים וניצול מרבי של מנוע הבוקסר האטמוספרי בעל שישה צילינדרים במהירויות גבוהות. במצב ספורט פלוס מופעלת גם מערכת בקרת שיגור (Launch Control) לזינוק אופטימלי ואוטומטי מהמקום.
הלחצן Sport Response שבמרכז מתג בחירת מצב הנהיגה מאפשר לנהג להפעיל את המנוע ואת תיבת ההילוכים בעוצמה מקסימלית למשך 20 שניות בלי קשר למצב הנהיגה שנבחר. מערכת זו, המגיעה מעולם המרוצים.
לדגמי 718 - ה-718 Spyder וה-718 Cayman GT4, אופי נהיגה ייחודי של גרסאות ה-GT: ניתן לתכנת אותו לקבלת ביצועים מקסימליים בעזרת לחצן הספורט של תיבת ההילוכים כפולת המצמד (PDK). בורר הילוכים, שהושאל מה-911 GT3, מדגיש את העיצוב האמוציונלי של ה-GT. ההילוך השביעי של תיבת ההילוכים כפולת המצמד (PDK) מגיע ביחס העברה קצר יותר בכל גרסאות ה-718 בעלות המנועים האטמוספריים בנפח של 4 ליטר.
718 Cayman GT4 1
נוסף על כך, תיבת ההילוכים כפולת המצמד (PDK) של ה-718 Spyder וה-718 Cayman GT4 כוללת שיפורים שבוצעו בדיפרנציאל האחורי עם הנעילה המכנית: במצבי אחיזה וסבסוב דיפרנציאל מגיע לרמות נעילה של 30% ו-37%; לשם השוואה, רמות הנעילה בתיבת הילוכים ידנית הן 22% ו-27% בהתאמה.
משפחת ה-718 החדשה של Porsche משנת הדגם 2021 תגיע עם מבחר מאפיינים חדשים. ריפוד חדש מסוג Race-Tex איכותי יחליף את בד האלקנטרה. החומר החדש מגיע ישירות מעולם המרוצים. הוא בד נושם במיוחד ומספק תמיכה טובה יותר. למבחר הצבעים של דגמי ה-GT, ה- 718 Cayman GT4 וה- 718 Spyder, יתווסף צבע - ירוק פיתון. ה-718 Spyder מציע אפשרות לגלגלי 20 אינץ' מוזהבים - גלגלים אלו היו זמינים בעבר רק בדגם 718 Cayman GT4. תהיה גם אפשרות לצייד את הרודסטר בצמיגי קיץ רגילים באותן המידות במקום בצמיגי המרוצים הסטנדרטיים.
דגמי 718 אלו צפויים להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021.
718 Cayman Models 1
ערכי תצרוכת הדלק ופליטות ה-CO2 חושבו בהתאם לתקן WLTP החדש - Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure:
718 Cayman GTS 4.0 PDK:
תצרוכת דלק משולבת 9.6 ל'/100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת 219 ג'/ק"מ
718 Boxster GTS 4.0 PDK:
תצרוכת דלק משולבת 9.6 ל'/100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת 219 ג'/ק"מ
718 Spyder PDK:
תצרוכת דלק משולבת 10.2 ל'/100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת 232 ג'/ק"מ
718 Cayman GT4 PDK:
תצרוכת דלק משולבת 10.2 ל'/100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת 232 ג'/ק"מ
718 Spyder 1
תגובות