שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לנד רובר דיפנדר בדגמי 2021

לא מזמן הושק בארץ ה- Land Rover Defender החדש וכבר מזדרזת יבואנית כלי הרכב ומציגה חידושים של דיפנדר לשנת 2021.
דיפנדר 2021 יגיע ארצה בגרסאות מרכב חדשות: HARD TOP וגם דיפנדר 90, מנוע דיזל שישה צילינדרים, וגם הנעה היברידית נטענת.

PHEV P400e

לנד רובר מציגה חידושים של הדיפנדר לשנת 2021. בין החידושים הבולטים ביותר שהוצגו:
גרסה היברידית-נטענת - P400e, משלבת מנוע בנזין 2 ליטר מוגדש עם מנוע חשמלי בהספק 105 קילוואט וביחד ההספק הכולל הוא 404 כ"ס מכובדים.
מנוע דיזל 6 צילנדרים - D300, הבכיר בסדרת המנועים של הדיפנדר, מספק 300 כ"ס ו-66.3 קג"מ.
גרסת X-Dynamic', הזמינה הן בדגמי ה-90 והן ב-110, מציעה מגוון אלמנטים, בחוץ ובתא הנוסעים המאפשרות התאמה אישית של הדיפנדר עם צבעים חדשים ואופציות ייחודיות כגון גג בד מתקפל ל-110, חבילות מתלים ל-90, פנסי לד ועוד...

קישור לסיכום ההשקה של הדיפנדר החדש בישראל

דיפנדר P400e היברידי נטען

גרסת ה-P400e החדשה זמינה במרכב הארוך ה-110. המנוע החשמלי מאפשר נסיעה גם בשטח בכוח החשמל בלבד (כולל ביחס העברה נמוך LOW).
הגרסה ההיברידית בעלת מנוע בנזין 2 ליטר בהספק 300 כ"ס משודך למנוע חשמלי בהספק 105 קילוואט וסך הכול הספק כולל של 404 כ"ס.
לדיפנדר ההיברידי סוללה בנפח 19.2 קילוואט-שעה האפשרת טווח חשמלי מכסימלי של 43 ק"מ וכמובן בלימה רגנרטיבית לייצור חשמל. בנוסף, מערכת ההנעה המשולבת מאפשרת צריכת דלק של כ-30 ק"מ לליטר ופליטת 74 גרם CO2 לק"מ, במקביל לתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות בלבד ומהירות מרבית של 209 קמ"ש.
גרסה זו כוללת, כסטנדרט, חישוקי סגסוגת "20 וקפיצי אוויר אלקטרוניים. כבל הטעינה הסטנדרטי (מוד 3) מאפשר טעינת 80% מהסוללה תוך שעתיים. עם מטען מהיר 50 קילוואט, אפשר לטעון 80% מהסוללה תוך 30 דקות.
ה-P400e זמין עם שתי שורות מושבים, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, חלונות כהים ושמשות חוסמות קרינת שמש.
ה-P400e יכול לגרור 3,000 ק"ג ולשאת על הגג 168 ק"ג (בזמן נסיעה) או 300 ק"ג (בעמידה).

PHEV P400e

מנוע דיזל שישה צילינדרים מסדרת Ingenium ומערכת Intelligent All-Wheel Drive

המנוע החדש מציע זמינות מומנט משופרת, תגובה חלקה וצריכת דלק נמוכה יותר בזכות מערכת היברידית מתונה MHEV ומערכת הנעה חדשה Intelligent All-Wheel Drive.
ה-D300, הבכיר בסדרת המנועים החדשה, מציע 300 כ"ס ו-66.3 קג"מ, תאוצה למאה ב-6.7 שניות (בדיפנדר 90 קצר) וביצועים חסרי מאמץ בשטח.
טכנולוגית ה-MHEV תורמת לצריכת הדלק בזכות מערכת העצור-סע היעילה ומחזור אנרגיה בהאטה ובלימה. באנרגיה זו נעשה שימוש חוזר בזמן תאוצה לתגובה מהירה יותר וביצועים משופרים.
מערכת ההנעה הכפולה החדשה משנה באופן רציף את חלוקת הכוח בין הסרנים בהתאם לתנאים ודרישות הנהג.

Defender X-Dynamic

דיפנדר X-Dynamic

גרסת X-Dynamic מרחיבה את היצע הדיפנדר ובעלת חבילת תוספות הכוללת: מגיני גחון בגוון סיליקון מט מלפנים ומאחור, עם גריל וכיתובים בצבע תואם, וטבעות חילוץ אחוריות בשחור מט. החישוקים הם בצבע אפור מט או שחור מבריק, עם מראות, מסגרת חלונות וקשתות גלגלים בשחור Narvik. תא הנוסעים מציע ספי דלתות מוארים, ומושבי עור מעוטרים ב-Rubustek – חומר עמיד וחזק במיוחד, בעיצוב השואב השראה מכפפות עבודה ומיגון של מעילי אופנוענים"- בצביעת Duotone עם עיטורים תואמים בדשבורד והקונסולה. ויש, כמובן, גם כיתובי X-Dynamic הפזורים ברחבי התא – שלא תשכחו באיזו גרסה אתם נוהגים.

היצע האופציות והחבילות השתנה בכל גרסאות הדיפנדר, וכולל מבחר רחב יותר של צבעים חיצוניים. הצבעים החדשים הם: Yulong White, Silicon Silver, Hakuba Silver ו- Carpathian Grey, בשילוב גג שחור או לבן.

רשימת האופציות כוללת כעת מצלמות 3D היקפיות, גג בד מתקפל לדיפנדר 110, פנסי לד פרימיום עם פנסי יום מעוצבים, מערכת קול של Meridian, תצוגה עילית ופנסי ערפל.

לרשימת חבילות האבזור מצטרפות חבילת Blind Spot Assist, חבילה משפחתית וחבילת נוחות משפחתית. הראשונה כוללת שורת מושבים שלישית עם מזגן נפרד לחלק האחורי ואפשרות לשלוט בנפרד בטמפרטורה, ומכשיר יוניזציה לאוויר בתא הנוסעים, חבילת הנוחות המשפחתית מוסיפה משענות ראש מחוממות.

דיפנדר 90

גרסת המרכב החדשה בהיצע מקבלת את אותו היצע מנועים רב יכולת כמו ה-110 עם מערכות ה-MHEV.

גרסאות הבנזין כוללות את ה-P300 ו-p400 ובצד הדיזל מוצעות ה-D200, D250 וה-D300. כמו ב-110, כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה – קבועה בגרסאות הבנזין ו- Intelligent All-Wheel Drive בדיזל. מערכת ה- Configurable Terrain Response וזוויות גישה ונטישה מעולות כמו ב-110 מבטיחות את יכולת השטח המזוהה עם הדיפנדר. בזכות זווית בטן טובה משל ה-110 (כאשר מותקנים מתלי האוויר) והתנהגות הכביש המאוזנת והמדויקת, ה-90 הוא הדיפנדר עם היכולת הגבוהה בהיסטוריה.

ה-90 מוצע בכל מגוון הגרסאות ורמות הגימור כמו ה-110. בזכות האורך הכללי הקצר קוטר הסיבוב הוא 11.3 מ' בלבד.

הדיפנדר 90 מוצע גם עם ארבע חבילות אבזור - Adventure, Country, Explorer ו-Urban.

Defender 90

דיפנדר הארד-טופ- HARD TOP

דיפנדר הארד-טופ פותח על ידי מחלקת כלי הרכב המיוחדים של לנד-רובר, SVO, והוא יורש עדכני לדיפנדר המיתולוגי ולמעשה הדיפנדר הקשוח בחבורה החדשה. הדיפנדר עם המרכב הפתוח מציע ללקוחות גרסת רכב מסחרי הן במרכב ה-90 והן ב-110, ומשלב בין היכולות של הדיפנדר לבין שטח העמסה.

גרסה פתוחה זו מציעה כושר העמסה של עד 800 ק"ג ב-110, וכושר גרירה של עד 3,500 ק"ג יחד עם סידור גמיש לתא הנוסעים. ללא שורת המושבים השניה והשלישית ה-110 הארד-טופ מציע נפח מטען של עד 2,059 ליטר או 1,355 ליטר בדיפנדר 90, כאשר המושב הקדמי המתקפל (אופציה) עדיין יאפשר לקחת שני נוסעים בנוסף לנהג. טכנולוגית ה-ClearSight דואגת להעניק ראות בלתי מופרעת לאחור גם כשתא המטען עמוס.

אזור המטען בעל פתרונות אחסון חכמים כגון חוצץ לתא המטען עם ווי עיגון, נקודות קשירה על רצפת תא המטען, תאים ננעלים מתחת לרצפה, שטיחי גומי עבים ותאורה בהירה יותר לאזור המטען.

היצע המנועים בגרסאות ההארד-טופ הוא על טהרת הדיזל, עם מנוע ה-D200 ב-90 ומנועי ה-D250 ו-D300 ב-110, העומדים בתקני זיהום האוויר המחמירים ביותר. בשווקים המסתפקים בתקן EU5, מוצעים גם מנועי ה-D200 וה-D240 הוותיקים. גרסאות ההארד-טופ מוצעות בשלוש רמות גימור, S, SE ו-HSE, הדומות לאלו המוצעות בשאר גרסאות הדיפנדר.

בגזרת המתלים, קפיצי סליל הם סטנדרט, כשב-110 ניתן לבחור בקפיצי אוויר נשלטים אלקטרונית.

מרווח הגחון עומד על 291 מ"מ, זווית גישה של 38 מעלות, זווית בטן של 28 מעלות, זווית נטישה של 40 מעלות וכושר צליחה של 900 מ"מ, כאשר הדיפנדר עם מתלי אוויר בגובה Off-road ובגרסת ה-110.

90 Hard Top​​​​​​​


קישור לסיכום ההשקה של הדיפנדר החדש בישראל