טנדר טויוטה היילקס 2020 מגיע לישראל ומוצע גם במנוע 2.8 ליטר חדש ועם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות של טויוטה - Toyota Safety Sense
יבואנית טויוטה לישראל מודיעה על תחילת השיווק של רכב השטח היילקס 2020 בגרסתו המעודכנת הכוללת, בין היתר, מנוע בנפח 2.8 ליטר. במקביל טויוטה ממשיכה להציע את ה - pick up בגרסת 2.4 ליטר עם מנוע שעבר גם הוא שדרוג וכולל שיפורים טכנולוגיים.
ההיילקס החדש מצויד בחבילת מערכות בטיחות מתקדמות TSS - Toyota Safety Sense המקנה לו את ציון הבטיחות 7 - הגבוה בקטגוריה.
הטנדר המשודרג מגיע עם אבזור משודרג הכולל מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת.
הטנדר של טויוטה בשם היליקס הושק לראשונה בשנת 1968 ובגרסא החדשה העדכון המשמעותי של ההיילקס נעשה מתוך החשיבות הרבה שרואים בטויוטה בהמשך פיתוח המוצרים בסגמנט עבור השוק האירופאי, לרבות מערכות הבטיחות ועמידה של הטנדר בכללי תקינת אוויר נקי המחמירים. זאת בשונה מיצרנים אחרים שהודיעו לאחרונה על כוונתם להפסיק את השיווק של מוצריהם בסגמנט.
אחד השיפורים המשמעותיים ביותר בהיילקס החדש הוא תוספת מנוע דיזל 2.8 ליטר חדש המייצר 204 כוח סוס, והמוצע כאופציה ברמת גימור אדוונצ'ר (המנוע הקיים שממשיך להימכר הוא 2.4 ליטר).
המנוע החדש מייצר מומנט של 500 ניוטון מטר ומאיץ מ- 0 ל- 100 קמ"ש בתוך 10.7 שניות בלבד, 2.1 שניות מהר יותר ממנוע ה-2.4 ליטר הקיים.
צריכת הדלק הממוצעת של הרכב היא 13.1 ק"מ לליטר, ורמת פליטות CO2 עומדת על 248 גרם לק"מ.
חזית ההיילקס התעדכנה ומצוידת כעת בגריל תלת ממדי ופגוש קדמי חדש. העיצוב החיצוני החדש כולל בנוסף יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור.
פנים הרכב עודכן גם הוא כולל לוח שעונים בעיצוב חדש, צג מולטימדיה המורכב על הקונסולה המרכזית (רמת גימור אדוונצ'ר) עם כפתורים מכניים וכן חוגות הפעלה נוחה בכל תנאי נהיגה. מערכת המולטימדיה המקורית בהיילקס חדשה לגמרי, דוברת עברית עם מסך המגע בגודל "8, סנכרון נוח עם הסמארטפון באמצעות Apple Car Play ו- Android Auto כך שאפשר על המסך הגדול להשתמש באפליקציות נבחרות מהטלפון כמו ווייז, ספוטיפיי ועוד.
לטענת היצרן מהנדסיו פעלו רבות במטרה לשפר את נוחות הנסיעה של הטנדר החדש תוך שמירה על יכולות השטח המיוחדות שלו. כדי להבטיח עמידה בתנאי שטח קיצוניים, ההיילקס נשאר נאמן למבנה של מרכב על שלדת סולם - מבנה זה הוכח ככזה המסוגל להתמודד עם כוחות פיתול באופן מיטבי ובעמידות לאורך תקופת שימוש ארוכה ביותר.
במסגרת שיפור הנוחות והתנהגות הכביש של ההיילקס החדש בוצע שדרוג של מערכות המיתלים והגברת ההיגוי. בולמי הזעזועים מלפנים וקפיצי העלים מאחור כוילו מחדש, ויחד עם התותבים החדשים לקפיצים מאחור, יוצרים נסיעה חלקה יותר ומופחתת זעזועים במקרה של מהמורות בדרך.
ההיילקס החדש מצויד בחבילת מערכות בטיחות מתקדמת של טויוטה - TSS הכוללת, בין היתר, מערכת שמירה על נתיב, מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי דו גלגליים ביום, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית.
בזכות מערכות אלה ההיילקס נהנה מציון הבטיחות 7 הגבוה בקטגוריה של הטנדרים הקטנים.
היילקס, מנוע 2.4 ליטר, 4X2, רמת גימור ACTIVE+ אוטומטי | 229,900 כולל מע"מ |
היילקס, מנוע 2.4 ליטר, 4X4, רמת גימור ACTIVE ידני | 230,900 כולל מע"מ |
היילקס, מנוע 2.4 ליטר, 4X4, רמת גימור ACTIVE אוטומטי | 247,900 כולל מע"מ |
היילקס, מנוע 2.4 ליטר, 4X4, רמת גימור ADVENTURE אוטומטי | 259,900 כולל מע"מ |
היילקס, מנוע 2.8 ליטר, 4X4, רמת גימור ADVENTURE אוטומטי | 274,900 כולל מע"מ |
15 תגובות
1
אורח/ת - Ori Abrahami
18 בספטמבר 2020 ב 12:46
275 אלף שח ???
למישהו עלה השתן לראש בטויוטה....
2
אורח/ת - Ran Setton
18 בספטמבר 2020 ב 12:46
לצערנו זה מחיר שהוא די מקובל לטנדרים עם רמת גימור גבוהה.
לפחות יש גרסא לעניים..
3
אורח/ת - Ori Abrahami
18 בספטמבר 2020 ב 12:48
במחיר הזה הייתי לוקח פורד דודג או שברולט...לא פחות אם לא יותר מפוארים...הרבה יותר מפנקים ונוחים.
נכון, גדולים ושותים דלק אבל ברגע שהם מוכרים מהשקל הראשון המחיר של הטנדר הזה. ראה יקר..
4
אורח/ת - Ran Setton
18 בספטמבר 2020 ב 12:49
צודק
5
אורח/ת - Eran Shlomo
18 בספטמבר 2020 ב 12:50
גם מסכים איתך ותו האמינות כבר מזמן לא משהו
6
אורח/ת - Eliav Amar
18 בספטמבר 2020 ב 12:50
תעגלו ל 8.2
7
אורח/ת - Ziv Itzhaki
18 בספטמבר 2020 ב 12:52
חרא של יבואן על מה לשלם עוד 20k ?!
גם ככה היבואן מביא את הגרסאות הכי פחות מאובזרות.
פשוט גניבה.
8
אורח/ת - יובל שגיא הוכמן
18 בספטמבר 2020 ב 13:09
חבל שלא בכול הדגמים יש את המנוע ה 2.8
9
אורח/ת - Alseed Refaat
18 בספטמבר 2020 ב 13:11
150 כ"ס
10
אורח/ת - Nathan Greanfeld
18 בספטמבר 2020 ב 13:11
מעניין.
אבל למה לא מפרטים מה השיפורים שעשו במנוע 2.4 .
למה לא מפרטים איזה שיפורים הכניסו במנוע 2.8 ליטר .
ממה שאני ניזון מנוע ה 2.8 זה אותו המנוע משנת 2015 שנמצא בהיילקס שמשווק באוסטרליה ובעוד מקומות ואותו מנוע נמצא בלנדקרוזר והשינוי הוא בניהול מנוע כדי להפיק עוד כ 25 כ"ס .
שינוי בהספק יבוצע גם בלנדקרוזר 2021.
זה כנראה במגבלות שאפשר להעמיס על מכלולי המנוע .
שמישהו מקצועי יאיר את מה שכתבתי ויתן הערות מקצועיות .
כשמשפרים מנועים להספק גבוה יותר משמעותי צריך גם להחליף גלי זיזים וצריך שינוי בראש מנוע לספיקת אוויר גדולה יותר.ולהחליף מזרקים שמתאימים להספק גבוה יותר .
יש לפעמים בתכנון מנועים עם נפח קטן בהספק גבוה יותר שצריך שתהיה מערכת קירור למזרקי הדלק אחרת יהיו איתם בעיות ותקלות .
כמו לדוגמא במנועי gm הסולר המוזרם למרססים הוא 100 אחוז נשרף 70 אחוז ושלושים אחוז סולר לקירור המרססים .
11
אורח/ת - אלי מוסקו
18 בספטמבר 2020 ב 13:11
רק חבל שהמחיר בשמים
12
אורח/ת - חזי סברה טייר
19 בספטמבר 2020 ב 19:01
אני לאו מצליח להבין למה זה יותר מדי יקר זה סך הכול טנדר גם טנדר שלוש מקומות בלי שום דבר מיוחד בפנים לאו רחוק מ200000 שקל למה ?
13
אורח/ת - חזי סברה טייר
19 בספטמבר 2020 ב 19:01
באמריקה מקסימום 90000 שקל
14
Ogash Ofer
16 בנובמבר 2020 ב 19:09
טויוטה היילקס 2.8 ליטר SAHARA
הטנדר של טויוטה יגיע לישראל בשבועות הקרובים בגרסת אבזור משודרגת עם תוספות עיצוב של מגיני כנפיים שחורים, פנסי ערפל LED, תאורת LED ראשית ואחורית וחישוקי סגסוגת קלה שחורים בגודל ''18 לראשונה בהיילקס. האבזור הנוסף כולל גם כניסה והתנעה חכמה, ריפודי עור ומושב נהג מתכוונן חשמלית.
זאת לצד חבילת מערכות הבטיחות האוטונומיות של הToyota Safety Sense 2.0- ומנוע 2.8 ליטר החזק.
מחיר דגם ההילקס סהרה 299,000 שקלים
תגובות