שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ריינג' רובר ולאר בגרסא היברידית

לנדרובר משיקה את הריינג' רובר ולאר החדש אשר מקבל גרסת פלאג-אין הייבריד חדשה, מנועי בנזין ודיזל חדשים ושלל חידושים. הריינג' רובר החדש צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021

לנדרובר משיקה את הולאר עם עיצוב וטכנולגיה חדשים וכעת גם עם אופציה של מנועי פלאג אין הייבריד.

ריינג' רובר ולאר המחודש הינו רכב ה – SUV בגודל בינוני, הממוצב אצל היצרן הבריטי בין ריינג' רובר איווק לבין הריינג' רובר ספורט וכעת עם כוח חשמלי.
הולאר משלים את המעבר לאופציה חשמלית של כל משפחת הריינג' רובר. הולאר בעל המנוע ההיברדי P400e מציע לנוהגים בו טווח נהיגה של 53 ק"מ במצב היברידי ופליטת CO2 של 49 גרם לק"מ. כמו כן טכנולוגיית MHEV בעלת מצבר 48 וולט מצטרפת לשאר המנועים.

סוללת ליתיום-איון בגודל 17.1 וואט הממוקמת מתחת למושב האחורי בעלת יכולת טעינה של 80% בחצי שעה בשימוש במטען מהיר או טעינה במשך שעה וארבעים דקות בשימוש במטען רגיל בעוצמה של 7 קילו וואט.

משפחה חדשה של מנועי 3.0 ליטר – 6 צילינדרים בטור ממשפחת INGENIUM אף היא מצטרפת לראשונה לריינג' רובר ולאר. הדור החדש של מנועי דיזל ובנזין, זמינים עם טכנולוגיית MHEV בעלת 48 וולט להפחתת צריכת דלק והגברת העידון בנסיעה.

המנועים החדשים, אשר פותחו בבית לנד רובר, זמינים בגרסאות: דיזל 300 כוח סוס ובנזין 340 וכן 400 כוח סוס. לרכבים המצוידים במנועים אלו מתלי אויר המוצעים כסטנדרט.

המנועים החדשים מצוידים בטכנולוגיית MHEV אשר בשילוב סוללה של 48 וולט מאפשרת להשתמש מחדש באנרגיה שנוצרת בעצירות והאטות בכדי לסייע למנוע בעת האצה מחדש וכן מסייעת למערכת ה-STOP/START לפעול בעידון רב יותר.
מנועי הבנזין החדשים בעלי 340 כ"ס ו-400 כ"ס מייצרים מומנט של 48 קג"מ ו-55 קג"מ בהתאמה, כאשר מנוע ה-400 כ"ס מאיץ מ-0-100 קמ"ש בזמן של 5.5 שניות. שני מנועים משתמשים במגדש על חשמלי.

מנוע הדיזל 300 כ"ס מייצר מומנט של 65 קג"מ והאצה של 0-100 קמ"ש ב-6.5 שניות עם צריכת דלק של 7.4 ל' ל100 ק"מ ופליטת CO2 194 (גרם/ק"מ).

מנוע הדיזל החדש עומד בסטנדרטים של RDE2 - REAL DRIVING EMISSION STEP 2 ו-EURO6 עם טכנולוגיית MHEV בעלת כוח של 48 וולט המייעלת את צריכת הדלק ברכב.
בנוסף, מוצעים מנועי 4 צילינדר מסידרת INGENIUM, בנזין 250 כ"ס, ודיזל 204 כ"ס.

הולאר החדש בעל מסכים דיגיטליים מובנים אשר מותאמים למערכת המולטימדיה המוצעת ברכב, Pivi ו – Pivi Pro. המערכת החכמה מוצעת כ-Pivi Pro ברמת גימור S ומעלה.

מערכת Pivi מאפשרת ללקוח לעדכן גירסה ברכבו "אונליין" ומבלי להגיע במיוחד למרכז השירות. חיבור ישיר למקור הנתונים, מאפשר ללקוחות גישה למפות, אפליקציות ותוכנות הרכב העדכניות ביותר עם עדכונים המתואמים מבעוד מועד, בזמן הנוח להם ועל ידי לחיצת כפתור.

הולאר החדש בעל טכנולוגיית Active Road Noise Cancellation . טכנולוגיה חכמה זו המזכירה באופן עבודתה אוזניות מפחיתות רעשים, מודדת את ויברציות הרעשים שמקורן מחוץ לרכב ומחשבת את הרעש הנגדי לניטרול רעשים אלו ומפחיתה את הרעש ב-4 דציבלים. המערכת אף מאפשרת להתאים את רמת הצליל ברכב בהתאם למספר הנוסעים ומיקומם ברכב לפי חיישנים בחגורות הבטיחות.

חידוש נוסף הינה מערכת סינון אויר המספקת סינון חלקיקים מזהמים, ריחות ואבק. המערכת החדשה, המוצעת בנוסף למערכת הקיימת של מחולל יוניזציה בתא הנוסעים, מסננת החוצה את הגורמים המזהמים או מעודדי אלרגיה יחד עם ריחות לא נעימים. תפעול המערכת נמצא על ידי לחיצה בכפתור המצוי במסך המגע.

עוד חידוש בולאר 2021, הוא מפתח הפעילות האקטיבי בגירסתו החדשה וזה יכול לחלוטין להחליף את המפתח המוכר. מפתח זה, המבוסס צמיד קשיח ועמיד בפני מים וחבלות , משלב בו שעון LCD ומאפשר ללקוחות להתניע ולכבות את הרכב, לפתוח ולנעול אותו וכל זאת, מבלי לקחת את המפתח המסורתי איתם לנסיעה.

להגה התווספו כפתורים חכמים המאפשרים את קבלת עדכוני תוכנה החדשים ביותר אונליין. בורר הילוכים חדש אף הוא מחליף את הקונסולה המוכרת.

הולאר החדש צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021.

160094835311916009483552851600948356869