שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לקסוס להרפתקנים

V8 עם 550 סוסים, נעילות בכל הדיפרנציאלים, צמיגי 33 ועוד ממתקים – את כל אלה תמצאו בדגם הקונספט J201 שיזנק מחר לראלי המיועד לנשים בלבד בארה"ב

רכבי הפנאי של לקסוס נתפסים ככלי רכב יוקרתיים ויקרים, שהרוכשים שלהם לא בדיוק מתכוונים לרדת איתם לשטח. אבל הלקסוס LX570, הבנוי על בסיס הלנד קרוזר 200, הוא חיה מסוג אחר. עם שיפורים קלים הוא יכול להתמודד היטב כמעט עם כל שטח, ולקסוס הציגה לאחרונה דגם קונספט שנקרא J201 ובו הציגה כל מה שנדרש מרכב הרפתקאות רציני.

בחרטום נשאר אותו מנוע בנזין V8 בנפח 5.7 ליטר, אך בעזרת מגדש-על של מגנוסון ההספק עלה מ-383 ל-550 כוחות סוס, עם מומנט של 76 קג"מ. הכוח מועבר דרך תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים לארבעת הגלגלים, עם נעילות לכל הדיפרנציאלים: מרכזי, קדמי ואחורי. מערכת המתלים שופרה וחישוקי 17 אינץ' הנועלים צמיגי ג'נרל גרבר בקוטר 33 אינץ' משלימים את רכבת הכוח.

רשימת התוספות לשטח ארוכה והיא כוללת שנורקל, מיגון תחתון מלא, גגון בפרופיל נמוך שמותקן בו לד בר, פגוש קדמי עם כננת של וורן ולד בר נוסף, פגוש אחורי הנושא את הגלגל הרזרבי עם מתקון לג'ריקנים וסולם לגישה נוחה לגגון. בשני הפגושים מותקנות אוזני גרירה בריאות. קומפרסור אינטגרלי מאפשר לנפח במהירות את הצמיגים במקרה הצורך.

ה-J201 יעשה את הופעת הבכורה שלו כבר מחר ה-8.10, כשייקח חלק בראלי רבל (Rebelle Rally) המתקיים לאורך 10 ימים בארה"ב ומיועד לנשים בלבד. אלופות השנה שעברה, רייצ'ל קרופט וטיילור פאולי, ינסו להשיג איתו את הנצחון גם השנה. לקסוס לא שחררה מידע האם הדגם הזה יוצע לקהל הרחב כדגם ייצור וגם לא ידוע מה יהיה מחיר התענוג אם זה יקרה.

160205255003916020525517741602052553265

תגובות

7 תגובות

1

אורח/ת - Aviv Sohonitzki

08 באוקטובר ב 16:32

לנד קרוזר 200 בתחפושת

2

אורח/ת - Denis Perelman

08 באוקטובר ב 16:33

אני חושב שבארץ זה יותר מידי,
אבל חבל שאין ל.ק. 150 בנזין 4.0

3

אורח/ת - Dan Denver

08 באוקטובר ב 16:33

Denis Perelman - יש לא מעט כאלה..אבל הפסיקו לייבא באיזור
2013-2014

4

אורח/ת - Tal Maor

08 באוקטובר ב 16:34

אתמול ראיתי כזו בדיוק על הכביש ולא הבנתי מה הולך פה, חיקוי של הקרוזר, איזה קטע

5

אורח/ת - Dan Denver

08 באוקטובר ב 16:34

לא סרן חי?
אותו בולשיט- עוד suv

6

אורח/ת - Yehonatan Stein

08 באוקטובר ב 18:46

נו באמת, מי יורד עם רכב בעלות שכזאת לשטח אמיתי ?
אפילו הדיפנדר החדש הוא במחיר שמי שמצליח לקנותו, מעל 500,000 ש"ח, יחשוב פעמיים לפני נזק מכני, גם אם הפרוטה מצויה בכיסו.

7

אורח/ת - איציק קטרי

08 באוקטובר ב 18:47

אני לא מעוניין
אלה אם כן, יש מי שמשלם את הביטוח והתחזוקה של הרכב לחמש השנים הקרובות.
אחרת, אני תורם אותו לניזקקים, אחרי שנמכר לחלקים.
יש מספיק מה לעשות בכסף שלו למען החברה....