כפי שכבר חשפנו בקיץ - יש לנד קרוזר משודרג ועכשיו רב המכר לשטח של טויוטה מגיע גם לישראל עם מנוע 2.8 דיזל חדש, לראשונה יורד הלנד קרוזר מ-10 שניות בהאצה מאפס למאה, מערכות בטיחות מתקדמות ומולטימדיה עדכנית
בתחילת ספטמבר דיווח עופר אדר (קישור לכתבה) על מתיחת פנים ללנד קרוזר 150 ושדרוג המנוע ל-2.8 ליטר, לפני כחודש זכינו לנהוג בהיילקס, הטנדר הוותיק של טויוטה, שהגיע ארצה גם עם מנוע הדיזל 2.8 ליטר (קישור לסיכום הנסיעה בהיילקס), ועכשיו מכריז יבואן טויוטה לישראל על "מתיחת פנים" לרב המכר לשטח של טויוטה - הלנד קרוזר: שיגיע כמודל 2021 עם המנוע המשודרג ועוד תוספות עדכניות בבטיחות ובמולטימדיה.
רב המכר של טויוטה כרכב שטח SUV אמיתי מזה כמעט 70 שנה, השומר על שלדת הסולם ועוד מכלולים קשוחים לשטח יורד לראשונה מ-10 שניות בהאצה מאפס למאה קמ"ש בזכות מנוע חדש - דיזל 2.8 ליטר המפיק 204 כ"ס. עוד חדש במודל 2021 - מערכת מולטימדיה חדשה ומקושרת וחבילת מערכות בטיחות מתקדמות ואוטונומית Toyota Safety Sense מדור שני.
מעל 10 מיליון לנד קרוזרים נמכרו ביותר מ-190 מדינות ובמיוחד כיום נחשב הלנד קרוזר לאחד מרכבי השטח 4x4 הקשוחים שאפשר לרכוש, וכנראה לא סתם מוביל הלנד קרוזר את המכירות בקטגוריה במדינות אירופיות רבות כמו גם בישראל - כאן נמכרו מעל 21,000 לנד קרוזר.
הלנד קרוזר החדש מצויד במנוע דיזל 2.8 ליטר חדש, 4 צילינדרים, 16 שסתומים DOHC, והזרקה בשיטת מסילה משותפת. המציע שיפור הן בנתוני המומנט והן בנתוני ההספק אל מול המנוע היוצא. ההספק המרבי הוגדל ב-27 DIN כ"ס/20 קילוואט לרמה של 204 DIN כ"ס/150 קילוואט ב-3,000-3,400 סל"ד, והמומנט המרבי הוגדל ב-50 ניוטון-מטר לרמה של 500 ניוטון-מטר ב-1,600-2,800 סל"ד.
המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות, התוצאה היא מהירות מרבית של 175 קמ"ש וקיצור ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ל-9.9 שניות בלבד – שיפור של 2.8 שניות לעומת קודמו. וכמובן שיש לזכור כי הקרוזר הינו גם אחד מכלי הרכב היחידים בסגמנט המציע הילוך כוח אמיתי LOW (מכני).
לתא הנוסעים נוספה מערכת מולטימדיה חדשה דוברת עברית, עם מסך בגודל ''9 עם חיבוריות ל-Apple CarPlay® ו-Android Auto™.
הלנד קרוזר כולל כעת את הדור השני של טכנולוגיות הבטיחות המתקדמת והאקטיביות Toyota Safety Sense. אלה הורחבו וכוללות מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל (ביום ובלילה) וזיהוי רוכבי אופניים (ביום), ובקרת שיוט אדפטיבית חכמה המתחשבת במגבלת המהירות בדרך.
רמות גימור ומחירים לדגמי 2021:
· לנד קרוזר LUXURY קצר - 3 דלתות, 5 מושבים – 314,000 שקלים
· לנד קרוזר TS - 7 מושבים – 329,900 שקלים
· לנד קרוזר LUXURY - 5 מושבים – 369,900 שקלים
· לנד קרוזר SELECT - 7 מושבים – 369,900 שקלים
· לנד קרוזר LUXURY - 7 מושבים – 394,900 שקלים
· לנד קרוזר LIMITED - 7 מושבים – 409,900 שקלים
· לנד קרוזר SAHARA LIMITED - 7 מושבים – 429,900 שקלים
6 תגובות
1
אורח/ת - Levi Yaakubov
08 בנובמבר 2020 ב 19:50
צפיתי ליותר מזה. הרכב הזה חייב מערכת היברידית. או פלג אין.
2
אורח/ת - Ran Golan
08 בנובמבר 2020 ב 19:51
שיתקינו עמדות טעינה בשטח קודם.
3
אורח/ת - Levi Yaakubov
08 בנובמבר 2020 ב 19:51
ההיברידיום לא צריכים מטענים. ופלג אין מתנהם כמו היברידית.
4
אורח/ת - Dani Berkowich
08 בנובמבר 2020 ב 19:52
המחיר גם שודרג ליותר גבוה
5
אורח/ת - שי רואה
08 בנובמבר 2020 ב 19:52
הגיע הזמן לחזק את המנוע , אבל עדיין זה לא מספיק , כל המתחרים חזקים וזולים ממנו
6
אורח/ת - גדי לביא
08 בנובמבר 2020 ב 19:53
יש לי חשד שזה משהו בתוכנה כי זה אותו נפח מנוע
תגובות