מרצדס E CLASS החדשה מגיעה לישראל לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת מערכות טכנולוגיות חדשות, עיצוב מעודכן ומערכת הנעה היברידית-נטענת עם מנוע חשמלי משולב בנזין בעל הספק משולב של 320 כ"ס
יבואנית מרצדס משיקה בישראל את ה–CLASS E שעברה מתיחת פנים בעיצוב הפנימי והחיצוני, שודרגה במערכת ה-MBUX המעודכנת ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות.
מרצדס CLASS E תוצע בישראל בגרסת E300e, היברידית נטענת. למכונית מנוע בנזין שמייצר 211 כ"ס ו-350 ניוטון מטר בין 1,600 ל-4,000 סל"ד. לצדו ניצב מנוע חשמל עם תפוקה של 122 כ"ס ומומנט של 440 ניוטון מטר ב-2,000 סל"ד. השילוב ביניהם מאפשר ייצור של 320 כ"ס מירביים ומומנט משולב של 700 ניוטון מטר. תיבת ההילוכים השולטת במערכת היא אוטומטית פלנטרית 9G-TRONIC עם תשעה יחסי העברה, ההאצה ל-100 קמ"ש נמשכת 5.7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש. המרצדס החדשה בעלת סוללה עם קיבולת של 13.5 קילוואט-שעה מגיע טווח הנסיעה החשמלי של מרצדס E300e עד ל-57 ק"מ (נתוני יצרן, תלוי בגרסה). מערכת ההנעה מזכה את המכונית לדרגת זיהום אוויר 2.
ממשק המשתמש של הנהג ב-CLASS E המעודכנת כולל את הדור העדכני ביותר של מערכת התפעול MBUX (Mercedes-Benz User Experience). ההפעלה הקולית החכמה מאפשרת הפעלה של מערכות ריענון ומידע, דרך צמד מסכי 12.3 אינץ' ברזולוציה של 1920/720 פיקסל.
ה-CLASS E בעלת מערכות בטיחות רבות, כדוגמת מערכות ה-PRE-SAFE® המזהות מצבי תאונה אפשריים ומכינות את המכונית ונוסעיה למצבי תאונה בלתי נמנעים. במכונית מותקנת בין היתר מערכת ה-Pre-Safe Sound שנועדה למנוע נזק לאוזניים בעת תאונה.
ב-CLASS E המחודשת עודכנו מערכות הבטיחות לדור האחרון שלהם. כמו כן נוספו מערכות נוספות למניעת תאונה, כמו מניעת תאונה בעת מעבר מול תנועה חוצה לתוך רחוב אנכי, והתרעות מפני יציאה מהרכב אם מכונית או רוכב דו-גלגלי מתקרבים.
הגרסה המעודכנת של מרצדס CLASS E זוכה לעיצוב חיצוני מחודש. הגריל הקדמי עודכן בהתאם לרוח העיצובית החדשה של דגמי מרצדס, כך גם עיצובם החדש של הפנסים הקדמיים אשר זוכים למבנה מעט שטוח יותר, לטיפול דומה זכו גם הפנסים האחוריים, שקיבלו תבנית צרה יותר והפגושים עוצבו מחדש מלפנים ומאחור.
בעיצוב הפנים של המרצדס CLASS E משתלב כעת הגה חדש. נוסף לעיצובו, נוספה להגה יכולת חישה מתקדמת שבאה לידי ביטוי בעת נהיגה עם מערכת השמירה על הנתיב, אין צורך להניע את ההגה עם היד כדי לעדכן את המערכת שהנהג בשליטה. במקום זאת, מספיק כעת שהיד תחזיק בהגה. כך גם מגיבה המערכת מהר יותר לחוסר תגובה מצד הנהג, במקרה חירום. בנוסף, עודכנו אמצעי השליטה במערכות המולטימדיה והרכב, הממוקמים על ההגה, לתפעול על ידי מגע זאת במטרה לשפר את ההיזון והשליטה.
דגם |
רמת גימור |
מחירון |
E300e |
Edition |
509,900 ₪ |
E300e |
Edition AMG Line |
559,900 ₪ |
E300e |
Premium |
559,900 ₪ |
תגובות