סדרת ה-4 קופה החדשה של BMW מגיעה לישראל בשלוש רמות גימור עם עיצוב חיצוני ופנימי חדש, מערכות בטיחות מתקדמות וטכנולוגיות חדשות
המראה של BMW סדרה 4 קופה החדשה, מדגיש את העיצוב המוכר של דגמי שתי הדלתות הספורטיביים של BMW. האורך גדל ב-128 מ"מ ל-4,768 מ"מ, הרוחב ב-27 מ"מ ל-1,852 מ"מ ורוחק הסרנים ב-41 מ"מ ל 2,851 מ"מ. גובה המכונית גדל רק ב-6 מ"מ, ל-1,383 מ"מ, כך שהמכונית נמוכה ב-57 מ"מ מה-BMW סדרה 3. מפשקי הגלגלים שלה גדלו לעומת הדור הקודם של הדגם - ב-28 מ"מ מלפנים ו-18 מ"מ מאחור - והם גם רחבים ב-23 מ"מ מאלו של BMW סדרה 3 בדורה הנוכחי.
החזית החדשה של BMW סדרה 4 קופה בעלת שבכת הכליות הגדולה של BMW נוטה לפנים ונמשכת כמעט עד לקצה התחתון של הפגוש הקדמי. פתחי האוויר בשבכה בעלי מבנה רשת (Mesh) מהסוג שהופיע בעבר רק בדגמי M. הפנסים הראשיים של BMW סדרה 4 קופה החדשה נמשכים לתוך קשתות הגלגלים הקדמיים. הפנסים האחוריים הינם מסוג Full-led דקים ומוכהים.
הקונסולה המרכזית בעלת מיקום גבוה. השמשה הקדמית עשוייה זכוכית אקוסטית וכלולה כסטנדרט. לוח המחוונים דיגיטלי וכך גם צג הבקרה בסדרה 4 קופה החדשה. לחצן START/STOP של המנוע ממוקם כעת בלוח הבקרה בקונסולה המרכזית.
עיצוב המושבים האחוריים המתוכננים להכיל שני נוסעים - ייחודי לדגם, עם משענות ראש מובנות. המושבים מתקפלים בחלוקה של 40:20:40. תא המטען בעל נפח של 440 ליטר, דומה בנפחו לדגמי הסדאן המקבילים.
בנוסף, הדגם בעל קשיחות מרכב משופרת וכוונון שלדה מותאם אישית.
המתלים הסטנדרטיים ומתלי M-Sport משלבים שניהם בולמי זעזועים. זו הפעם הראשונה שבה כל הגרסאות במערך הדגמים של BMW סדרה 4 קופה מצוידות בתיבת הילוכים Steptronic שמונה הילוכים כסטנדרט.
הדגם ישווק בישראל עם 3 מנועים ורמת גימור ייעודית לכל דגם המותאמת לאופיו.
מנוע בנזין בעל ארבעה צילינדרים בטור עם הספק של 184 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 5.8-5.3 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 132-122 גרם/ק"מ). רמת הגימור כוללת מגוון מערכות וטכנולוגיות חדשות, שלא היו קיימות בדגם הקודם כגון:
מערך מולטימדיה Live Cockpit Professional הכולל:
מערך עזר בחניה Parking Assistant:
מערך בטיחות Driving Assistant מעודכן הכולל בנוסף:
אבזור חדש בדגם ה-420i שיהווה מעתה חלק מרמת הגימור הסטנדרטית כולל את חבילת ה-M-Sport הספורטיבית, ספוילר M בצבע המרכב, וחבילת תאורת הפנים המורחבת עם ה-Welcome light carpet בכניסה לרכב; אלו מצטרפים לאבזור סטנדרטי נוסף כגון פנסי Full LED קדמיים ואחוריים, חלון שמש, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי Sport עם ריפודי עור ב-6 גוונים לבחירה, מושבים חשמליים עם זיכרונות, ב"א מפוצלת ל-3 אזורים עם שליטה נפרדת מאחור ומערכת שמע Hi-Fi עם 10 רמקולים.
מנוע בנזין בעל שישה צילינדרים בטור עם הספק של 258 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 6.1-5.7 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 141 - 131 גרם/ק"מ). דגם ה-430i כולל את כל המערכות הקיימות בדגם ה-420i ומוסיף שדרוג של מערך ההנעה ומכלולי הניהוג והשלדה, חבילת M-Sport Pro חדשה, ואת מערכות העזר לנהג המתקדמות שיש ליצרן:
חבילת M-Sport Pro החדשה המוצעת לראשונה בדגם של BMW בעלת פריטים כגון:
דגם ה-430i כולל בנוסף גם את המערכות הבאות:
לראשונה, מציגה BMW גרסת M Performance לסדרה 4, עם מנוע בנזין בעל שישה צילינדרים בטור עם הספק של 374 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 7.1-6.8 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 155-163 גרם/ק"מ).
BMW M440i xDrive קופה החדשה מצוידת בטכנולוגיה Mild-Hybrid ("היברידי-מתון"). התקנת מתנע-גנרטור 48 וולט ומצבר נוסף מאפשרת רגנרציה ואחסון של אנרגיית בלימה רבה יותר. אנרגיה זו משמשת לא רק לצורך אספקה למערכת החשמל, אלא גם לצורך הקלת העומס המופעל על מנוע הבעירה הפנימית והגברת ההספק שלו. המתנע-גנרטור מייצר אפקט של דחף חשמלי שמספק באופן מידי 11 כ"ס נוספים. יתר על כן, המתנע-גנרטור משפר את החיסכון בדלק על ידי סיוע למנוע בעת נסיעה במהירות קבועה ומשפר את הנוחות כאשר תפקודי העצור/סע וגלישה נמצאים בשימוש.
פרט ליחידת ההנעה, כולל הרכב טיפול ושדרוג של חטיבת M של BMW בכל מכלולי ההנעה, ההיגוי והשלדה אשר תומך את הכוח שמספקת יחידת ההנעה.
הדגם ישווק בישראל עם 2 מערכות נוספות:
תחילת השיווק בישראל, במקביל להשקה העולמית, ובמחיר של החל מ-425 אלף ₪
דגם |
חבילה |
נפח [סמ"ק] |
הספק מנוע בנזין [כ"ס] |
מחיר כולל מע"מ |
אגרת רישוי |
BMW 420i Coupe |
M-Sport |
1998 |
184 |
425,000 ₪ |
4731 ₪ |
BMW 430i Coupe |
M-Sport Pro |
1998 |
258 |
475,000 ₪ |
4731 ₪ |
BMW 440i Coupe |
M-Superior |
2998 |
374 |
589,000 ₪ |
4731 ₪ |
1 תגובות
1
אורח/ת - דוד נוח
06 בדצמבר 2020 ב 04:08
ים כסף לא קונה
תגובות