שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לנד רובר משיקה דגמי פלאג אין

יצרנית הרכב הבריטית משיקה שני דגמי פלאג אין חדשים - ריינג' רובר איווק ולנד רובר דיסקברי ספורט, עם מנועי בנזין 1.5 ליטר המשולבים מנועי חשמל ובהספק של 309 כ״ס

image

יבואנית לנד רובר בישראל מציגה את האיווק פלאג אין והדיסקברי ספורט בעלי ההנעה החשמלית.
כשנתיים לאחר הגעתם של חלוצי הפלאג אין בלנד רובר - ריינג רובר וריינג רובר ספורט מצטרפים אלייהם גם איווק ודיסקברי ספורט, נוסף על גרסאות הבנזין והדיזל שלהם הקיימות בשוק בישראל.

במהלך רבעון ראשון 2021 צפויים להצטרף למשפחה גם הריינג רובר ולאר והדיפנדר עם מנועי פלאג אין 2.0 ליטר המשלבים בנזין וחשמל והם בעלי 404 כ״ס כמוכר מדגמי ריינג רובר ספורט וריינג רובר ובכך תושלם הנבחרת של רכבי הפלאג אין של לנד רובר בישראל ובעולם.

imageריינג' רובר איווק

ריינג' רובר איווק

האיווק אשר הושק לראשונה בישראל ב-2011 וחגג בשנה שעברה את השקת הדור השני שלו, מגיע כעת גם בגרסת הפלאג אין המציגה מנוע בנזין 1.5 ליטר המשולב חשמל ומספק 309 כ״ס.
הדגם החדש בעל טכנולוגיות מתקדמות ובינייהן הגה עם בקרים כבויים עד שנדרשים בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת שטח מת, מצלמת נסיעה לאחור – SIGHT CLEAR ומערכת מסכים כפולה PRO DUO TO.

ברמת גימור ה-S PLUS תא המטען נפתח חשמלית, הכניסה לרכב מתבצעת ללא מפתח - LESS KEY , המראה המרכזית חכמה ובעלת מצלמה אחורית – SIGHT CLEAR, קיימת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת שמע מרידיאן 380 וואט. בנוסף קיימת גם התראה אקטבית על רכבים בשטח המת.

imageלנד רובר דיסקברי ספורט

לנד רובר דיסקברי ספורט

יחד עם האויווק מגיע גם הדיסקברי ספורט, רכב ה-SUV של היצרן, עם גרסת פלאג אין זהה לזו של האיווק.
הדיסקברי ספורט פלאג אין יוצע עם 5 מקומות, המושבים מרופדים בעור ובעלי כיוונון חשמלי של 12/12. הדגם בעל מערכות בטיחות ומערכות עזר לנהג ובינייהן בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת שטח מת ומצלמת נסיעה לאחור משולבת במראה – SIGHT CLEA.

ברמת גימור ה-S PLUS, כמו באיווק, תא המטען נפתח חשמלית, הכניסה לרכב הינה ללא מפתח - LESS KEY, המראה המרכזית חכמה ובעלת מצלמה אחורית – SIGHT CLEAR.
ברמת גימור זו נמצאות גם מערכות בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע מרידיאן 380 וואט, התראה אקטיבית על רכבים בשטח המת וחלונות אחוריים כהים.

image

הדיסקברי ספורט והאיווק בנויים על ארכיטקטורת הבניה החדשה PTA המאפשרת שילוב מנוע היברידי ומנוע חשמלי המניעים כל אחד סרן אחר ובכך מניעים את הרכב ALL WHEEL DRIVE.

המנוע בעל עצמה של 200 כ"ס המיוצרת על ידי מנוע בנפח 1500 סמ"ק שאליו מצטרפים 109 כ"ס המופקים מהמנוע החשמלי. ברכב קיים גם גנרטור מתח גבוה המאפשר טעינת חשמל גם כשהסוללה נגמרה לצורך שימוש בו היכן שהוא נידרש, כגון בהאצות ובמקומות בהם נדרשת נסיעה ALL WHEEL DRIVE.
ההספק המשולב יפיק 309 כ"ס / 54 קג"מ והמהירות המקסימלית מגיעה ל-213 ק"מ, המהירות המקסימלית בחשמל בלבד הינה 135 ק"מ.

ניתו יהיה להטעין את הרכבים בכל סוגי עמדות הטעינה – החל משקע ביתי ועד עמדות מהירות במיוחד.

image

הרכבים יוצעו בגרסאות מאובזרות בדומה לרכבים עם ההנעה הרגילה.

כל הגרסאות מצויידות במערכות אקטיביות למניעת סטייה מנתיב, מערכות לבקרת עייפות נהג ובבלימת חירום אוטונומית.

מחירי הרכבים יהיו כדלהלן:

איווק ברמת גימור S PLUS יוצע בישראל במחיר של: 415,000 ש"ח

דיסקברי ספורט ברמת גימור S יוצע בישראל במחיר של: 390,000 ש"ח

דיסקברי ספורט ברמת גימור S PLUS – יוצע בישראל במחיר של: 420,000 ש"ח

image