לייף סטייל > שופינג

ג'ילט מציג פתרון שלם לגברים עם זקן!

ג'ילט מותג הגילוח המוביל משיק לראשונה סדרת מוצרים לגברים מזוקנים King C. Gillette לעיצוב וטיפוח הזקן
בראשם מעצב זקן ייחודי בעל 11 רמות אורך שונות.

ג'ילט משיק לראשונה סדרת מוצרים לגברים מזוקנים King C. Gillette סדרת מוצרים אקסקלוסיביים לזקן החל משלב העיצוב, דרך הפיסול ועד לטיפוח. לראשונה בהיסטוריה המותג האייקוני, עם מורשת של מעל 115 שנה בגילוח, נותן מענה לכל הגברים. הסדרה כוללת מגוון מוצרי עיצוב פיסול וטיפוח לזקן, בראשם מעצב הזקן לחווית טיפוח ייחודית ושלמה לשגרת הטיפוח הבייתית.

סדרת המוצרים מאפשרת #1 עיצוב זקן על ידי מעצב זקן חדשני הכולל 3 מסרקים ל11 רמות אורך שונות השומר על פעולתו ללא צורך בהחלפת סכינים, #2 פיסול זקן עם מכשיר לגילוח ויישור קצוות חדים ומדוייקים וג'ל גילוח שקוף לדיוק מיטבי ו#3 טיפוח הזקן בעזרת שמן ובאלם לזקן, ושמפו לפנים ולזקן.

image

מוצרי הסדרה מבוססים על ניחוח ייחודי ובלעדי,בין היתר, של הל, זנגביל, מרווה, אלגום ועץ ארז, שפותח במיוחד על ידי מומחי הבשמים והריחות של King C. Gillette, ומורגש החל מרגע פתיחת האריזה ועד לאחר השימוש.

King C. Gillette חולל מהפכה בעולם הטיפוח לגבר עם פיתוח תער הגילוח הבטוח כבר בשנת 1901, חדשנות שהפכה את שגרת הטיפוח היומיומי לעמוד תווך לגברים ברחבי העולם. עם מעל ל-115 שנות ניסיון בטיפוח ורקורד שאין שני לו בפיתוח מוצרים חדשניים, השקת הסדרה החדשה King C. Gillette ממשיכה במסורת זו של עמידה בסטנדרט הגבוה ביותר של מוצרים, ומעניקה לגברים את האפשרויות הטובות ביותר לפיתוח המראה המושלם שלהם.

הסדרה כוללת מוצרים המתאימים לכל אחד מ-3 השלבים של עיצוב וטיפוח הזקן:

שלב #1: עיצוב הזקן

מעצב זקן – התאמה לאורך ולסגנון הרצוי:

לראשונה, מעצב זקן מבית Gillette!

מעצב זקן איכותי המאפשר קיצוץ, עיצוב ופיסול הזקן ב-11 הגדרות אורך שונות. הטכנולוגיה החדשנית מספיקה ל-50 דקות עבודה ללא ירידה בביצועים וללא צורך בהחלפת סכינים!

קל לשימוש, נוח לאחיזה ורב תכליתי במיוחד, כדי לעזור ליצור את המראה הייחודי המתבקש בכל סגנון ובכל אורך.

  • ללא צורך בהחלפת סכינים.
  • להבים חדים במיוחד.
  • אלחוטי: סוללה מלאה מספקת 50 דקות ללא ירידה בביצועים.
  • 0.5 מ"מ ללא מסרק.
  • כולל 3 מסרקים:

- מסרק זיפים: אורך קבוע של 1 מ"מ.

- מסרק זקן קצר עם 5 הגדרות אורך (3-5-7-9-11 מ"מ).

- מסרק זקן ארוך עם 5 הגדרות אורך (13-15-17-19-21 מ"מ).

  • נשטף בקלות - עמיד במים.

מחיר השקה: 129.90 ₪ / מחיר מדף: 179.90 ₪

תגובות

0 תגובות