לייף סטייל > יין ואלכוהול

יינות יקב בנימינה לחורף

יקב בנימינה מציג שני יינות אדומים מבצירים חדשים המתאימים לעונת החורף: אודם מסדרת אבני חושן ומרלו מסדרת רזרב של בנימינה

אבני החושן אודם - יין אדום יבש.
הרכב הזנים: סירה 95% וויונייה 5%

אבני החושן אודם הינו יין מרשים המציג מאפייני זן סירה קלאסיים בסגנון עולם ישן בהם עושר היין מאוזן על ידי הרעננות שבו. מקור ענבי הסירה במספר כרמים מצטיינים בגליל העליון ומקור ענבי הוויונייה בכרם בודד ברום הרי יהודה. ענבים עשירים בצבע בעלי ריכוז ארומות וטעמים מחד, עם נוכחות של חומציות תומכת מאידך והתוצאה הניבה יינות עם מורכבות גבוהה. אבני החושן אודם הינו בעל גוף ומבנה מרוכז, המאוזן ברעננות טובה ומלווה בניחוחות עץ קלוי עם מעט מאפייני בשר מעושן, פירות יער, פרחים ותיבול מפולפל האופייניים לזן הסירה.
הוא מוכן לשתייה כבר כעת אך בתנאי אחסון נאותים ימשיך ויפתח עומק ומורכבות ב-5-8 השנים שלאחר שנת הבציר שלו.

אבני החושן אודם עובד מצוין לצד מאכלים בטעמים עזים כמו בשר טלה, חזה ברווז וגבינות קשות ועשירות טעם.

אבני החושן הינן אבנים יקרות אשר היו משובצות על אפודו של הכהן הגדול. כפי שנבחרו אבנים אלו בקפידה, בחרו ביקב בנימינה ענבי יין איכותיים ממיטב הכרמים אשר וייצרו יין טוב ומרגש מסדרת אבני חושן .יקבי בנימינה גאים בסדרת אבני החושן , המייצגת את פרי יצירתם של הייננים, אשר מנצחים על מרכיבי היצירה והאמונים על המשימה ליצור יינות באיכות הגבוהה ביותר ללא פשרות.

image

אודם מסדרת אבני חושן - 79 ש"ח

בנימינה רזרב מרלו - יין אדום יבש
זן הענבים: 100% מרלו

בנימינה רזרב מרלו מאופיין בבשלות מאופקת ואיזון מצוין בין רעננות וריכוז טעמי הפרי הבשל.
תנאי ההבשלה ושילוב סוגי הקרקע הניבו ענבים עשירים בצבע, בארומות ובטעמים, עם חומציות תומכת ומורכבות גבוהה. דילול בכמות היבול במספר כרמים סייעה להשיג איזון מושלם.
מקור הענבים מכרמים בגליל העליון המאופיינים בשילוב של קרקע בזלתית עם אדמת טרה רוסה.
בנימינה רזרב מרלו בעל צבע אדום עמוק וניחוחות עזים של פטל אדום, שזיף בשל, תבלינים מתוקים וניחוח עדין של שוקולד וקפה קלוי. ליין מבנה מלא, המאוזן בין רעננות לבשלות עם טעמי פרי שחור ארומטי, תבלינים ומעט מינרליות וסיומת ארוכה ומהנה.

image

מרלו מסדרת רזרב של בנימינה - 59 ש"ח


תגובות

0 תגובות