לייף סטייל > יין ואלכוהול

וויסקי "טמנוולין שרי קאסק" וקוניאק "מיוקוב בלאק פנתר" לימי החורף הקרים

וויסקי "טמנוולין שרי קאסק" וקוניאק "מיוקוב בלאק פנתר" שני משקאות אידיאלים לחורף, שיחממו אתכם, ינעימו לכם את ימי החורף הקרים וישמרו עליכם בריאים.

טמנוולין שרי קאסק סינגל מאלט 40% אלכוהול, מרכיבים: מאלט וויסקי. ארץ מוצא ואזור גידול: ספייסייד, סקוטלנד

הארומות של "טמנוולין שרי קאסק" מזכירות טארט טאטן,מרציפן, לביבות בננה,משמשים יבשים, תפוז מקורמל וג'ינג'ר טרי.
החיך חם רך ועדין בהתחלה, עשיר בטעמים אקזוטיים, נקטרינות מזוגגות,
הסיומת ארוכה ועשירה בטעמים, חמאתית היוצרת את האורך המקסים.
השרי קאסק אדישן מתיישן בחביות אלון אמריקאי ושלושה סוגי חביות שרי, לקבלת פרופיל הטעמים שלו, מה שהעניק לו את הסיומת העשירה והפירותית, המזכירה פירות יבשים.
"טמנוולין שרי קאסק" הוא פשוט וויסקי נפלא בעל גוון זהב ענברי המעניק דרמה נהדרת בפה.

ויסקי משובח מתקתק לכל עת, תענוג לסיום יום ארוך ומייגע או לליווי מנת קינוח. אנחנו שתינו אותו בטמפרטורת החדר והוא היה נהדר, אבל לאלו מכם שאוהבים למהול את הוויסקי בקרח או לפתוח אותו עם מעט מים זה עובד מצויין.

מיוקוב בלאק פנתר קוניאק V.S. 40% אלכוהול. מקום הייצור: קוניאק, צרפת.
"מיוקוב בלאק פנתר" הוא קוניאק עם מורשת ארוכת שנים וסיפור מעניין.
רקע: בשנות ה-50 של המאה ה-19 נשלחו שני אחים,Auguste and Gustave לצרפת ע"י הצאר אלכסנדר ה-2 על-מנת לדאוג להספקת קוניאק סדירה לבית המלוכה הרוסי. שני האחים החלו לייצר קוניאק איכותי להספקה בלעדית לבית המלוכה. עם השנים החל הקוניאק לזכות בהערכה רבה ובעקבות כך הוחלט לשווקו גם מחוץ לבית המלוכה.

image

"מיוקוב בלאק פנתר" מיוצר מענבי אוני בלאן הנחשבים כענבים האיכותיים ביותר לייצור קוניאק. לאחר שהענבים הופכים ליין הם עוברים זיקוק דודי כפול ומשם מוכנסים לחביות עץ אלון צרפתי ליישון למשך שנים ארוכות. תהליך היישון הארוך מעניק לקוניאק טעם קל של וניל.
ערבוב הקוניאק נעשה רק מאותן חביות שהגיעו לשיאן ותחת שרביטו של המאסטר בלנדר, שלו ניסיון עתיר שנים.
התוצאה: טעם מאוזן מאוד וארומה של פרי יבש ועם סיומת ארוכה וחלקה.
"מיוקוב בלאק פנתר" הוא קוניאק מענג ומפנק במיוחד בימי החורף הקרים.

הכי מומלץ לשתות אותו נקי בטמפרטורת החדר, בכוס ברנדי ייעודית

V.S. – Very Special מסמלת את דרגת היישון של מרכיבי הקוניאק ומציינת כי המרכיב הצעיר ביותר בקוניאק התיישן בחביות עץ לפחות שנתיים וחצי.

הבקבוק של מיוקוב מושך את העין בעיצוב יוצא דופן, על הבקבוק מוטבעת דמות של פנתר מזנק. המסמל חוזק, אלגנטיות ותאווה, בדיוק כפי שהקוניאק של מיוקוב נתפס.

בשנים האחרונות יש עלייה בצריכת הוויסקי והקוניאק בישראל וזה מראה על התפתחות בחיך הישראלי. הסקוטית מבית ישרקו "מקבוצת טיב טעם" הרימה את הכפפה ומשווקת בישראל את וויסקי "טמנוולין שרי קאסק" וקוניאק "מיוקוב בלאק פנתר" .

חברת ישרקו מציעה מגוון רחב של יינות, ליקרים ואלכוהול מסוגים שונים מהארץ והעולם: יינות יקב עמק האלה, קונייאק מצרפת, ברנדי מדרום אפריקה וצרפת, וויסקי מסקוטלנד, ליקרים מצרפת, איטליה, ודרום אפריקה ועוד.

ניתן להשיג ברשת טיב טעם, בחנויות היין המובחרות

תגובות

0 תגובות