לייף סטייל > סטייל

פריטי חובה בארון של כל גבר

המדריך הבא בדיוק בשבילכם! פריטי החובה שצריכים להיות בארון שלכם ויעזרו לכם להתנהל כמו שצריך.

מעיל קצר

בכל שנה, בעיקר לקראת החורף, יוצאים דגמים חדשים של מעילים קצרים. הם מגיעים במבחר של טקסטורות ובדים. מבחינת גזרה, נמליץ על זו שיושבת על קו החגורה של המכנס.

טי-שירט

רצוי שיהיו לכם בארון חולצות טי-שירט בצבעים לבן ושחור. שימו לב, יש חולצות ארוכות מעט ויש חולצות שמגיעות עד אורך החגורה. בחרו את מה שהכי מחמיא לכם. מבחינת הצווארון, תוכלו לבחור צווארון עגול, רחב או בצורת וי. כאשר אתם בוחרים טי שירט, בדקו שהיא עשויה מבד איכותי שעשוי מפוליאסטר (עד 50 אחוז) וכותנה

האם חשוב לכם להיראות במיטבכם? האם תרצו להיות בטוחים שאתם לבושים בסטייל הנכון? אין לכם הרבה ידע בתחום האופנה? המדריך הבא בדיוק בשבילכם! אנחנו מזמינים אתכם לקרוא על פריטי החובה שצריכים להיות בארון שלכם ויעזרו לכם להתנהל כמו שצריך.

חולצה לבנה מכופתרת

חולצה כזאת יכולה לשדרג כל מראה. היא מתאימה עם ג'ינס שחור, כחול, משופשף וכמו כן תתאים מצוין למכנסי בד מחויטים או לשורטס. היא מגיעה במבחר גדול של סגנונות - צווארון סיני, צווארון קטן, כפתורים בצבע שונה מהחולצה עצמה וכו'. ההמלצה היא לרכוש את הגרסה הקלאסית של החולצה. כאשר אתם מתכוונים ללבוש אותה, אל תשכחו לגהץ אותה.

ג'ינס בגזרה ישרה וצרה

כיום, יש ג'ינסים בכל מיני מחירים. קחו בחשבון שג'ינס לא צריך לעלות הון. ההמלצה שלנו היא להשקיע בשלושה ג'ינסים איכותיים, שאפשר לשלב עם כל דבר - ג'ינס בצבע אפור, שחור וכחול כהה.

סריג דק

אם אתם לובשים סריג, נסו ללבוש כמה שפחות חולצות מתחתיו. העדיפות היא לבחור בסריג מבד איכותי כמו קשמיר. בדקו שהמידה נכונה עבורכם ושהוא לא קטן או גדול מדי.
בלייזר שחור

תנו לנו לגלות לכם סוד, בלייזר יכול להחמיא לכל גבר. אגב, הוא לא חייב להשתלב עם מכנסיים מחויטים. אפשר בהחלט ללבוש אותו עם טי שירט וג'ינס. רכשו בלייזר עם גזרה צרה בלבד. הוא כבר ישדרג לכם את כל ההופעה.

חולצת ג'ינס

אל תתבלבלו בין חולצת ג'ינס לז'קט ג'ינס. חולצת ג'ינס תשתלב מעולה עם טי שירט ומכנס קצר. אפשר לבחור חולצה בצבע בהיר או כהה ולבחור האם לכפתר אותה עד הסוף או לא לכפתר בכלל.

נעלי סניקרס

אפשר לרכוש סניקרס מבד או מעור. מדובר על נעליים שיכולות להשתלב כמעט עם כל הופעה. הן קלאסיות, נוחות ואופנתיות. העדיפות היא לרכוש צבע לבן שיכול להתאים לכל צבע של חולצה או מכנס.

נעליים מדוגמות

נעליים שיכולות להחמיא לכל גבר ולשדרג את הלוק. נעליים כאלה אפשר לשלב עם מכנסיים מחויטים או עם ג'ינס.

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

13 בינואר 2021 ב 12:54

שכחת חולצה של אתר השטח...
אבל זה לא בדיוק לייף סטייל אלא יותר "קשוח סטייל"