אופנועי SPR 250 של חברת AJP הפורטוגלית לשנת 2021 מגיעים לישראל עם בולמי אנדורו מתוצרת ZF Sachs, מחשב ניהול מנוע חדש וחידושים נוספים בתצורה של אופנוע אנדורו-פנאי ובתצורה של סופר מוטו
SPR 250 SUPERMOTO
יבואנית אופנועי AJP מציגה שני דגמים חדשים לשנת 2021 מתוצרת היצרן הפורטוגלי. הדגמים עומדים בתקינת יורו 5.
SPR 250 ENDURO
SPR 250 ENDURO החדש הינו אופנוע שטח דו שימושי חדש לחלוטין המחליף את דגם ה-PR5 250 הוותיק שיצורו הופסק. הוא שומר על אותן תכונות המאפיינות את היצרן, מיכל הדלק ממוקם בחלקו האחורי של האופנוע, משקל קל, וידידותי למשתמש. היצרן מכוון את האופנוע לקהל רוכבי האנדורו - פנאי שגדל בהתמדה.
היצרן בחר להמשיך ולהשתמש במנוע חד צילינדר 4 פעימות, בקירור מים של דגם ה-PR 5 250 בשל אמינותו, המומנט שהוא מייצר ומשקלו הקל.
המנוע שודרג במחשב ניהול מנוע חדש של חברת Athena ומערכת הזרקה חדשה של חברת Get.
השלדה החדשה משלבת אלומיניום ופלדה ופותחה במיוחד עבור משפחת דגמי ה-SPR.
דגמי ה-SPR מגיעים מצוידים בבולמי אנדורו מתוצרת ZF Sachs עם מהלך של 300 מ"מ, בעלי כיוונון מלא מלפנים ומאחור.
האופנוע ימכר בישראל ב-39,900 ש"ח
SPR 250 SUPERMOTO
דגם ה-SPR 250 SUPERMOTO החדש מצויד בגלגלים בגודל של "17/"17 וחולק את אותם המכלולים כמו בדגם ה-ENDURO.
האופנוע ימכר בישראל ב-41,900 ש"ח
מפרט דגמי ה-SPR 250:
26 תגובות
1
אורח/ת - גיא רדר
14 בינואר 2021 ב 08:31
למה לא מפרסמים משקל..?
2
אורח/ת - Mark Agronov
14 בינואר 2021 ב 08:31
גם באתר הרשמי בחו"ל לא מופיע המשקל... כניראה סוד
3
אורח/ת - Itay Millman
14 בינואר 2021 ב 08:31
בהחלט אופציה זולה ומשתלמת לכניסה לתחום .....
4
Ogash Ofer
14 בינואר 2021 ב 08:32
כנראה שאין עניין לשתף משקל.
מניח שזה כמו DRZ
5
אורח/ת - Yoram Lavee
14 בינואר 2021 ב 08:33
זה בגלל שהם כל כך קלים שלא נעים להם לפרסם
6
אורח/ת - Ofer Marian
14 בינואר 2021 ב 08:33
זול מתחיל ב-"ז".
7
Ogash Ofer
14 בינואר 2021 ב 08:34
הכול יחסי. בתמורה למחיר אני חושב שכלי כזה מספק בשפע.
אני הייתי מעדיף DRZ שנמכר במחיר דומה
8
אורח/ת - Andrey Dermansky
15 בינואר 2021 ב 09:35
לא מבין את הכתבה, מנסים לשווק לנו אופנוע בלי שום מפרט טכני. חובבני מאוד.
9
Ogash Ofer
15 בינואר 2021 ב 09:36
לא מבין את הכתבה, מנסים לשווק לנו אופנוע בלי שום מפרט טכני. חובבני מאוד.
"10
אורח/ת - ניר אזנקוט
15 בינואר 2021 ב 09:36
למה יש לי תחושה שרוב המגיבים כאן עזרו לחברים לחפש הסקי או קטמ עד 2017 כי הבינו שב 70,000 קונים משכנתא וצרות... או בעברית פשוטה, תתקדמו, יש חיים גם מעבר בלי למכור את נשמתכם לשטן או להשתעבד לבנק
11
אורח/ת - Aviv Hadar
16 בינואר 2021 ב 18:28
מה יש עוד מותגים חוץ מאלו שציינת?
אני בשוק
12
אורח/ת - Avner Or
16 בינואר 2021 ב 18:28
אני לא מסכים איתך חבר.. שאתה קונה KTM אתה מוכר אותו אחרי שנה עם הפסד הכי נמוך מיתר המותגים(בלי להכנס לאיזה מותג טוב יותר או פחות וליתר היתרונות ברכישת אופנוע נפוץ)
ככה שהוא לא כל כך יקר כמו שחושבים בניגוד למותגים אחרים שאתה מפסיד את התחתונים בהחלפה.
13
אורח/ת - ניר אזנקוט
16 בינואר 2021 ב 18:29
וסתם בשביל להוכיח שאתה לא מדייק, WR250F ב 2018 עלה 49,950, והיום לא תמצא 2018 בפחות מ 42,000, זאת אומרת פחת שך 120% פחות מKTM/הוסקורנה.
שם לב טוב, אין לי כלום נגד, ההפך יש מצב אפילו שאני ירכוש לילד, אבל הרכישה לא תהייה משיקולים כלכלים אלא אמוציונלים... כי אחרי הכל אופנוע זה סוג של "דת"
14
אורח/ת - ניר אזנקוט
16 בינואר 2021 ב 18:29
זה בסדר לא להסכים אבל ממש לא בסדר לדמיין עובדות !
מי שקנה ב 18 חדש שילם 64, והיום יקבל במקרה הטוב 35-37 וראיתי גם כאלו שנמכרו גם בפחות, אם תוסיף לפחת עוד 1.9ש"ח תוכל לרכוש רק מהפחת אופנוע אחר מהחברה...
בלי קשר לפחת, התגובה שלי הייתה מותרסת במתכוון היות ויש כאן קהל גדול שמכיר את "הבעיות" שיש למותג ולתואמיו אבל הם מרשים לעצמם לקבל את זה כמובן מעליו ובמקביל לזלזל במותגים אחרים שלעיתים אפילו נטולי "בעיות"....
לזה קוראים מוסר כפול
15
אורח/ת - Avner Or
16 בינואר 2021 ב 18:30
F לא קיים היום החדש אז הדוגמא לא כל כך רלוונטית ובכל זאת אני מקבל אותה.
אתה צודק שעל חדש יש הפסד עצום אבל קח מותג פחות נפוץ תראה שהוא נחתך הרבה יותר.
זאת הסיבה שאני מעדיף KTM בן שנה, ככה אתה מרוויח מכל העולמות.
16
אורח/ת - Ofer Marian
16 בינואר 2021 ב 18:30
ניר אזנקוט - השאלה על מה רכבת 3 שנים?
על הרולס רויס של אופנועי השטח או על ajp
17
אורח/ת - Aviv Hadar
16 בינואר 2021 ב 18:31
Avner Or - ללכת כל שנה לעשות טרייד זה לא נקרא שומר מחיר.
במצב של טרייד רודף טרייד ירידת הערך תיהיה מאוד דומה בין המותגים.
הסתכלות שגויה של מצב שוק.
18
אורח/ת - Avner Or
16 בינואר 2021 ב 18:32
Aviv Hadar - אני לא מדבר על טרייד.. טרייד זה נוחות, פינוק ועוד מלא יתרונות ועל זה משלמים ובצדק.
אני מדבר על לקנות במזומן ולמכור לבד.
לצורך הדוגמא אופנוע כמו שלך של היצרן בטא קשה מאוד למכור לבד במחיר סביר, חייב לחתוך טוב טוב במחיר לעומת KTM ששם עוד אפשר למכור אותו איכשהו במחיר הגיוני.
כמובן שיש עוד המון יתרונות ברכישה של אופנוע נפוץ אבל על זה לא הדיון.
19
אורח/ת - Aviv Hadar
16 בינואר 2021 ב 18:33
Avner Or - נכון יותר קל למכור ק.ט.מ.
אני אישית לא קונה אופנוע בשביל קלות המכירה.
קונה מה שמדליק אותי עושה לי טוב , אוהב וכו
ק.ט.מ מפסיד פחות מבטא?
זה כבר לא נכון .
שני המותגים נחתכים ב15 עד 20 אלף ש"ח בשניה שהוצאת מהסוכנות.
20
אורח/ת - Avner Or
16 בינואר 2021 ב 18:33
Aviv Hadar - לדעתי אתה טועה..
הוא נחתך מהמחיר מחירון אבל שאתה קונה במזומן ללא טרייד אז אתה לא משלם מחירון (הרבה פחות) וככה הירידה לא כזאת כואבת.
ובכל מקרה הכוונה שלי לכלי משומש בן שנה.
21
אורח/ת - ניר אזנקוט
16 בינואר 2021 ב 18:34
Ofer Marian - רכבתי על קוואזאקי וימהה
22
אורח/ת - ניר אזנקוט
16 בינואר 2021 ב 18:34
Aviv Hadar - אתם מפספסים את הנקודה שלי, אני כיוונתי לסוגיה שקהל שלם מחליף כל שנה למרות שזה לא כלכלי...
יש כזו התנהגות בשוק אחר לדוגמא במכוניות?!
אשכרא אנשים קונים ויודעים שבקרוב יקבלו סתירה, אז המציאו את שיטת השדרוג...
את הסתירה הראשונה מממנים על ידי אחריות ואת השניה מעבירים לרוכש
23
אורח/ת - Avner Or
16 בינואר 2021 ב 18:35
ניר אזנקוט - בשני המקרים זאת צרכונות לא נבונה.. אבל מראש רכישה של אופנוע אנדורו היא לא רכישה שקרובה להיות רציונלית
24
אורח/ת - ניר אזנקוט
16 בינואר 2021 ב 18:35
Avner Or - בגדול כן, למרות שאם רוכשים כלי בן 3 במצב טוב אפשר לצמצם את העלויות בצורה משמעותית...
אני עם דוש כרגע כבר 3 שנים והשווי שלו רק עלה
25
אורח/ת - Avner Or
16 בינואר 2021 ב 18:36
העיקר שכולנו רוכבים ונהנים
26
אורח/ת - ניצן רודוי
16 בינואר 2021 ב 18:36
גם אופציה
תגובות