כביש / ספורט > כתבות

ההיברידית הראשונה של מזראטי בישראל

מזראטי גיבלי היברידית הגיעה לישראל - הדגם ההיברידי הראשון מבית מזראטי שמשתמש בשילוב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי

image

מזראטי גיבלי היברידית היא הדגם הראשון של מזראטי שמשתמש בשילוב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי. הגיבלי ההיברידית משלבת בין מנוע 4 צילינדרים חדש מוגדש טורבו עם 330 כ"ס ומנוע חשמלי 48V שמחוברים יחדיו.

השילוב של מנוע ה-2 ליטר ביחד עם גיר 8 הילוכים אוטומטי והנעה אחורית, מספקים תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות ומהירות מרבית של 255 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת לפי תקן ה- WLTP היא 8.9 ליטר/100 ק"מ, שיפור של כ-20% לעומת הגיבלי הרגילה.

באשר לעיצוב החיצוני, 2 פריטי עיצוב מייצגים את הטכנולוגיה ההיברידית ומייחדים את הגיבלי ההיברידית ביחס לגרסת הבנזין הרגילה – 3 פתחי האוורור הצדיים המסורתיים של מזראטי צבועים בצבע כחול במקום הכרום המוכר, וכן הלוגו על קורה C, ה- SAETTA לוגו מעוצב עם נגיעות כחולות.

image

הגיבלי משווקת בישראל ב-2 רמות גימור:

גיבלי היברידית – החל מ- 550,000 ₪.
חישוק 19", מושבי עור איטלקיים, מושבים חשמליים, חיישני חניה, מצלמת רברס, מערכות בטיחות מלאות, מערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' עם צימוד אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוטי כלולים באבזור הסטנדרטי.

גיבלי היברידית גראנספורט – החל מ- 610,000 ₪.
חישוקי 20" ועיצוב חיצוני ספורטיבי, מתלים אדפטיביים, פנסי לד אדפטיביים, מצלמות 360, מערכות בטיחות מלאות, מושבי ספורט איטלקיים חשמליים, הגה ספורט, קליפרים בצבע ומערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' עם צימוד אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוטי כלולים באבזור הסטנדרטי.

מפרט טכני:

  • מנוע: 4 צלינדרים טורבו + מערכת 48V
  • נפח מנוע: 1,995 סמ"ק
  • הספק מרבי: 330 כ"ס / 5,750 סל"ד
  • מומנט מרבי: 45 קג"מ / 4,000 סל"ד
  • תאוצה מ-100-0 קמ"ש: 5.7 שניות
  • מהירות מרבית: 255 קמ"ש
  • תיבת הילוכים: ZF 8 Speed Automatic
  • אורך כללי: 4,971 מ"מ
  • רוחב כללי: 1,945 מ"מ
  • גובה כללי: 1,461 מ"מ
  • מרחק סרנים: 2,998 מ"מ
  • משקל עצמי: 1,950 ק"ג
  • צמיגים: בגיבלי הייבריד הבסיסית – קדמיים - 245/45 ZR19 אחוריים – 275/40 ZR19 בגיבלי הייבריד גראנספורט: קדמיים – 245/40 ZR20, אחוריים – 285/35 ZR20
  • נפח תא מטען – 500 ליטר

image