לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

גאדג'טים לשינה טובה

הכירו את ארבעת האביזרים שישפרו את איכות השינה שלכם בשנת 2021

שינה היא מצרך יקר. היא דורשת מאיתנו זמן שלרוב אנחנו מעדיפים להשקיע בדברים כביכול מועילים יותר – לצאת בערב, לעבוד עד מאוחר וכו'. אבל בסופו של דבר זה עולה לנו ביוקר. מחסור בשינה מביא אתו תופעות לוואי ממש לא מוצלחות: דכדוך, דכאון ועצבנות, רעב מוגבר ואכילה בלתי מאוזנת, נזקים לעור הפנים והחלשות המערכת החיסונית.

האבות שבינינו כבר יודעים את האמת המרה: "לישון כמו תינוק" זה שקר אחד גדול – אלא אם מדברים על שינה מקוטעת. מעטים הדברים שמשתווים לתחושה של הטובה הזו של לקום רעננים בבוקר, עם כוח ליום חדש.

אז נניח שהבנתם כמה חשוב לישון כמו שצריך – זה עדיין לא משהו שכל כך פשוט לעשות.

כרגיל, לטכנולוגיה הפתרונות. תכירו את ארבעת האביזרים שישפרו את איכות השינה שלכם בשנת 2021

DREEM

DREEM (כן, עם שני E) יכול לשפר את השינה שלכם באופן משמעותי ליצירת שינה עמוקה ואיכותית יותר, אם לא אכפת לכם להיראות קצת כמו רובוקופ כשאתם הולכים לישון.

המכשיר משתמש בטכנולוגית EEG כדי לאסוף נתונים על גלי המוח בזמן אמת, שזה נחמד, אבל הקטע הגדול שלו הוא מערכת הביופידבק: DREEM מנתח את הנתונים שאסף ומשדר, בזמן אמת, גלי "רעש ורוד" שמעמיקים ומשפרים את איכות השינה. רעש ורוד, אם תהיתם, הוא אחיו הצעיר של הרעש הלבן. כל זה נשמע קצת מדע בדיוני, אבל מחקרים מוכיחים שרעש ורוד משפר את איכות השינה.

בקיצור: שינוי והסדרת גלי המוח בשעת השינה, ליצירת שינה עמוקה ואיכותית יותר.

image

NOKIA SLEEP

אביזר מעקב שינה שלא מצריך חוטים וחיבורים מסורבלים; אינטגרציה מלאה למערכת בית חכם; נתונים מלאים על דפוסי השינה כולל שלבי שינה.

חיישן Wi-Fi המונח מתחת למזרון ועוקב אחרי דפוסי השינה שלכם, קצב הנשימה, לחץ הדם ותנועות הגוף, מסתנכרן למערכת הבית החכם ובאמצעות הנתונים המתקבלים מתפעל את המערכות השונות – החשכת הבית, שינוי טמפרטורה בהתאם למצב השינה ועוד.

SMART NORA

בואו נודה, רובנו נוחרים. אם התייאשתם ממדבקות לאף, אביזרים לפה ורצועות שונות ומשונות, כדאי לכם לנסות את SMART NORA חיישן הקטן דמוי ביצה שמניחים מתחת לכרית, מפעילים ונרדמים. החיישן מזהה את הנחירות בטרם הן מתחזקות מספיק כדי להפוך למטרד, ומתחיל להניע בעדינות את הכרית באמצעות הכנסה והוצאה של אוויר, כמו בלון שמתנפח ומתרוקן. התנועות העדינות מגרות את שרירי הגרון וגורמות לנשימות לחזור לסדרן.

somnox pillow

בשורות טובות לאלה מכם שמתגעגעים לישון מחובקים עם דובי: חברת סומנוקס ההולנדית פיתחה רובוט שינה בדמות כרית אובאלית רכה שמזהה, מחקה ומסתנכרנת עם קצב הנשימה שלך – ממש כמו שתינוק נרגע כשהוא חש את קצב הנשימה של ההורה הצמוד. קצב ה"נשימות" של הרובוט נחלש ומעמיק ככל שהנשימה שלכם מעמיקה, עד שהוא מזהה שינה ומכבה את עצמו. מה עוד? סומנוקס יכול להשמיע לכם מוזיקה מרגיעה שתיכבה מעצמה ברגע שתירדמו. בונוס – הוא חמוד ורך אבל מספיק גברי כדי שלא תתפדחו להחזיק אותו במיטה.

תגובות

0 תגובות