לייף סטייל > טיפוח ובישום

עיצוב עדכני לבקבוק בושם הוגו מן

הוגו מן עושים עיצוב עדכני לבקבוק האייקוני של הבושם לגבר

HUGO MAN משיקים עיצוב עדכני לבקבוק האייקוני בקמפיין נועז המציג את השאלה: אני הוגו ... האם אתה?

ההשקה המחודשת של HUGO MAN נשענת על ערכי המותג המרכזיים של חופשיות, אינדיבידואליות ,ביטוי עצמי והאומץ להתבלט ולהעז , להיות שונה.

הקמפיין בכיכובו של שגריר HUGO העולמי, המוסיקאי ליאם פיין

image

את בקבוק הזכוכית השקוף של HUGO MAN ניתן לזהות באופן מיידי, העיצוב החדש משלב את לוגו HUGO בגדול.
בקבוק הבושם מונח בקופסת מט המיוצרת מקרטון 98% המכיל נייר ממוחזר.

הניחוח מקורי, מודרני ומכני. קומפוזיציה ארומטית-פירותית שנוצרה בשנת 1995 ולוכדת גבריות נוטלת סיכונים, ספונטנית ונועזת שקובעת את סדר היום כמו היום שהושק.

HUGO MAN מרענן וממריץ בעל ניחוח המעורר אמון ודורש פעולה באותה מידה עם תווים עליונים ממריצים של תפוח ירוק פריך, תווים ארומטיים ועץ בלזם.

גודל: 125 מ"ל. מחיר - 249 ₪

ניתן להשיג בסופר פארם, משביר, רשת בי וחנויות מובחרות

תגובות

0 תגובות