כביש / ספורט > כתבות

ב.מ.וו. סדרה 5 מתעדכנת

הדור החדש והמעודכן של BMW סדרה 5 החדשה מגיע לישראל עם הנעה חשמלית, עיצוב משודרג ומערכות עזר מתקדמות

image

ה-BMW סדרה 5 המעודכנת מושקת בישראל עם חלל פנים עשיר, הנעה חשמלית חדשנית, מערכות עזר מתקדמות וקישוריות מתקדמת.

עיצוב

ה-ב.מ.וו סדרה 5 החדשה עברה מתיחת פנים גם בעיצוב עם גריל כליות בולט עם קווי מתאר משודרגים, פנסים הראשיים עם גרפיקת תאורה חדשה ופנסים אחוריים בעיצוב 3D ומסגרת שחורה, פתחי אוויר אנכיים בשני צדי הפגוש הקדמי, יציאות מפלט כפולות בצורת טרפז, עיצוב מעודכן לפגוש הקדמי והאחורי ועוד.

טכנולוגיה חדשה לפנסים הראשיים

שני פנסי תאורת היום מעוצבים כעת בצורת U ומסודרים זה לצד זה, פנסי האיתות ממוקמים ביחידות תאורה מיוחדות בקצה החיצוני של הפנסים הראשיים. פנסי ה-Adaptive LED האופציונליים כוללים פעולת תאורה בפניות, אורות גבוהים עם פעולת מניעת סנוור בטכנולוגיית Matrix ואורות דרך אוטומטיים. פעולת ה-matrix של האורות הגבוהים מאפשרת להגדיל את טווח התאורה תוך כדי מניעת סנוור הנהגים האחרים בדרך. האורות הגבוהים מחולקים ל-4 מקטעי LED אשר ניתנים להפעלה ולכיבוי בנפרד ובהתאם לתנאי הדרך והמצב.

image

חבילת M-Sport בעיצוב חדש

חבילת M-Sport מבדלת עצמה בעזרת מאפיינים ייחודיים:

  • חצאית קדמית חדשה, שמפוצלת על ידי מבנה בצורת U הפונה לעבר הכביש.
  • פתחי אוויר גדולים יותר הכוללים כעת מבנה רשת בעיצוב מודרני
  • קווי גריל הכליות של BMW כוללים ציפוי באלומיניום מט
  • דיפוזר חדש בחלק האחורי מאמץ קווי מתאר ברורים יותר כדי לשפר את זרימת האוויר
  • מערכת בלמים M Sport עם קליפרים בצבע כחול או אדום (לבחירת הלקוח)

image

ממדים

אורך המכונית מעט גדל אולם הפרופורציות נותרו ללא שינוי. הרוחב, הגובה ובסיס הגלגלים נותרו ללא שינוי אולם לאורך החיצוני התווספו 27 מ"מ ואורכה של המכונית מגיע כעת ל-4,963 מ"מ.

טכנולוגיה היברידית וחשמול מעודכנות

דגם ה-BMW 530e מצויד במנוע בנזין 4 צילינדרים משופר המפיק 184 כ"ס המשודך ליחידת כוח חשמלית אשר מפיקה 109 כ"ס העוברים אל תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים ודרכה לגלגלים האחוריים. לקבלת תאוצות חזקות יותר מציידת BMW את הסדרה 5, באפשרות להעלות את ההספק המשולב של שתי יחידות הכוח ב-40 כ"ס נוספים עד ל-292 כ"ס למשך 10 שניות. דגמי ה-BMW 530e בגרסאות הפלאג-אין הייבריד יכולים לנוע במצב חשמלי למרחק של עד 56 ק"מ (לפי תקן WLTP).

image

חלל פנים ואבזור

המאפיינים הייחודיים של סדרה 5 של BMW כוללים חלל פנים המשלב אלגנטיות עכשווית עם עיצוב המתמקד בנהג:

  • בקר ה-iDrive ומערכת ההפעלה כוללים כעת צג בקרה חדש וגדול יותר 12.3 אינץ' ("10.25 בעבר).
  • מערכת ההפעלה BMW Operating System 7 המעודכנת סוללת את הדרך למגוון רחב של אפליקציות חדשות ואפשרויות קישוריות כדי לחזק את החיבור שבין הנהג והמכונית; היא כוללת כעת מגוון גדול יותר של אפשרויות להתאמה אישית.
  • מערך ה-BMW Live Cockpit Professional עם מסך לוח מחוונים מעודכן בגודל של "12.3, גדול דיו כדי להציג את מפת הניווט, את מחווני מערכות העזר לנהג, ולראשונה גם את התצוגה התלת-ממדית של סביבת המכונית. סגנון התצוגה משתנה בהתאם למצב שנבחר בעזרת מתג בקרת חוויית הנהיגה או בהתאם למצב פעולת מערכת הפלאג-אין הייבריד.
  • המושבים חשמליים הסטנדרטיים מציעים בחירה בין מושבי ה-Sport למושבי ה-Comfort הייחודיים של BMW בהתאם לרמת הגימור.
  • כאופציה ידידותית לסביבה, ניתן לראשונה להזמין את ה-BMW סדרה 5 החדשה עם הדור החדש של ריפודי העור הסינתטי של BMW (Sensatec) עם טקסטורה ייחודית, תפרים יוקרתיים ומגוון צבעים.

image

מערכות עזר לנהג

ה-BMW סדרה 5 החדשה מצוידת במערך ה-Driving Assistant Professional המתקדם בכל רמות הגימור. המערך כולל מערכות חדשות לצד פעולות נרחבות יותר של מערכות קיימות, כדי לשפר את רמות הנוחות, הבטיחות, וגם (באמצעות פעולת החיזוי בנהיגה) את היעילות של עבודתן. מערכות העזר לנהג החדשות והנוספות מביאות איתן גם סידור חדש של הבקרות שעל גלגל ההגה.

מערכת עזר חדשה נוספת ה-Reverse assistant פועלת בזמן תמרוני חניה. המערכת שומרת את פעולות ההיגוי שבוצעו בעת הנסיעה ברכב במהירויות של עד 36 קמ"ש ומסוגלת להסיע את המכונית לאחור באופן עצמאי למרחקים של עד 50 מ' על יד ביצוע פעולות היגוי על אותו הקו שבו הרכב נסע קודם לכן.

image

שתי רמות גימור וחבילת M-Sport אחת

סדרה 5 תשווק בישראל בדגם ה-BMW 530e וב-2 רמות גימור.

בהמשך לקו הדינאמי המאפיין את ההשקות האחרונות של דגמי BMW בישראל, יצוידו לראשונה 2 רמות הגימור בחבילת ה-M-Sport הספורטיבית:

  • רמת הגימור M-Sport תכלול את טכנולוגיית הקישוריות המתקדמת של היצרן BMW Live Cockpit Professional עם צמד מסכי ה-3", את מערך הבטיחות המלא Driving Assistant Professional, יחד עם פרטי אבזור נוחות רבים כגון: נעילת ואקום לדלתות עם פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מושבי Sport חשמליים עם זכרונות, תאורת אווירה ייחודית במגוון צבעים ועוד.
  • רמת הגימור M-Superior הבכירה מוסיפה תאורת LED אדפטיבית, מערך מצלמות היקפיות, מושבי Comfort, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים, מפתח רכב מתקדם Display Key עם צג הפעלה ייחודי, חבילת וילונות ועוד.

מחירים

דגם חבילה מחיר כולל מע"מ
BMW 530e

M-Sport

480,000 ₪
BMW 530e M-Superior

540,000 ₪

image