לייף סטייל > טיפוח ובישום

טיפול בבעיות עור אצל גברים

טיפים לטיפול קל וזמין שיאפשרו לך להתמודד עם ארבע בעיות עור נפוצות אצל גברים. היכנס

מהן דרכי הטיפול בבעיות עור אצל גברים?

לכולנו יש בעיות בעור, החל מכתמים כהים ועד לפצעי אקנה קשים. נכון, המציאות מצערת: לאף אחד מאתנו אין עור מושלם. אולי הדוגמנים המפרסמים מוצרי טיפוח ואביזרי כושר נראים לך בעלי עור מושלם, אבל אל תשכח את הפוטושופ שיכול לבצע ניסים ונפלאות במראה העור שלהם.

image

מה אפשר לעשות כשאי אפשר לגייס לטובתנו את קסם עריכת הפוטושופ כדי לתקן את פגמי העור שלנו?

הנה כמה דרכי טיפול קלות שיאפשרו לך להתמודד עם ארבע בעיות עור נפוצות אצל גברים. אבל אם אתה סובל מבעיית עור חמורה במיוחד.

עור שמנוני

יש לך עור חלקלק, מבריק ושמנוני? אם כן, אתה בטח יודע שעור כזה עלול להוביל לפגמים לא נעימים בעור.

כדי לטפל בעור השמנוני אתה זקוק למוצרי טיפוח גבריים שיסייעו לך להפחית את השומנים הטבעיים הללו, מבלי לסלק אותם לחלוטין. איך תעשה זאת?

- השתמש במי שטיפת פנים לגבר פעמיים ביום, כדי להסיר את עודפי השומן.

- השתמש בתכשיר לשפשוף עור הפנים לגבר, עד 3 פעמים בכול שבוע, כדי להסיר את שכבות הלכלוך, העור המת ושאר הפסולת שהצטברה על העור השמנוני וסתמה את הנקבוביות.

עור יבש

מצב זה הוא מצב הפוך מעור שמן. עור יבש יכול להיות מגרד ומהודק מדי ועלול להתקלף. כדי למזער את הבעיות בעור הפנים היבש שלך, שמור על שגרת הטיפוח הבאה:

- השתמש במי שטיפת פנים לגבר פעמיים ביום. בחר במוצר המיועד לעור יבש כדי לשמור על לחות העור לאורך היום כולו.

- לאחר השטיפה, מרח קרם לחות לגבר. המוצר המתאים ביותר לעור שלך הוא קרם לחות שאינו שמנוני. קרם זה ינעל את הלחות על גבי העור וימנע את התייבשות העור כשאתה בשמש, באוויר יבש וקר או בתנאים קשים אחרים. אם אתה סובל מעור יבש, קרם לחות הוא ממש חובה!

שקיות מתחת לעיניים

ככול שאנחנו מתבגרים, העור הופך להיות פחות גמיש. בכול שנה העור מייצר פחות ופחות קולגן ומשפיע על הופעתם של סימני ההזדקנות, כמו עור רפוי יותר וקמטוטים וקמטים עמוקים יותר. זה אמנם תהליך בלתי נמנע אבל אתה יכול להאט אותו.

אצל רוב הגברים, סימני ההזדקנות הקשים ביותר מופיעים סביב העיניים. אם יש לך עיגולים כהים או שקיות נפוחות מתחת לעיניים, אתה כבר מבין על מה מדובר.

כיצד תוכל לאמץ לעצמך גישה לטיפוח גברי בעור הרגיש מסביב לעיניים?

- השתמש בקרם עיניים לגבר, כדי לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הנפיחות והשקיות.

- קרם העיניים הטוב ביותר לגבר אמור להכיל קפאין. זה מונע הצטברות של דם ונוזלים מתחת לעיניים, שם הם עלולים ליצור עיגולים כהים ושקיות.

בעיות גיל ופיגמנטציה

אחד האויבים הגדולים שלך בקרב על שימור עור הפנים שלך לאורך שנים, הוא השמש. קרני UV פוגעות בעור, ואז מה קורה? התאים אשר מייצרים את פיגמנט המלנין (זה שקובע את צבע השיער, העור והעיניים שלנו), מאיצים את תהליך ייצור המלנין כדי שיגן על העור מפני ההשפעה המזיקה של קרני השמש. עם הזמן וככול שאתה נחשף יותר ויותר לשמש, מצבורי מלנין אלה ששימשו כהגנה טבעית על העור שלך מתחילים לעלות אל השטח ונראים כנמשים, שומות וכתמים כהים שנקראים כתמי שמש או כתמי גיל.

לכן, בכול פעם שאתה נמצא בחוץ (גם כשהשמש מעל לעננים ונראה לך שאתה מוגן מקרני ה-UV), הגן על עצמך מפני נזקים שרק ילכו ויצטברו.

- השתמש בקרם הגנה של SPF 15 ומעלה בכול פעם שאתה נמצא בשמש במשך חצי שעה ויותר.

- כשאתה בשמש, חבוש כובע והקפד לכסות את העור החשוף.

אל תניח שאתה בטוח מפני השמש רק בגלל שהעונות התחלפו. על פי המומחים, אתה נמצא בסיכון מוגבר לחשיפה לשמש גם בחודשי החורף. אולי הטמפרטורה ירדה אבל זו לא סיבה להפסיק להשתמש בקרם הגנה.

ולבסוף, אמץ את שגרת הטיפוח לגבר שמתאימה לצרכים שלך. לכול גבר יש צרכי טיפוח ייחודיים, אז אל תמהר להשתמש במוצרי הטיפוח עליהם המליץ החבר שלך. במקום זאת, ודא שאתה משתמש בתכשירים המיועדים במדויק לסוג העור שלך ולבעיות העור המציקות לך.

תגובות

0 תגובות