ג'יפ גלדיאטור בגרסת רוביקון מגיע לישראל עם מנוע ה-3.6 הישן והאהוב ועם תוספות וחידושים המותאמים ל-2021
יבואנית JEEP בישראל, החלה הבוקר בשיווק ג'יפ גלדיאטור בגרסת רוביקון, הדגם האגדי אשר הוחזר לחיים לאחר הפסקת הייצור שלו ע"י JEEP ב-1992.
הגלדיאטור- רוביקון לוקח את כל היתרונות של ג'יפ כמה צעדים קדימה ומציע שילוב של רכב פנאי שימושי עם יכולות שטח. הוא בנוי על שלדת סולם המוארכת ב-787 מ"מ לעומת השלדה של רנגלר 4 דלתות ולא מוותר על הוורסטיליות ויכולות השטח של דגמי הרנגלר.
הרכב החדש בעל סרנים חיים מחוזקים משל דגם הרנגלר רוביקון על מנת לאפשר יכולות העמסה וגרירה גבוהות יותר. בשילוב עם קפיצי סליל, זרועות עוקבות, וניתוק מוט מייצב קדמי חשמלי מאפשר לגלדיאטור מהלכי מתלה לכל אחד מהסרנים.
כמו כן, יש לו רכיבים אלקטרוניים אטומים בתחתית הרכב וסעפת יניקה שממוקמת גבוה, כך שהגלדיאטור רוביקון מסוגל לצלוח מכשול מים עד גובה של 762 מ"מ במהירות של 8 קמ"ש.
הדגם החדש מגיע עם מנוע V6 אטמוספרי בנפח של 3.6 ליטר המפיק 280 כ"ס ו-35.4 קג"מ, בעל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים. הרכב מורכב ברובו מאלומיניום עם ארגז עשוי פלדה, בעל 4 מיגונים מקוריים בתחתית. הרכב עבר בהצלחה את כל 5 המבחנים כדי לקבל את אות ה-Trail Rated של ג'יפ.
הגלדיאטור מגיע בשלוש רמות גימור RUBICON, RUBICON S ו-RUBICON S SAFETY הג'יפ הסטנדרטי מאובזר ברמה גבוהה וכולל בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7.0, תמיכה ב- Apple Carplay, חלונות אחוריים כהים, התנעה בכפתור ועוד.
טכנולוגיית הנעה
סוג מנוע |
בנזין |
נפח מנוע (סמ"ק) |
3605 |
הספק (כ"ס / סל"ד) |
280/6400 |
מומנט (קג"מ / סל"ד) |
35.4/4400 |
תיבת הילוכים |
ZF |
מערכת הנעה |
ROCK-TRACK HD PART TIME 4WD SYS |
מספר יחסי העברה קדמיים |
8 |
תאוצה ל 100 קמ"ש (שניות) |
8.1 |
צריכת דלק משולבת (ק"מ / ליטר) |
12.4 |
עיצוב חיצוני:
מיגון תחתון:
עיצוב פנימי:
עיצוב חיצוני:
עיצוב פנימי:
עיצוב חיצוני:
עיצוב פנימי:
בטיחות:
דגם |
מחיר מכירה כולל מע"מ |
RUBICON |
החל מ- 419,000 ₪ |
RUBICON S |
החל מ- 449,000 ₪ |
RUBICON S Safety |
החל מ- 464,000 ₪ |
המדבר מתעורר - ג'יפ גלדיאטור מוהאבי
עוד גלדיאטור גיבור – הפעם עם 1000 כ"ס
6 תגובות
1
אורח/ת - שי
21 בפברואר 2021 ב 17:34
לדעתי המנוע לא משנות ה- 90. בטח לא ה 3.6 עם 280כ"ס. הוא נכנס לרנגלר ב 2012 ולגראנד צ'רוקי ב WK2 קצת קודם לכן אם אני לא טועה.
בכל מקרה טוב שמביאים את הגלדיאטור, שינוי מרענן בנוף הטנדרים הישראלי.
2
אורח/ת - Eitan Cassif
21 בפברואר 2021 ב 22:30
לפי המחירים, כניראה שהוא מתחת ל-4 טון ושנגבה עליו מס מלא ולא ניתן לקזז עליו את המע"מ - וטוב שכך.
שלא יהיה עוד מפלט מס כמו סילוורדו ודומיו.
לא שיש לי משהו נגד טנדרים גדולים, אבל לא צריך לתת להם עדיפות במס.
3
Ogash Ofer
21 בפברואר 2021 ב 22:31
לדעתי המנוע לא משנות ה- 90. בטח לא ה 3.6 עם 280כ"ס. הוא נכנס לרנגלר ב 2012 ולגראנד צ'רוקי ב WK2 קצת קודם לכן אם אני לא טועה.
בכל מקרה טוב שמביאים את הגלדיאטור, שינוי מרענן בנוף הטנדרים הישראלי.
4
אורח/ת - Berger Ronen
21 בפברואר 2021 ב 22:33
כלי מרשים ומעניין
5
אורח/ת - Moti Lavton
21 בפברואר 2021 ב 22:38
סיירת מטכ"ל
6
אורח/ת - Oren Ben Simon
21 בפברואר 2021 ב 22:38
במחיר של צוללת
תגובות