שטח 4X4 > כתבות > חדשות

האם בלנד רובר חולמים על גירסת טנדר לדיפנדר?

השמועות על גרסה כזו מרחפות בחלל מיום הופעתו של הדיפנדר החדש, הוכחשו באופן רישמי, אך זכו השבוע לאישוש מסוים מצד אחד מבכירי החברה

במהלך שתוכנן ובוצע לאורך שנים, לנד רובר שיבצה את הדגמים שלה לשלוש משפחות: ריינג' רובר (הכוללת את הדגם הקלאסי, את הספורט, האיווק והוולאר), דיסקברי (כוללת את ה-5 ואת הספורט) ודיפנדר (קצר - 90 וארוך – 110). כמובן שלכל אחד מהדגמים האלה יש גם רמות גימור שונות, מה שמגדיל את ההיצע למספר מכובד. אבל נראה שהחברה לא מסתפקת ברשימה הקיימת, וייתכן שעל הפרק עומד דגם נוסף במשפחת הדיפנדר – גרסת טנדר.

השמועות על טנדר כזה מתרוצצות כמעט מרגע שהדיפנדר החדש הגיע לשווקים, וזכו להכחשה מצד החברה. יכול להיות שהלך הרוח הזה השתנה, שכן בראיון שפורסם לאחרונה במגזין הרכב Autocar אמר אחד מבכירי לנד רובר ש"יש דרישה מצד לקוחות לגרסת טנדר" והוסיף כי "מבחינה טכנית אין מגבלה לעשות זאת".

image

גרסת הטנדר כתרגיל עיצובי של סדנת X-TOMI

אם אכן תגיע גרסה כזו, היא תהיה שונה באופן מהותי מטנדרי העבודה המוכרים, שכולם בנויים על שלדת סולם קשיחה וסרן אחורי חי, בעוד הדיפנדר הוא בעל שלדה אחודה עם מתלה נפרד לכל גלגל. סביר להניח שהטנדר ייבנה על שלדת ה-110, כדי לאפשר תא נוסעים כפול וגם מקום לארגז מטען בגודל שימושי. לא תהיה גרסה עם מרחק סרנים גדול יותר, כמו גרסת הטנדר של הדיפנדר הישן, ה-130.

היצע המנועים ותיבות ההילוכים יהיה זהה או דומה למה שמוצע בדיפנדר הרגיל, ויכלול מנועי דיזל בנפחים של 2 ו-3 ליטר ומנועי בנזין בנפחים דומים. ייתכן שתוצע גם גרסה עם מנוע ה-V8, אותו צפוי הדיפנדר לקבל בקרוב (קישור לכתבה). טנדר עם מנוע חזק שכזה בוודאי יזכה לאהדה רבה בארה"ב, ארץ המאוהבת בטנדריה, וקונה אותם בהמוניהם.

image

משפחת הדיפנדר צפויה לגדול

אנחנו באתר השטח מחכים להשקה הבאה...

סיכום ההשקות של הדיפנדרים החדשים:

לנד רובר דיפנדר 90 בהשקה לעיתונאים - 2021

לנד רובר דיפנדר 110 בהשקה לעיתונאים - 2020


תגובות

6 תגובות

1

אורח/ת - Arie Fahn

25 בפברואר 2021 ב 14:59


תשמע,,,לקרוא לדבר עם הצורה הזו דיפנדר? זה חילול הקודש.
ככה נראה דיפנדר:
ייתכן שזו תמונה של ‏‏ג'יפ‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏

2

Ogash Ofer

25 בפברואר 2021 ב 14:59

מכיוון שהבעלות על השם היא של לנד רובר אז הם מחליטים!

3

Ogash Ofer

25 בפברואר 2021 ב 15:01

בכול מקרה זה גם דיפנדר:

4

אורח/ת - Ari Ringer

25 בפברואר 2021 ב 15:02


Ofer Ogash - ולא שום דבר אחר

5

אורח/ת - Eldar Bar-Or

25 בפברואר 2021 ב 15:03


עופר כואב לי בעיינים. זה פשוט לא נראה טוב.

6

אורח/ת - Nathan Greanfeld

25 בפברואר 2021 ב 15:05


זה מה שנקרא תתרגלו.
פתאום כל העולם ואחותו רוצים טנדר.
גם חברת גייפ.
לפני זה פולקסוואגן.
ולמעשה הטנדר שהוא פיקאפ נולד אצל האמריקאים והילידים בגלל נדידה ממקום אחד לאחר עקב בצורות וחיפוש אחר חיים אחרים בגלל אילוצים.
אלוויס שר לב מי טנדר 🤣 ככה זה בעברית.