כביש / ספורט > כתבות

מרצדס משיקה את ה-C Class החדשה

מרצדס משיקה את ה-C CLASS החדשה שתכלול בין המערכות המתקדמות את מערכת ההפעלה MBUX , היגוי אחורי והנעת עזר חשמלית שהוצגו. הדגם החדש צפוי להגיע לישראל ברבעון השלישי של השנה

image

image

מרצדס חושפת את הדור החדש והחמישי של C CLASS. מאז נכנסה מרצדס לסגמנט בשנת 1982 נמכרו למעלה מ-10.5 מיליון רכבי C CLASS, מתוכם, יותר מ-2.5 מיליון מהדור היוצא של ה-C CLASS, שהוצג בשנת 2014.

ה-C CLASS החדשה מוצעת עם מנועי 4 צילנדרים מתקדמים מסדרת FAME המודולארית של מרצדס, המציגים טכנולוגית MILD Hybrid מתקדמת, הכוללת יחידת מתנע-גנרטור (ISG) חדשה במתח של 48V. ה-ISG המניעה את מנוע הבעירה הפנימית מספקת אנרגיה ראשונית לתחילת נסיעה וכוח למערכות הרכב בעת גלישה ועזיבת דוושת הגז ובעת הצורך מספקת תגבורת של 20 כ"ס נוספים למנוע הראשי.



היצע המנועים של ה-C CLASS החדשה כולל מנועי בנזין 1.5 ליטר בהספק של 170 ו-204 כ"ס (C180 ו-C200) ומנוע 2.0 ליטר בהספק של 258 כ"ס (C300). בנוסף, מוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר בשתי רמות הספק: 170 כ"ס (C220d) ו-265 כ"ס (C300d). כל המנועים מגיעים עם תיבת ההילוכים האוטומטית 9G-Tronic.

מערכת ה-Plug in Hybrid המשולבת בדגמי ה-C CLASS החדשה מציעה טווח נסיעה חשמלי מרבי 100 ק"מ, טווח זה מתאפשר באמצעות יחידת סוללות ליתיום-יון בעלת 96 תאים בקיבולת של 25.4 קילוואט. מערכת ההנעה ההיברידית כוללת מנוע חשמלי בהספק של 129 כ"ס המסוגל להניע את המכונית עד למהירות של 140 קמ"ש. מרצדס C Class החדשה תציע את מערכת ה-Plug In Hybrid החדשה בשילוב עם מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר, ובהמשך גם עם מנוע טורבו דיזל.

image

מרצדס C Class החדשה מציגה מערך מתלים חדש לחלוטין הכולל מתלה ארבע חיבורי מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור, כאשר מפשק הסרנים הורחב ב-1.9 ס"מ מלפנים וב-4.8 ס"מ מאחור. כדי להתאים למגוון רחב של נהגים מציעה מרצדס את C Class החדשה עם אופציה למתלים אדפטיביים בעלי כיול משתנה או עם חבילת מתלי ספורט מוקשחים. כל דגמי ה-Plug in Hybrid מגיעים כסטנדרט עם בולמי אוויר מתכוונים מאחור. כמו כן, מוצעת כאופציה מערכת היגוי לגלגלים האחוריים.

ה-C CLASS החדשה מציגה עיצוב חדש ותא נוסעים מרווח יותר. מעצבי ה- C CLASS שאבו השראה מספינת הדגל S CLASS ושילבו בה אלמנטים של משטחי צד מפוסלים. בחזית כל דגמי מרצדס ה-C CLASS החדשה פרשנות מודרנית לסמל הכוכב בשלושה סגנונות עיצוב שונים: פסים אופקיים בדגמים הרגילים, אלמנטים דקורטיביים ומסגרת כרום בדגמי Avantgarde ועיצוב יהלומים בחבילת AMG Line. בכל דגמי ה-C CLASS שימוש בעזרים להפחתת התנגדות והנמכת המרכב ב-0.9 מ"מ מאפשרת להשיג מקדם גרר של 0.24CD, המשפר את צריכת הדלק ומפחית את רעשי הרוח.

image

מבחינת מידות ה-C CLASS החדשה גדולה ומרווחת מקודמתה. האורך הכולל של C Class סדאן צמח ב-6.5 ס"מ ועומד על 475.1 ס"מ, כאשר בסיס הגלגלים גדל ב-2.5 ס"מ והינו 284 ס"מ, נתון הרוחב הכולל צמח בס"מ ל-182 ס"מ. הגידול במידות בא לידי ביטוי בתוספת של 2.1 ס"מ למרווח הרגליים של יושבי המושב האחורי ושיפור במרווח הכתפיים של 2.6 ס"מ מלפנים ו-1.3 ס"מ מאחור.

בדומה ל-S Class, ה-C Class החדשה עושה שימוש בדור החדש של מערכת MBUX המייצרת סביבת נהג דיגיטלית אינטליגנטית לטובת חווית נהיגה ותפעול נוחה. MBUX משלבת שלושה מצבי תצוגת מידע לנהג במסך המידע (דיסקרטי, ספורטיבי וקלאסי), אפשרות תצוגה מלאה על גבי המסכים של מערכת הניווט ואת הסייען הדיגיטלי Hey Mercedes לשליטה קולית נרחבת במערכות האקלים, המולטימדיה והניווט. MBUX תומכת גם בחיבור קבוע לרשת האינטרנט להזרמת מדיה ועדכוני מערכת שוטפים.

ה-C CLASS החדשה תושק בישראל ברבעון השלישי של השנה.

image