לייף סטייל > יין ואלכוהול

ערק מחייה 13 בעיצוב חדש ויוקרתי

מחייה 13 משקה אניס משולב מיץ טרי, בסגנון ים תיכוני קליל, מושק בימים אלה בבקבוק חדש ומציע טעם חדש, רוזטה שקדים, שמצטרף לשני הטעמים הקיימים בשוק, לימון ואשכולית אדומה.

מותג מחייה 13, המוביל את טרנד משקאות אניס המשולבים עם מיצים טריים, מושק בימים אלה בבקבוק חדש ומציע טעם חדש, רוזטה שקדים, שמצטרף לשני הטעמים הקיימים בשוק, לימון ואשכולית אדומה. מדובר על משקה אניס בסגנון ים תיכוני קליל, בשילוב מיצי פירות טריים, המופק מתזקיק ענבים ומכיל 13% אלכוהול.

מחייה 13 הוא פיתוח ישראלי מקורי, שכמו משקאות דומים נוספים, נולד במטבח ביתי וכיום מיוצר בספרד, על פי המתכון המקורי של מפתחיו הישראלים.

image

קטגוריית משקאות האניס היא השלישית בגודלה בעולם המשקאות האלכוהולים בישראל ונחשבת לשמרנית וממעטת לחדש. מחייה 13 מביא איתו בשורה חדשנית לקטגוריה ומאפשר לצרכני משקאות האניס לגוון בטעמים חדשים ומפתיעים. כמו כן, הוא מספק מענה הולם לטרנד העולמי ולביקוש הצומח למשקאות כהלים מופחתי אלכוהול, המאפשרים ליהנות ממשקה קליל ומרענן כחלק משגרת היום יום.

מקור שם המותג מחייה 13 מבוסס על צירוף בין המילה "מחייה", שהינה כינוי לערק על פי יהודי צפון אפריקה, והספרה 13 הנחשבת למספר בעל משמעות על פי היהדות.

המלצות הגשה:

מחייה 13 מגיע מוכן לשתייה וכל מה שנדרש הוא למזוג לכוס, להוסיף נענע, לימון או קרח ולשתות בהנאה.

מכיוון שמדובר על מיץ טרי, מומלץ לנער היטב לפני השתייה.

יוסי אדרי, סמנכ"ל מכירות ושיווק של יקבי כרמל אומר: "אנו שמחים להודיע כי מחייה 13 הצטרף לפורטפוליו מותגי האלכוהול של יקבי כרמל ויתחיל להימכר גם ברשתות השיווק. משקה זה עונה על הטרנד העולמי של משקאות כהלים מופחתי אלכוהול ומנגיש לצרכנים את עולם האניס בצורה טעימה ונגישה".

מחייה 13 כשר לפסח ולכל ימות השנה, בכשרות בד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן של מחייה 13: 60 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

תגובות

0 תגובות