לייף סטייל > סטייל

Next קולקציית אביב-קיץ 2021 לגברים נשים וילדים

אתר האופנה הבריטי Next השיק היום את קולקציית אביב-קיץ 2021 לגברים, נשים וילדים בצבעי קיץ אופטימיים במיוחד

אביב קיץ 2021 בפתח ואתר האופנה הבריטי NEXT השיק קולקציה המתאימה לעונת המעבר לכל המשפחה. הקולקציה החדשה משלבת את הטרנדים החמים לאביב -קיץ 2021 ביניהם הצבע הורוד הפופולרי העונה, מראה הוינטז' של שנות ה-70, שבא לידי בטוי בשמלות פרחוניות ,הטאי דאי , האוברולים, דנים במראה שנות ה90 ועוד.

בקולקציית הקיץ ניתן למצוא לצד בגוד הבייסיק היום יומי פריטים ייחודיים של המעצבים הבריטים Emma Willis" ודורותי פרקינס ובבגדי הילדים מותגים כמו Ted Baker London והמותג של ג'ולס אוליבר Little Bird ועוד.

image

image


קולקציית הגברים החדשה של NEXT :

בגזרה הגברית ניתן למצוא מגוון פריטים מתאימים ליום יום או לחג. החל מחולצות מכופתרות בצבעים אופנתיים כמו: צהוב, תכלת, אדום, כחול ים והלהיט שחוזר אלינו בגדול -המשבצות. לצד ז'קטים מבד ניילון וחולצות פולו עם כפתורים או רוכסן.

*טווח המחירים של קולקציית הגברים של NEXT : : חולצות טריקו /140-20 ₪ ג'ינסים: 100-60 ₪/חולצות מכופתרות: 69 ₪ -124 ₪ /מכנסיים ארוכים : 86 -120 ₪ /מכנסיים קצרים: 96-48 ₪ /בגדי ים: 96-41 ₪ /כפכפים: 42- 78 ₪

image

image


קולקציית הנשים לאביב קיץ 2021 של NEXT :

בקולקציה המגוונת ניתן למצוא שמלות וחצאיות באורך מידי או 7/8 בסגנון בוהו שיק ואובר סייז, חליפות מכנס טרנדיות וחולצות מכופתרות אלגנטיות לצד שמלות ט ושמלות פולו מבדי כותנה נעימים, גופיות קיץ עם תיפורים מעניינים, מבחר ענק של אוברולים קצרים ואו ארוכים מבדים דקים בצבעים חלקים או בהדפסים מעניינים. בנוסף, מציעה NEXT מבחר לוקים אביביים וחגיגיים לערב החג ביניהם שמלות לבנות. באתר ניתן אחד הצבעים הבולטים באביב 2021 הוא ורוד בכל הגוונים מורוד בייבי עדין ועד פוקסיה וכן לבן,שמנת, ירוק דשא, כתום, וכחול דנים.

*טווח המחירים של קולקציית הנשים של אתר NEXT : שמלות החל מ 30 ₪ -200 ₪, חולצות החל מ 20 ₪ -200 ₪, מכנסיים 50 ₪ -300 ₪, סנדלים 50 ₪ - 400 ₪

image

חידושים בקולקציית הילדים לאביב קיץ של NEXT :

קולקציית בגדי הילדים של NEXT אביבית ומגוונת ובעיקר נוחה ומותאמת לאקלים הישראלי. בדים איכותיים ונעימים למגע, גמישים, כביסים, בנוחות המשתלבת עם הקולקציה האופנתית של NEXT.

הקולקציה החדשה לבנות מציגה: חולצות, חצאיות ושמלות עם עיטורי פייטים עיטורי קשת בענן או חדי קרן ועוד, שמלות פרחוניות או בהדפסים קיציים. בשילוב קולקציית הסנדלים החדשה במגוון צבעים.

גם הבנים לא מקופחים בNEXT ועבורם ניתן למצוא פריטי בייסיק המתאימים ליום יום כמו ג'ינסים נוחים לגן ג'ינסים רגילים, מכנסי כותנה, חולצות טריקו עם הדפסים מותאמים לעולם הילדים ועוד.

לערב החג ולאירועים חגיגיים ניתן למצוא באתר חולצות מכופתרות במגוון צבעים,לבן, אפור,תכלת וחולצות פולו כדי שגם הילדים יהיו חגיגיים ואביביים.

*טווח המחירים של קולקציית הילדים של NEXT :

חולצות טריקו: 130-15 ₪, שמלות: 195-20 ₪/ מכנסיים: 220 -10ש"ח / סנדלים לבנים 25-130 ₪ /סנדלים לבנות 125-29 ₪

בנוסף NEXT משיקים שיתוף פעולה עם המותג Little Bird השייך לרעייתו של השף הידוע ג'יימי אוליבר, הקולקציה החדשה כוללת 140 פריטים לילדים עם השראות וקריצות משנות ה 70 וה -80 ועשירה בצבעוניות קלאסית עם קריצה למודרניות העכשווית.

*טווח המחירים של קולקציית הילדים Little Bird לאתר NEXT :ממחיר 30 ₪ ועד 300 ₪.

אודות NEXT

NEXT הוא מותג האופנה המוביל והאהוב בשוק הבריטי ואתר האופנה המקוון מספר #1 בבריטניה. האתר מציע פריטי ביגוד אופנתיים ואיכותיים לנשים, גברים וילדים ובמחיר שווה לכל נפש.

כל קולקציות האופנה של NEXT מעוצבות על ידי צוות של מעצבי הבית של המותג, כולל עיצוב ההדפסים על הבדים האקסלוסיביים לNEXT. לכן NEXT יכולה להבטיח ללקוחותיה אופנה עם סגנון, איכות ותמורה טובה בעד המחיר.

למותג למעלה מ- 700 חנויות פיזיות ברחבי העולם, ובאמצעות האתר המותג משרת למעלה מ- 70 מדינות.

האתר של NEXT בישראל הושק במרץ 2010 והוא מציע לכל המשפחה, מגוון בגדים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים לצד כלי בית אופנתיים. האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה. קישור לאתר האון ליין בישראל www.next.co.il

תגובות

0 תגובות