אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

בולמי זעזועים חדשים של WP מגיעים לישראל

ד.ל.ב מוטוספורט החלה לשווק בישראל בולמי זעזועים חדשים של WP מבית KTM – מזלג ה- XPLOR PRO 6500 CARTRIDGE והבולם האחורי XPLOR PRO 8946 SUPERTRAX עבור מגוון אופנועי אנדורו

image

ד.ל.ב מוטוספורט מרחיבה את היצע מוצרי המתלים של WP מבית KTM עם התחלת שיווק ערכת שדרוג למזלג הקדמי ולמתלה האחורי של מגוון אופנועי אנדורו בישראל. עבור שדרוג המזלג הקדמי, תציע ד.ל.ב מוטוספורט קרטריג' (מחסנית) סגורה חדשה – WP XPLOR PRO 6500, במקום הקרטריג'ים הפתוחים הנמצאים במרבית אופנועי האנדורו. הקרטריג'ים החדשים מציעים הפרדה מוחלטת בין נוזל הבולם למכלול החיצוני ולכן רגישים פחות לפריצה ונזילות, מציעים אפשרויות כוונון רבות (קומפרשיין וריבאונד בכל אחד מרגלי הבולמים ימין ושמאל. להבדיל מהבולמים המקוריים). ומשפרים את הרגש שעובר לרוכב ואת היציבות הכיוונית בכל מצב. מחירה של מערכת קרטריג' זו עומד על 6,990 שקל כולל התקנה. לרגל ההשקה, מחיר 10 היחידות הראשונות יעמוד על 6,500 שקל. מזלג קדמי זה מתאים להתקנה באופנועי האנדורו מבית KTM, הוסקווארנה וגאסגאס המגיעים במקור עם בולמי WP.

עבור שדרוג המתלה האחורי ושיפור הצמדת הגלגל האחורי לקרקע, מציעה ד.ל.ב מוטוספורט את הבולם האחורי WP XPLOR PRO 8946 SUPERTRAX. בולם זה נועד לשפר את התחושות שעוברות לרוכב, את הצמדת הגלגל האחורי לקרקע, את ספגת המהמורות. כמקובל באופנועי מירוץ ייעודיים, בולם זה יציע אפשרויות כוונון רבות, כולל כוונון נפרד למהירויות כיווץ ופתיחה, מהירות ואיטיות ובקלות. מחירו של בולם זה עומד על 11,990 שקל כולל התקנה. לרגל ההשקה, מחיר 5 היחידות הראשונות יעמוד על 9,990 שקל. בולם אחורי זה מתאים להתקנה באופנועים מבית KTM עם בולם PDS. לדגמים מהמותגים הוסקווארנה וגאסגאס בעלי מנגנון חיבור LINK, יוצע בולם SUPERTRAX תואם מדגם XACT PRO 8950.

image