לייף סטייל > יין ואלכוהול

חוגגים יום עצמאות עם בירה אלכסנדר בירה ישראלית!

בירה אלכסנדר במארז חדש ומעוצב ליום העצמאות הכולל את ארבעת סוגי הבירה המובילים של המבשלה

יום העצמאות הוא לא רק יום חגה של המדינה אלא גם חג הבירה האולטימטיבי. במיוחד ליום העצמאות משיקים מבשלת בירה אלכסנדר, הבירה הישראלית הטובה בעולם, מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת, הכולל את ארבעת סוגי הבירה המובילות של המבשלה – בתוספת פותחן מתנה!

image

סוגי הבירה הכלולים במארז:

BLONDE

אלכסנדר בלונד היא פרשנות מקומית לסגנון ה- Blonde הבלגי. מדובר בבירה קלילה עם אחוזי אלכוהול פחותים המתאימה למזג האויר ולאופי הישראלי. הבלונד, זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ובעלת איזון מדויק בין מרירות למתיקות. לבירה סיומת ארוכה, חלקה ויבשה, עם כשותיות מעודנת ונעימה, בעלת גוף בינוני וגיזוז טבעי עדין. 5.3% אלכוהול.

AMBREE

אלכסנדר אמברה היא בירה בסגנון כפרי צרפתי, בצבע ענברי (ענברי בצרפתית - Ambrée) הנובע משימוש בלתתים מיוחדים, קלויים יותר, המעניקים לבירה מלבד צבע אדמדם גם עושר של טעמים וארומות. האמברה הינה מאוזנת עם מאלט בחזית, קרמל, תבלינים, טעמים קלויים משולבים במרירות מענגת, סיומת ארוכה ומורכבת בעלת גוף מלא ובכל זאת יבשה, עם גיזוז טבעי עדין. 5.7% אלכוהול.

חיטה ישראלית

חיטה ישראלית היא בירה קלה ומרעננת, יש בה חיטה ישראלית וצבעה כשל שדה חיטה לפני קציר. לחיטה ישראלית ניחוח פירות ותבלינים וטעמה פירותי, מתובל בציפורן ותבלינים נוספים. היא בעלת מרירות מאוזנת וסיומת ארוכה ומורכבת. 5% אלכוהול.

GREEN

בירה בסגנון IPA עם הפרשנות הייחודית של מבשלת אלכסנדר. ל- GREEN צבע זהוב – כתום וארומה פירותית מורכבת. לבירה מתיקות חלקה המאוזנת באפטר טייסט ארוך ומריר. 6% אלכוהול.

מחיר מומלץ לצרכן למארז המיוחד 50 ₪.

להשיג בחנויות יין נבחרות ובקרוב גם ברשתות השיווק.

אודות מבשלת אלכסנדר

מבשלת אלכסנדר הוקמה ב - 2008 בעמק חפר בסמוך לנחל אלכסנדר. חזון המבשלה הוא לייצר בירה ישראלית מעולה שתעמוד בשורה אחת עם מיטב מבשלות הקראפט הבוטיקיות בעולם. באלכסנדר מייצרים בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הבירה מיוצרת בתהליך קפדני וארוך מהרגיל המבוסס על ידע ומסורת של מבשלות איכות אירופאיות, בכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות. הבירה של מבשלת אלכסנדר היא מהמעוטרות ביותר בקרב מבשלות הבירה בישראל. כמו כן, בירה אלכסנדר היא היחידה שזכתה במדליות זהב באולימפיאדת הבירה בגרמניה, מה שהפך אותה לבירה הישראלית הטובה בעולם!

תגובות

0 תגובות