שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פרודרייב האנטר - רכב ראלי-רייד T1 עם רישוי כביש

הסדנה הבריטית עומדת להפוך את הבאגי שאיתו הגיע נאני רומה למקום החמישי בדקאר האחרון, למכונת כבישים כשרה למהדרין. והמחיר? אם אתם שואלים, לא בטוח שתוכלו לעמוד בו

בכל הקשור לכלי רכב, מרבית הגברים הם כמו תינוקות. הם רוצים, לא צריכים. רוצים מכונית-על עם 1000 כ"ס ופתיחה מ-0 ל-100 בשלוש שניות, רוצים רכב שטח עם גלגל 37 ואם אפשר אז 40 וגם 44 לא יזיק. נכון שבמדינתנו שסובלת ממוגבלות מוטורית אין כל כך מה לעשות עם כלי רכב כאלה, אבל לרצות מותר...

ובמסגרת הכלים שאנחנו רוצים, אבל לא ממש חייבים, מגיח ההאנטר של סדנת פרודרייב בגרסה כשרה לכביש. ההאנטר פותח בתהליך מזורז לקראת הדקאר האחרון, בגיבוי נדיב ביותר של קרן השקעות מבחריין. סבסטיאן לואב ונאני רומה לקחו את ההגה של הבאגי לידיים, והאחרון אפילו הצליח לסיים במקום החמישי (קישור לכתבה על הבאגי).

image

השבוע הכריזה הסדנה כי מתכוונת להפוך את ההאנטר לרכב חוקי לכבישים, עם כמה שינויים מינוריים: ההספק מהמנוע יועלה מאזור ה-400 כ"ס לאזור ה-500 (מדובר במנוע פורד V6 כפול מגדשים בנפח 3.5 ליטר), המרכב יעודכן כדי לקלוט צמיגים גדולים יותר מאלה המשמשים בדקאר, ותא הנוסעים יותאם לשימוש יומיומי.

דיוויד ריצ'רדס, הבעלים של פרודרייב, מגדיר את ההאנטר כ"פרארי של המדבר", וטוען שלא תהיה מכונית דומה שמסוגלת לנסוע בשטח במהירות של כ-160 קמ"ש, ולעבור מרחק של כ-500 ק"מ על מיכל דלק אחד. הדבר היחידי שעוצר אותנו מלרוץ ולהזמין אחד, הוא המחיר הצפוי: 1.37 מיליון דולר. לחתיכה. אבל אנחנו רוצים...

image

לוח השעונים בגרסת הכביש בוודאי ייראה אחרת

image

רומה דוהר עם ההאנטר למקום החמישי בדקאר 2021