הסדנה הבריטית עומדת להפוך את הבאגי שאיתו הגיע נאני רומה למקום החמישי בדקאר האחרון, למכונת כבישים כשרה למהדרין. והמחיר? אם אתם שואלים, לא בטוח שתוכלו לעמוד בו
בכל הקשור לכלי רכב, מרבית הגברים הם כמו תינוקות. הם רוצים, לא צריכים. רוצים מכונית-על עם 1000 כ"ס ופתיחה מ-0 ל-100 בשלוש שניות, רוצים רכב שטח עם גלגל 37 ואם אפשר אז 40 וגם 44 לא יזיק. נכון שבמדינתנו שסובלת ממוגבלות מוטורית אין כל כך מה לעשות עם כלי רכב כאלה, אבל לרצות מותר...
ובמסגרת הכלים שאנחנו רוצים, אבל לא ממש חייבים, מגיח ההאנטר של סדנת פרודרייב בגרסה כשרה לכביש. ההאנטר פותח בתהליך מזורז לקראת הדקאר האחרון, בגיבוי נדיב ביותר של קרן השקעות מבחריין. סבסטיאן לואב ונאני רומה לקחו את ההגה של הבאגי לידיים, והאחרון אפילו הצליח לסיים במקום החמישי (קישור לכתבה על הבאגי).
דיוויד ריצ'רדס, הבעלים של פרודרייב, מגדיר את ההאנטר כ"פרארי של המדבר", וטוען שלא תהיה מכונית דומה שמסוגלת לנסוע בשטח במהירות של כ-160 קמ"ש, ולעבור מרחק של כ-500 ק"מ על מיכל דלק אחד. הדבר היחידי שעוצר אותנו מלרוץ ולהזמין אחד, הוא המחיר הצפוי: 1.37 מיליון דולר. לחתיכה. אבל אנחנו רוצים...
לוח השעונים בגרסת הכביש בוודאי ייראה אחרת
רומה דוהר עם ההאנטר למקום החמישי בדקאר 2021
תגובות