רכב כבד > קטלוג משאיות 2021

משאיות רנו 2021

image

חברת רנו הצרפתית היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בעולם אשר נוסדה ב-1899 ומספר שנים לאחר מכן כבר החלה לייצר משאיות באופן שוטף לשימוש אזרחי וצבאי. משאיות רנו זכו להצלחה גדולה באירופה, אך בשנת 1956 אוחדה חטיבת המשאיות של רנו יחד עם יצרניות משאיות צרפתיות אחרות, סומואה ו-לאטי, לידי חברה אחת גדולה בשם סאביים (Saviem). בשנות ה-70 כאשר רנו הייתה בבעלות ממשלתית הוקמה מחדש חטיבת המשאיות של רנו כאיחוד של סאביים עם יצרנית המשאיות הצרפתית ברילאנט.

במהלך שנות ה-80 החלה רנו לשתף פעולה עם יצרנית המשאיות האמריקאית מאק, ולבסוף רכשה אותה בתחילת שנות ה-90. בשנת 2001 נרכשה רנו על ידי וולוו, ויחד איתה ועם מאק נחשבת הקבוצה לשניה בגודלה בעולם המשאיות. למרות הבעלות של וולוו ושיתוף הטכנולוגיה בקבוצה, משאיות רנו זוכות למעמד עצמאי ושומרות על בידול מיתוגי ברור, הן מבחינת העיצוב הייחודי שהפך להיות סימן ההיכר של החברה, והן מבחינת היצע הדגמים. לכבוד שנת 2022 העבירה רנו את סדרות המשאיות שלה למשקלים בינוניים וכבדים (סדרות C, K ו-T) מתיחת פנים הכוללת עיצוב חוץ מעודכן ומשופר אווירודינמית, סביבת נהג מחודשת עם ארגונומיה משופרת ותוספת של מערכות בטיחות לסיוע הנהג כמו מצלמות צד לכיסוי שטחים מתים.

משאיות רנו משווקות בישראל על ידי קבוצת "מאיר" שהיא אחת מהוותיקות בענף הרכב בישראל ומשווקת גם את משאיות וולוו, בעלת הבית של רנו. חברת "מאיר" מציעה ללקוחות רנו מגוון שירותים היקפיים, וכשבאופן ייחודי בשוק המשאיות בישראל מוצעת גם אפליקצית שירות הנקראת IMS המנטרת ומנתחת את המידע המתקבל ממחשב המשאית ומאפשרת לנהג לשפר את צריכת הדלק וסגנון הנהיגה, להתריע על תקלות, לנהל את שגרת הטיפולים ולנפק דו"ח אישי על הרגלי הנהיגה. לקבוצת "מאיר" מוקד שירות 24/7 ומערך שירות הכולל 12 מוסכים רשת ברחבי הארץ.

image

יבואן: מאיר חברה למשאיות

אתר: www.renault-trucks.co.il

מוקד טלפוני: 5789*

דוא"ל: MayerGroup.Telemeeting@glassix.net


משאיות רנו בישראל:

רנו סדרה D

רנו סדרה C

רנו סדרה K

רנו סדרה T

תגובות

1 תגובות

1

kiryatech544

10 באפריל 2021 ב 21:09

תודה רבה