לייף סטייל > טיפוח ובישום

כך תתכונן לדייט המושלם!

אם אתה קורא את הטקסט הזה, יש משהו אחד שאתה על בטוח: מתכונן לדייט. הנה עצה ראשונה לחיי זוגיות טובים: תתייחס לכל דייט כאילו הוא הדייט הראשון שלכם.
כתבה פרסומית

לא משנה באיזה שלב בחיים שלך אתה נמצא: אולי אתה חייל, אולי כבר סיימת את הפרק הזה והתקדמת הלאה, אולי אתה כבר עמוק בהייטק או בעסק שהקמת בעצמך. אולי אתה אף אחד מאלה. אבל אם אתה קורא את הטקסט הזה, יש משהו אחד שאתה על בטוח: מתכונן לדייט. ראשון, חמישי, יום נישואין, זה לא משנה. הנה עצה ראשונה לחיי זוגיות טובים: תתייחס לכל דייט כאילו הוא הדייט הראשון שלכם. חשוב לשמור על הריגוש. ולא, פיצה על הספה זה לא דייט.

אז נניח שהשלב הראשון, למצוא מישהי או מישהו שיסכימו לצאת איתך, עבר בהצלחה. הגיע הזמן להתכונן. נתחיל ב-setting, המיקום. עכשיו ששוב אפשר לשבת בחוץ כמו בני אדם, אפשר לבחור בין מסעדה לבר או משהו יותר רגוע בחיק הטבע. פה המקום לחשוף את האישיות שלך. מסעדה משדרת רצינות (יש משהו מחייב בארוחה, לא?), בר מתאים יותר לאנשים שהם קז'ואל, זורמים, ודייט על חוף הים או באיזה פארק יוצר אינטימיות מיוחדת שקשה להשיג במקומות אחרים. שאל את עצמך מי מהטיפוסים האלה זה אתה, ואל תנסה להעמיד פנים שאתה מישהו אחר. כשלא נוח לך, גם אתה וגם הפרטנר/ית תרגישו את זה, וחבל.

image

בחרת מיקום? מעולה. קבעתם יום ושעה, ועכשיו צריך להתארגן. אומרים שהבגדים עושים את האדם, אז פשוט תהיה אתה – תתלבש כמו שאתה תמיד מתלבש, אל תנסה לצאת מי שאתה לא. אבל בכל זאת, במידה – את חולצת סוף מסלול עם הצווארון הגזור כדאי להשאיר בארון, פה זה לא מסיבת פיג'מות (עדיין...). לא כדאי ללבוש בגדים חדשים שלא לבשת לפני כן. עלול להיות לך לא נוח, וזה בדיוק ההפך ממה שאנחנו רוצים להשיג.

אם יש בגדים, אתה בדרך הנכונה. נשאר רק קצת טיפוח. אל. תוותר. על. מקלחת. שנחזור על זה? אל תוותר על מקלחת. אתה יכול לא להתבשם, אף אחד לא ישפוט אותך, אבל מקלחת עם סבון איכותי כמו פלמוליב מן כזה שמשאיר ריח גברי לאורך זמן, היא משהו שפשוט אסור לפספס. אנחנו לא סתם ממליצים עליו – הוא גם סבון רחצה וגם שמפו בבקבוק אחד. גם מועשר בחומרים טבעיים וגם מריח מעולה הרבה אחרי שיצאת מהמקלחת.

image

אתה נקי ולבוש, ובתקווה גם מסורק ומגולח (או לפחות סידרת קצת את הזקן). זה הזמן לצאת, וב "זה הזמן" הכוונה לצאת לפני הזמן. לא דקה לפני, אלא מספיק זמן כדי ללכת לאיבוד או למצוא חניה או לעזור לזקנה לחצות את הכביש. מבאס כשמאחרים לך, ומבאס באותה מידה להיות זה שמאחר. אל תהיה מבאס. תקדים קצת, לא בחצי שעה, ואם ממש בא לך לצאת גבר, סמס שהגעת (ותדגיש שהיא לא צריכה למהר, אתה לא רוצה לגרום לצד השני להרגיש לא נעים).

זהו, נראה לנו שאתה מוכן. אם תעשה הכל כמו שצריך (זוכר את המקלחת והפלמוליב?) סביר מאוד שיצא מזה דייט נוסף. מי יודע, אולי נתראה בחתונה...
למחיר מיוחד לגולשי אתר השטח הקליקו כאן!

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - סיסו נקה 7

21 באפריל 2021 ב 14:56

אני יכול להשתמש בסבון של סבתא מרגריטה לפני הדייט או שמוערחים פלמוליב כי זו פרסומת?

2

Ogash Ofer

14 במאי 2021 ב 19:04

עדיף פאלמוליב כי זו פרסומת - וכדאי לפרגן לאתר השטח.
אבל אתה בהחלט מוזמן להסתבן עם סינטבון (אם אתה זוכר מה זה) - זה גם מזרים את הדם ועושה עיסוי לעור.