רכב כבד > קטלוג משאיות 2021

משאיות איסוזו 2021

image

איסוזו החלה את דרכה בשנת 1916 כחטיבת הרכב של הקונצרן התעשייתי IHI והייתה הראשונה לייצר מכוניות ביפן, כשמספר שנים לאחר מכן החלה לייצר גם משאיות. בשנת 1937 הפכה החטיבה לחברה בפני עצמה וקיבלה את השם איסוזו מנהר איסוזו הזורם ליד טוקיו, מקום מושבה של החברה. מאז הפכה איסוזו ליצרנית מכוניות ומשאיות מהבולטות ביפן אחרי מלחמת העולם השניה.

עם השנים זנחה איסוזו את ייצור המכוניות הפרטיות והתמקדה בכלי רכב מסחריים ומשאיות, וכיום היא יצרנית המשאיות הגדולה ביפן. בנוסף, מייצרת איסוזו גם אוטובוסים ומנועי דיזל לכלי רכב, כלים ימיים ולשימוש תעשייתי. היצע הדגמים של איסוזו כולל מגוון גדול של משאיות עם מנועים בפיתוח עצמי, ממשאיות חלוקה עירוניות ועד לראשי גורר במשקלים כבדים ועם ומגוון גדול של אפשריות התאמה מגוונות.איסוזו היא אחת המובילות הטכנולוגיית מנועי הדיזל, אך מפתחת טכנולוגיות הנעה נוספות לשימוש במשאיות בהן מנועים הפועלים על גז טבעי, יחידות הנעה דיזל-היברידיות ופיתוח יחידות הנעת תא דלק מימני.

לאיסוזו יש שיתופי פעולה עם יצרניות שונות ברכבי העולם, כששיתוף הפעולה הגדול ביותר שלה הוא עם ג'נרל מוטורס שגם החזיקה בעבר במניות החברה. כיום מספקת איסוזו מנועי דיזל עבור רכבי ג'נרל מוטורס ומשאיות איסוזו נמכרות בארה"ב ושווקי צפון אמריקה תחת המותג שברולט.

משאיות איסוזו משווקות בישראל מאז שנת 1994 על ידי יוניברסל משאיות (UTI) מבית קבוצת UMI. בישראל מתמקדת איסוזו בשוק המשאיות הקלות ומשאיות החלוקה עד משקל של 14 טון עם דגמי סדרות F ו-N, כשבמשך שנים ארוכות היא מובילה את המכירות בקטגוריות אלו כאשר מעל 9,000 משאיות איסוזו נמכרו בישראל מאז החל שיווק המותג. UTI מציעה ללקוחותיה מגוון מסלולי רכישה למשאיות, כולל אפשרות לליסינג תפעולי והשכרה (כולל משאיות קירור) ומסלולי טרייד אין. מערך השירות כולל את רשת המוסכים הגדולה בישראל עם למעלה מ-20 מרכזי שירות. למשאיות איסוזו אחריות של שנתיים עם אופציה לרכישת חבילת אחריות מורחבת ל-4 שנים או עד 250 אלף ק"מ.

image

יבואן: UTI
אתר: www.uti.co.il

לרכישת משאיות איסוזו חדשה: קישור
לרכישת משאיות איסוזו יד 2
ONLINE: קישור
להשכרת משאיות איסוזו
ONLINE קישור


משאיות איסוזו בישראל:

איסוזו סדרה N

איסוזו סדרה F

תגובות

0 תגובות