16 שנים מוביל האיסוזו דימקס את המכירות בשוק הטנדרים הקטנים (רישיון ב') בישראל, עכשיו משיק היצרן את הטנדר החדש גם בישראל ואנחנו הצלחנו לקחת את טנדר ההדגמות הישן, רגע לפני שנמכר, לסרטון השוואתי למול הדי-מקס החדש, מודל 2021
18 שנים לאחר שאיסוזו הציגו (2002) את הטנדר רב המכר שלהם, הוצג בתיאלנד - ארץ הייצור ושוק חשוב מאוד לטנדרים הדור השלישי של ה-D-max. מתחילת 2021 הדי-מקס נמכר גם בישראל בכמה רמות גימור, הנעה אחורית או הנעה כפולה ותא נהג בודד או כפול כשהיצרן מצהיר על ארבעה שיפורים בולטים: שיפור היכולת הדינאמית, שיפור במראה החיצוני, שיפור בפנים הרכב ברמת הגימור ובאיכות החומרים והוספת מערכות בטיחות מתקדמות בכל הגרסאות! יצאנו לבדוק ולהשוות בין הדור הנוכחי לדור היוצא של איסוזו די-מקס בעל הנעה כפולה.
הדגם החדש של האיסוזו די-מקס מרווח וגדול יותר בתא הנוסעים - בסיס הגלגלים גדול ב-3 ס"מ מהדור השני, ובסך הכל 312.5 ס"מ; הרוחב גדל ב-1 ס"מ ל-187 ס"מ; הגובה נשאר ללא שינוי - 179 ס"מ. האורך הכולל קצר ב-3 ס"מ בגרסת תא-נהג הכפול, ואורכו מפגוש לפגוש - 526.5 ס"מ.
מרווח הגחון של גרסת ההנעה הכפולה היא 24 ס"מ וגרסת תא-נהג יחיד המשווקת רק עם תיבה ידנית והנעה אחורית מרווח הגחון קטן ב-4 ס"מ. זווית גישה של 30.5 מעלות (שיפור מ-30 מעלות). זווית נטישה של 23.9 מעלות (שיפור מ- 22.7 מעלות).
המנוע נשאר טורבו-דיזל 1.9 ליטר המספק 163 כ"ס ב-3600 סל"ד ועם מומנט של 36.7 קג"מ בטווח של 2000-2500 סל"ד ועם הצהרת יצרן על התאמות ושיפורים בתוכנה ובמשאבות. התיבה האוטומטית או התיבה הידנית בעלות 6 הילוכים, עם הנעה אחורית או כפולה ובשתי רמות הגימור הגבוהות גם נעילת דיפרנציאל אחורי נשלטת נהג (כפתור).
כושר העמסה על הטנדר בתוך ועל הטנדר של 1,090 ק"ג וכושר גרירה שמגיע עד 3.5 טון.
האיסוזו הוא הטנדר ראשון בישראל שמשווק עם מערכות בטיחות מתקדמות בכל גרסאותיו! כך שגם הגרסה הבסיסית והזולה זוכה לרמת בטיחות גבוהה.
הדי-מקס זכה בחמישה כוכבי בטיחות במבחן הבטיחות הנחשב של יורו NCAP.
בכל הגרסאות ורמות הגימור יש לדי-מקס בלימה אוטונומית, התרעה וגם תיקון סטייה מנתיב.
בשתי רמות הגימור הנמוכות שבע כריות אוויר;
ברמת הגימור - LS+ גם בקרת שיוט אדפטיבית;
וברמות הגימור הגבוהות - פרמיום LS ופרמיום LSE, גם ניטור שטחים מתים ותוספת כרית לכדי שמונה כריות אוויר.
איסוזו דימקס החדש מוצע בשבע גרסאות עם הנעה אחורית או הנעה כפולה ועם תא נוסעים בודד (שתי דלתות) או כפול (ארבע דלתות).
חשוב לדעת כי רק לדי-מקס מערכות בטיחות מתקדמות בכול רמות הגימור, מסך מולטימדיה מקורי ברזולוציית HD, הגה חשמלי מתכוונן ועוד.
S - תא-נהג יחיד, ידני, הנעה אחורית – 195,000 שקלים
S - תא-נהג כפול, ידני, הנעה אחורית – 205,000 שקלים
S - תא-נהג כפול, ידני, הנעה כפולה – 230,000 שקלים
LS+ - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה אחורית – 233,000 שקלים
S+ - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 248,000 שקלים
פרמיום LS - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 266,000 שקלים
פרמיום LSE - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 267,000 שקלים
12 תגובות
1
אורח/ת - אבק דרכים
24 במאי 2021 ב 21:43
רק סובארו טנדר 1979 או לחילופין פג'ו 404.
2
הרון
24 במאי 2021 ב 23:17
אחלה סקירה עופר !
אחרי התלבטות בין רנגלר לדי-מקס...
כנראה די-מקס
3
Ogash Ofer
25 במאי 2021 ב 06:17
אחלה סקירה עופר !
אחרי התלבטות בין רנגלר לדי-מקס...
כנראה די-מקס
4
Ogash Ofer
25 במאי 2021 ב 06:18
רק סובארו טנדר 1979 או לחילופין פג'ו 404.
5
אורח/ת - יאיר
25 במאי 2021 ב 12:49
בכסף הזה כבר אפשר לקנות טיוטה היילקס,אז למה לקנות סוג ב'
6
אורח/ת - 200 אלף חחחח
25 במאי 2021 ב 17:21
חד קבינה, הנעה אחורית והילוכים שרק יעזור לנו מהגזל של הישראלים
7
Ogash Ofer
25 במאי 2021 ב 18:40
בכסף הזה כבר אפשר לקנות טיוטה היילקס,אז למה לקנות סוג ב'
"8
אורח/ת - יואל
06 ביוני 2021 ב 07:44
לדעתי כיום כל הטנדרים ברמות האיכות שלהם טובים באופן אישי רכשתי מיציבושי טירטון הטנדר משמש אותי לעבודתי וכמובן גם לטיולי שטח וממש עושה עבודה ואמינות ניפלאים
9
אורח/ת - למגיב -5.
06 ביוני 2021 ב 18:34
כי לאחר 27 שנים של נסיון עם איסוזו,אני יודע שהוא טוב יותר מהטויוטה ועם מכניסים את שיקולי המחיר,אז בכלל...
10
אורח/ת - ריאלי
12 ביוני 2021 ב 17:35
כלי נחמד המחיר לא סביר ויקר עד מדי
11
אורח/ת - גילעד
12 במאי 2022 ב 09:05
איפה אפשר לרכוש קשת כזאת
12
Ogash Ofer
14 במאי 2022 ב 12:13
איפה אפשר לרכוש קשת כזאת
"
תגובות