אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אפנועי RIEJU החדשים מגיעים לישראל

RIEJU יצרנית האופנועים הספרדית אשר קנתה את קווי הייצור של גאס-גאס, משיקה בישראל שלושה דגמים של אופנועי אנדורו במודל 2021

RIEJU - יצרנית אופנועים ספרדית משיקה בישראל את דגמי 2021 של אופנועי האנדורו שלה. החברה מציגה את הדור החדש של אופנועי השטח המבוססים על הפיתוח והטכנולוגיה של היצרן הספרדי הוותיק GAS GAS, האופנועים עברו סידרת שיפורים במפעלי RIEJU הכוללים: שיפור תהליכי ההרכבה ובקרת האיכות, אבזור משופר, עדכון למערכת החשמל ושימוש בפלסטיקה ומדבקות איכותיים יותר

image

חברת RIEJU

יצרנית האופנועים הספרדית RIEJU (שילוב שמות המייסדים Juanola-Riera) החלה את דרכה ב שנת 1934 כבית מלאכה לייצור אופניים ובשנת 1945 יצרה את המנוע הראשון בעצמה. ארבע שנים לאחר מכן השיקה RIEJU את האופנוע הראשון שיצרה באופן עצמאי לחלוטין. בשנת 1979 עשתה RIEJU את הצעד הראשון בייצור אופנועי שטח, עם פיתוח ותחילת השיווק לסדרת אופנועי MARATHON.
לאורך השנים חברת RIEJU עסקה בפיתוח טכנולוגיות ודגמים חדשים של אופנועים וקטנועים למגוון של שימושים. לעיתים פיתוח הדגמים היה עצמאי לחלוטין ולעיתים ליצרניות שונות ואימצה רכיבים שונים בחלק מהדגמים. כך למשל, בשנת 2009 ביצעה RIEJU עדכון למגוון דגמי האנדורו והסופרמוטו, כאשר מנועי האופנועים נלקחו מדגמי האנדורו של ימאהה WR250 ו-WR450. בשנים האחרונות RIEJU התמקדה, בין היתר, בפיתוח פתרונות תחבורה עירוניים חדשים וכן בתחבורה ירוקה ותחבורת העתיד וכיום היצרנית מקטלוניה אחראית לייצור של למעלה מ-12,000 אופנועים בשנה המשווקים ב-40 מדינות.

לקריאה נוספת: אופנועי האנדורו מספרד RIEJU הגיעו לישראל

הדגמים החדשים

דגמי השטח של RIEJU קיבלו חיזוק משמעותי בשנת 2020, לאחר שחברת GAS GAS נקנתה על ידי קונצרן פירר (Pierer Mobility AG) – הידועה יותר כ- KTM, הסקוורנה ועכיו גםם גאס-גאס. במסגרת המהלך העסקי שביצע קונצרן הענק כלל את רכישת דגמי הטריאל של GAS GAS וזכויות היוצר על שם המותג. מאחר וק.ט.מ מייצרים באופן עצמאי דגמי אנדורו מקצועיים, נפתחה עבור RIEJU הזדמנות עסקית לרכוש את ליין אופנועי האנדורו המקצועיים של GAS GAS, יחד עם הטכנולוגיה והחלפים שייצרה ופיתחה בשנים האחרונות.
מיד לאחר השלמת הרכישה RIEJU לקחה את סדרת אופנועי 2020 של GASGAS ולאחר התאמות וליטושים הציגה אותו כסדרה חדשה לשנת 2021 משופרת תחת מותג RIEJU. השיפורים שבוצעו היו ברמת ההרכבה ושיפור בקרת האיכות, הוספת אבזור, שיפור מערכות החשמל ושיפור איכות הפלסטיקה והמדבקות.

בין דגמי השטח לשנת 2021 של RIEJU ניתן למצוא את אופנועי השטח המקצועיים המחולקים לאופנועי אנדורו מקצועיים ודגמי אנדורו לחובבים.

image

סדרות האופנועים של RIEJU:

בסדרת דגמי אופנועי האנדורו המקצועיים כוללים 2 דגמים MR RACING / MR PRO ב-4 נפחי מנוע שונים ובדגמי האנדורו לחובבנים דגם אחד MR RANGER המיוצר ב-2 נפחי:

MR PRO - הם אופנועי האנדורו המקצועיים.
MR RACING - אופנועי אנדורו מקצועיים לרוכבי הארד אנדורו ורוכבים תחרותיים.
MR RANGER - סדרת אופנועי האנדורו לרוכבי ה"הובי" של RIEJU הם כרטיס הכניסה לעולם רכיבת האנדורו לרוכבים מתחילים, מכיוון שהם נמוכים (מאפשרים דריכה נוחה על הקרקע). סדרה זו מבוססת על דגמי MR בשינויים הבאים: הנמכת גובה המושב, קיצור מהלך המתלים ומיתון הספק המנוע.

סדרת MR PRO – מאובזרת במגן גחון אלומיניום ומגן סעפת קרבון בשווי של - 2500 ₪

סדרת MR RACING – מאובזרת במגן גחון אלומיניום, מגן רדיאטור ומגן סעפת קרבון בשווי של - 3,500 ₪

סדרת RANGER - מאובזרת במגן גחון אלומיניום, מגן רדיאטור ומגן סעפת קרבון בשווי של - 3500 ₪

image

MR 250 PRO 2021

מנוע:

  • תצורה - 2 פעימות צילינדר יחיד מקורר נוזל נפח 249.3 סמ"ק
  • הזנת דלק - קרבורטור קהין 38 מ"מ, שסתום עלים VFORCE 4
  • התנעה - חשמלית ע"י מתנע חשמלי וגם עם רגלית התנעה
  • הצתה אלקטרונית, תקינת יורו 5
  • תיבת הילוכים - 6 הילוכים עם מצמד הידראולי מתוצרת מגורה
  • מערכת פליטה FMF
  • שתי מפות קידום הצתה

שלדה:

  • שלדה מרכזית - עשויה מפלדת כרומולי
  • שלדת זנב - עשויה מאלומיניום
  • זרוע אחורית מאלומיניום עם מערכת לינקים
  • מתלים – מזלג קדמי הפוך של KYB בקוטר 48 מ"מ, קארטרידג' סגור AOS, עם ציפוי אנודייז שחור נגד חיכוך DLC כיוונים מלאים, מהלך 300 מ"מ
  • בולם אחורי KYB מתכוונן מלא
  • כידון RENTHAL 997
  • משולשים מכורסמים עם ציפוי אנודייז של חברת XTRIG

גלגלים:

  • צמיגי מישלין אנדורו מדיום קדמי ואחורי
  • חישוקי GOLDSPEED PRO HD

מעצורים:

  • קדמי דיסק צף 260 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף כפול בוכנות של ניסין
  • אחורי דיסק 220 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף בוכנה בודדת של ניסין

מידות:

  • אורך כולל: 2145 מ"מ
  • בסיס גלגלים: 1480 מ"מ
  • גובה מושב: 960 מ"מ
  • משקל: 105 ק"ג
  • נפח מיכל דלק: 9.8 ליטר

בנוסף :

MR 300 PRO 2021 מגיע מצוייד במצבר ליתיום, קיט וונטה, מושב נגד החלקה ENDURO PRO, מגן גחון, מגני קייסים של POLISPORT ומגן ידיים פתוחים.

מחיר: 61,900 ₪ על הכביש

MR 300 PRO 2021

מנוע:

  • תצורה - 2 פעימות צילינדר יחיד מקורר נוזל נפח 299.3 סמ"ק
  • הזנת דלק - קרבורטור קהין 38 מ"מ, שסתום עלים VFORCE 4
  • התנעה - חשמלית ע"י מתנע חשמלי וגם עם רגלית התנעה
  • הצתה אלקטרונית, תקינת יורו 5
  • תיבת הילוכים - 6 הילוכים עם מצמד הידראולי מתוצרת מגורה
  • מערכת פליטה FMF
  • שתי מפות קידום הצתה

שלדה:

  • שלדה מרכזית - עשויה מפלדת כרומולי
  • שלדת זנב - עשויה מאלומיניום
  • זרוע אחורית מאלומיניום עם מערכת לינקים
  • מתלים – מזלג קדמי הפוך של KYB בקוטר 48 מ"מ, קארטרידג' סגור AOS, עם ציפוי אנודייז שחור נגד חיכוך DLC כיוונים מלאים, מהלך 300 מ"מ
  • בולם אחורי KYB מתכוונן מלא
  • כידון RENTHAL 997
  • משולשים מכורסמים עם ציפוי אנודייז של חברת XTRIG

גלגלים:

  • צמיגי מישלין אנדורו מדיום קדמי ואחורי
  • חישוקי GOLDSPEED PRO HD

מעצורים:

  • קדמי דיסק צף 260 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף כפול בוכנות של ניסין
  • אחורי דיסק 220 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף בוכנה בודדת של ניסין

מידות:

  • אורך כולל: 2145 מ"מ
  • בסיס גלגלים: 1480 מ"מ
  • גובה מושב: 960 מ"מ
  • משקל: 105 ק"ג
  • נפח מיכל דלק: 9.8 ליטר

בנוסף:

MR 300 PRO 2021 מגיע מצוייד במצבר ליתיום, קיט וונטה, מושב נגד החלקה ENDURO PRO, מגן גחון, מגני קייסים של POLISPORT ומגן ידיים פתוחים.

מחיר: 64900 ₪ על הכביש

image

MR 250 RACING 2021

מנוע:

  • תצורה - 2 פעימות צילינדר יחיד מקורר נוזל נפח 249.3 סמ"ק
  • הזנת דלק - קרבורטור קהין 38 מ"מ, שסתום עלים VFORCE 4
  • התנעה - חשמלית ע"י מתנע חשמלי וגם עם רגלית התנעה
  • הצתה אלקטרונית, תקינת יורו 5
  • תיבת הילוכים - 6 הילוכים עם מצמד הידראולי מתוצרת מגורה
  • מערכת פליטה FMF
  • שתי מפות קידום הצתה

שלדה:

  • שלדה מרכזית - עשויה מפלדת כרומולי
  • שלדת זנב - עשויה מאלומיניום
  • זרוע אחורית מאלומיניום עם מערכת לינקים
  • מתלים – מזלג קדמי הפוך של KYB בקוטר 48 מ"מ, קארטרידג' סגור AOS, כיוונים מלאים, מהלך 300 מ"מ.
  • בולם אחורי KYB מתכוונן מלא
  • כידון NEKEN
  • משולשים מכורסמים

גלגלים:

  • צמיגי מישלין אנדורו מדיום קדמי ואחורי
  • חישוקי אקסל

מעצורים:

  • קדמי דיסק 260 מ"מ מתוצרת NG , קליפר צף כפול בוכנות של ניסין
  • אחורי דיסק 220 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף בוכנה בודדת של ניסין

מידות:

  • אורך כולל: 2145 מ"מ
  • בסיס גלגלים: 1480 מ"מ
  • גובה מושב: 960 מ"מ
  • משקל: 105 ק"ג
  • נפח מיכל דלק: 9.8 ליטר

בנוסף :

MR 300 RACING 2021 מגיע מצוייד במצבר ליתיום, מושב נגד החלקה, מגן גחון, מגן ידיים פתוחים.

מחיר: 52,900 ₪ על הכביש

MR 300 RACING 2021

מנוע:

  • תצורה - 2 פעימות צילינדר יחיד מקורר נוזל נפח 299.3 סמ"ק
  • הזנת דלק - קרבורטור קהין 38 מ"מ, שסתום עלים VFORCE 4
  • התנעה - חשמלית ע"י מתנע חשמלי וגם עם רגלית התנעה
  • הצתה אלקטרונית, תקינת יורו 5
  • תיבת הילוכים - 6 הילוכים עם מצמד הידראולי מתוצרת מגורה
  • מערכת פליטה FMF
  • שתי מפות קידום הצתה

שלדה:

  • שלדה מרכזית - עשויה מפלדת כרומולי
  • שלדת זנב - עשויה מאלומיניום
  • זרוע אחורית מאלומיניום עם מערכת לינקים
  • מתלים –מזלג קדמי הפוך של KYBבקוטר 48 מ"מ, קארטרידג' סגור AOS, כיוונים מלאים, מהלך 300 מ"מ
  • בולם אחורי KYB מתכוונן מלא
  • כידון NEKEN
  • משולשים מכורסמים

גלגלים:

  • צמיגי מישלין אנדורו מדיום קדמי ואחורי
  • חישוקי אקסל

מעצורים:

  • קדמי דיסק 260 מ"מ מתוצרת NG , קליפר צף כפול בוכנות של ניסין
  • אחורי דיסק 220 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף בוכנה בודדת של ניסין

מידות:

  • אורך כולל: 2145 מ"מ
  • בסיס גלגלים: 1480 מ"מ
  • גובה מושב: 960 מ"מ
  • משקל: 105 ק"ג
  • נפח מיכל דלק: 9.8 ליטר

בנוסף:

MR 300 RACING 2021 מגיע מצוייד במצבר ליתיום, מושב נגד החלקה, מגן גחון, מגן ידיים פתוחים.

מחיר: 55,900 ₪ על הכביש

image

MR 200 RANGER 2021

מנוע:

  • תצורה - 2 פעימות צילינדר יחיד מקורר נוזל נפח 199.4 סמ"ק
  • הזנת דלק - קרבורטור קהין 36 מ"מ, שסתום עלים VFORCE 4
  • התנעה - חשמלית ע"י מתנע חשמלי וגם עם רגלית התנעה
  • הצתה אלקטרונית, תקינת יורו 5
  • תיבת הילוכים - 6 הילוכים עם מצמד הידראולי מתוצרת מגורה
  • מערכת פליטה FMF

שלדה:

  • שלדה מרכזית - עשויה מפלדת כרומולי
  • שלדת זנב - עשויה מאלומיניום
  • זרוע אחורית מאלומיניום עם מערכת לינקים
  • מתלים – מזלג קדמי הפוך של KYB בקוטר 46 מ"מ, כיוונים מלאים, מהלך 270 מ"מ
  • בולם אחורי KYB מתכוונן מלא
  • כידון קוטר משתנה

גלגלים:

  • צמיגי VEE RUBBER קדמי ואחורי
  • חישוקי אקסל

מעצורים:

  • קדמי דיסק 260 מ"מ מתוצרת NG , קליפר צף כפול בוכנות של JJUAN
  • אחורי דיסק 220 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף בוכנה בודדת של JJUAN

מידות:

  • אורך כולל : 2145 מ"מ
  • בסיס גלגלים : 1475 מ"מ
  • גובה מושב : 925 מ"מ
  • משקל : 105 ק"ג
  • נפח מיכל דלק : 9.8 ליטר

בנוסף:

MR 200 RANGER 2021 מגיע מצוייד במצבר ליתיום ובמושב נגד החלקה.

מחיר: 48,900 ₪ על הכביש

MR 300 RANGER 2021

מנוע:

  • תצורה - 2 פעימות צילינדר יחיד מקורר נוזל נפח 299.3 סמ"ק
  • הזנת דלק - קרבורטור קהין 36 מ"מ, שסתום עלים VFORCE 4
  • התנעה - חשמלית ע"י מתנע חשמלי וגם עם רגלית התנעה
  • הצתה אלקטרונית, תקינת יורו 5
  • תיבת הילוכים - 6 הילוכים עם מצמד הידראולי מתוצרת מגורה
  • מערכת פליטה FMF

שלדה:

  • שלדה מרכזית - עשויה מפלדת כרומולי
  • שלדת זנב - עשויה מאלומיניום
  • זרוע אחורית מאלומיניום עם מערכת לינקים
  • מתלים – מזלג קדמי הפוך של KYB בקוטר 46 מ"מ, כיוונים מלאים, מהלך 270 מ"מ
  • בולם אחורי KYB מתכוונן מלא
  • כידון קוטר משתנה

גלגלים:

  • צמיגי VEE RUBBER קדמי ואחורי
  • חישוקי אקסל

מעצורים:

  • קדמי דיסק 260 מ"מ מתוצרת NG , קליפר צף כפול בוכנות של JJUAN
  • אחורי דיסק 220 מ"מ מתוצרת NG, קליפר צף בוכנה בודדת של JJUAN

מידות:

  • אורך כולל: 2145 מ"מ
  • בסיס גלגלים: 1475 מ"מ
  • גובה מושב: 925 מ"מ
  • משקל: 105 ק"ג
  • נפח מיכל דלק: 9.8 ליטר

בנוסף :

MR 300 RANGER 2021 מגיע מצוייד במצבר ליתיום ובמושב נגד החלקה.

מחיר: 49,900 ₪ על הכביש

image

תגובות

24 תגובות

1

אורח/ת - Tedi Harush

22 במאי ב 21:50

אני רק יכול לרמוז שיש כאן בהחלט משהו מעניין...

2

אורח/ת - Nimrod Sion

22 במאי ב 21:51

ברור ששווה

3

אורח/ת - Shauli Hamawi

22 במאי ב 21:51

נו זה נחמד שיש שאיפות בחיים

4

אורח/ת - Tzahi Benny

22 במאי ב 21:51

אחלה אופנוע אבל לא חידשו שום דבר, הצהרות היצרן הן אותן הצהרות כמו מ 2018.
האופנוע הזה קיים כבר מ 2018 תחת גזגז.

5

אורח/ת - Segev Dan

22 במאי ב 21:52

גם אני שמתי לב לזה

6

אורח/ת - Ben Schuster

22 במאי ב 21:52

65 אש״ח ל-300 מחברה שעתידה לוט בערפל.
איחלתי ליבואן בהצלחה

7

אורח/ת - Tzahi Benny

22 במאי ב 21:53

זה לדגם היקר יותר.
לדגם הזול יותר 62 אם אני לא טועה - וזה גם התנפח מ 53 שהיה לא לפני הרבה זמן.

8

אורח/ת - Doron Feldbau

22 במאי ב 21:53

יש עדיין ב53 דגם רייסינג.
הפרו עולה מעל 60 (בהצלחה…)

9

אורח/ת - Shauli Hamawi

23 במאי ב 08:45

למה גידל בייצים רוצה לדחוק את קיטיאם מהשוק זה חדש

10

אורח/ת - Tzahi Benny

23 במאי ב 08:46

מה שראיתי חדש זה המחיר שהתנפח לו באיזה 8-9 אלף שח!!!!
זה חדש

11

אורח/ת - Segev Dan

23 במאי ב 08:46

גם אני שמתי לב לזה

12

אורח/ת - הראל סבן

23 במאי ב 08:47

זה היבואן של שרקו.... אה ויויולי

13

אורח/ת - Tzahi Benny

23 במאי ב 08:48

צודק!!! טעות שלי.
למרות עליית המחיר זה בהחלט מחיר אטרקטיבי.

14

אורח/ת - Ben Schuster

23 במאי ב 08:48

אז יהיה לו עוד מותג להיט..

15

אורח/ת - Michael Avreh

23 במאי ב 08:48

המחיר לא שווה בכלל
קונים ביקר ולאחר שנה אתה נותן אותו במחיר בדיחה
שלא נדבר על חלקים ואפטרמרקט

16

אורח/ת - Itay Shuster

23 במאי ב 08:49

בכללי אופנוע מצויין אבל…אם מתסכלים על התמונה השלמה, ירידת ערך, זמינות חלפים, חלקי אפטרמרקט, סחירות, הייתי ממליץ לקנות אופנוע אחר.

17

אורח/ת - Adi Levy

23 במאי ב 17:47

עוד לא התחילו למכור וכבר אנשים קוברים את המותג...
איך אתה יודע מה תהיה זמינות החלקים???
מה תהיה ירידת ערך.
תרכב אחי תרכב

18

אורח/ת - Itay Shuster

23 במאי ב 17:47


1. בעולם מוכרים את המותג.
2. זה בדיוק אותו אופנוע מ2018 רק במיתוג קצת שונה.
3. יש בעיה יותר גדולה אבל אני לא יכול לפרט עליה כאן.

19

אורח/ת - Adi Levy

23 במאי ב 17:48

אז אל תפרט פשוט תרכב...

20

אורח/ת - Ronen Perez

23 במאי ב 17:48

אופנוע מעולה .

21

אורח/ת - Itamar Chen

23 במאי ב 17:48

נראה שהתבלבלו במחירים בין הפרו לרייסינג.
הרייסינג זה הדגם שיותר מצ'ופר אבל הוא יותר זול בכתבה זה נראה טעות.
בכל מקרה האופנוע הזה יימכר במקרה הטוב כמו גאס גאס, ובמקרה הריאלי כמעט ולא יימכר בארץ

22

Ogash Ofer

24 במאי ב 08:00

אורח/ת - Itamar Chen כתב/ה:
"

נראה שהתבלבלו במחירים בין הפרו לרייסינג.
הרייסינג זה הדגם שיותר מצ'ופר אבל הוא יותר זול בכתבה זה נראה טעות.
בכל מקרה האופנוע הזה יימכר במקרה הטוב כמו גאס גאס, ובמקרה הריאלי כמעט ולא יימכר בארץ

"
היחצ שלRIEJU בדק ומאשר את המחירים כפי שרשומים בכתבה.

23

sos

24 במאי ב 08:45

מתוך אתר היצרן

MR PRO

Inverted fork Kayaba 48mm
Set Clamp and Pump Nissin front and rear. Floating front disc
Goldspeed Pro HD wheels with Protective Tyre Decals
Dual Diameter with Renthal Bar
Radiator Fan
RENTHAL Grips
Yokes XTRIG ROCS Triple clamps Anodized high strength and lighter
Air Filter - High capacity foam cone
Engine Protectors
Transmission Chain - WITH Seals
Seat Non-slip twin material


MR Racing

Inverted fork Kayaba 48mm
Set Clamp and Pump Nissin front and rear.
Electric start


ניתן לראות בבירור מי הכלי המאובזר יותר.

24

אורח/ת - Gutte Gutte

26 במאי ב 21:12

זול מתחיל ב זין!!
פיתוחים וטכנולוגיה עולים כסף.
מי שרוצה ישן וזול יש גם xr 600.
הכל תלוי מה רוצים מהכלי ולאיזו מטרה מכוונים. ע
דיף בתקציב נמוך קטם בן שנתיים ולא כלי חדש עם טכנולוגיה אנלוגית