יצרנית VOGE הסינית משיקה את ה-650DS - אופנוע אדוונצ'ר החדש שלה עם מנוע ה-650 סמ"ק של ב.מ.וו
VOGE – הקונצרן הדו גלגלי השני בגודלו בסין, שנחת בישראל לפני כשנה, עם מספר דגמים, משיק בימים אלו בעולם את אופנוע האדוונצ'ר החדש, ה-650DS, תחת הסלוגן – Completely Rigid ADV, דגם חדש לחלוטין, עם מנוע הב.מ.וו - Rotax האגדי.
האופנוע, שפותח כממשיך הדרך של אגדת הפריז דקאר של ב.מ.וו, מגיע עם מנוע ה-650 סמ"ק המפורסם, ה-650DS החדש מותאם לתקנות היורו 5 המחמירות - והוא מאובזר בין השאר במערכת הזרקת דלק ו-ABS ניתן לניתוק של Bosch, חיישני לחץ אוויר עם תצוגה מדויקת בזמן אמת על מסך ה-TFT, חיבור Bluetooth לטלפון הנייד, חיבור USB מקורי, שקע טעינה, וכן מגוון מיגונים מקוריים ישירות מהמפעל ובינייהם: מגן מנוע מאסיבי, מיגון רדיאטור, מגן לבולמי הזעזועים ומשקף מתכוונן ידנית. גירסאת ה-X מוסיפה חישוקי שפיצים טיובלס, אפשרות לסט 3 ארגזים מוקשחים, כולל מתקן המשמש גם כמיגון אחורי.
עם משקל של 192 ק"ג בלבד, וגובה מושב ידידותי במיוחד לאופנוע אדוונצ'ר - 805 מ"מ במצב מקורי (865 מ"מ למושב ראלי) ה-DS650 מציע מרווח גחון של 230 מ"מ וחבילה אבזור המתאימה הן לשימוש יום יומי מנהלתי והן לשימושי שטח וטיולי שטח אגרסיביים.
VOGE אשר פרט ליצור מכוניות, מסוקים ומטוסים, מייצר גם אופנועים, עם קצב ייצור של 2.5 מיליון אופנועים בשנה, שלושה מיליון מנועים ו-150,000 טרקטורונים, מחזיק גם בתואר יצואן מספר 1, הן ביחידות והן במחזור. מייצר בין השאר עבור ב.מ.וו הגרמנית מאז 2005 ובונה עבורם את המנועים הדו-צילינדרים של BMW, ה-F 750/850/900 GS / R / XR, וכן את ליין הקטנועים של ב.מ.וו, בשנים האחרונות פותחה גם שותפות אסטרטגית עם MV AGUSTA האיטלקית, ומיוצר עבורה ליין חדש.
היצרן מייצר תחת המותג VOGE 11 דגמים ב-5 קטגוריות: ספורט, נייקד, אדוונצ'ר, קלאסי, בנפחים של 300, 500 ו-650 סמ"ק, וכן אופנוע חשמלי.
650DS – 53,900 על הכביש
650DS-X 59,900 על הכביש
30 תגובות
1
אורח/ת - Lior Banay
26 במאי 2021 ב 20:52
בדרכו לעולם רק עכשיו, אנחנו מחזיקים מספר שילדה 000000002 !
2
אורח/ת - Shabi Har Zion
26 במאי 2021 ב 20:52
הוא באמת הגיע? כי כבר לפני חצי שנה הוא היה אמור לנחות בארץ.
3
אורח/ת - עורך דין שי סיני
26 במאי 2021 ב 20:53
רק אי אפשר היה להסביר לסינים ש''ווג'' זה שם של מגזין אופנה לכוסיות ? שיהיה בהצלחה.
4
אורח/ת - Lior Banay
26 במאי 2021 ב 20:54
הי חברים
הכלי בארץ !
קיבל תקינת יורו 5 רק לפני שבוע, אנחנו המדינה הראשונה בעולם שמשיקה אותו רשמית !
מכונת אדוונצר קשוחה ומאד מאד מאד מושחזת, גם בכבישי בית אורן והכרמל המפותלים 😎😎😎
5
אורח/ת - Lear Barne
26 במאי 2021 ב 20:55
יד שניה יעלו בסביבות 20.... יש למה לחכות 😉
6
אורח/ת - Lior Banay
26 במאי 2021 ב 20:56
בינתיים האח הקטן שלו, ה 500, מבוקש בטירוף ונמכר מעל המחירון.
ואנחנו כיבואן, Moto 24- יבואן אופנועים , מבטיחים ללקוחותינו טרייד מחירון על מחירון, אז חביבי, לא יקרה...
אבל הי, הכי כיף להשמיץ
7
אורח/ת - Lear Barne
26 במאי 2021 ב 20:57
מי משמיץ? מפרגן
8
אורח/ת - Doron Talmor
26 במאי 2021 ב 20:58
192 ק"ג יבש (כ-220 ק"ג עם נוזלים) על סינגל עם פחות מ50- כ"ס? (זה המנוע של הדקאר/סרטאו?) וזו מכונה מושחזת בכביש?
ואז ג'אנט 19 עם מהלך מתלה של 179 מ"מ וזה תהיה מכונה לשטח??
9
Ogash Ofer
26 במאי 2021 ב 20:58
192 ק"ג יבש (כ-220 ק"ג עם נוזלים) על סינגל עם פחות מ50- כ"ס? (זה המנוע של הדקאר/סרטאו?) וזו מכונה מושחזת בכביש?
ואז ג'אנט 19 עם מהלך מתלה של 179 מ"מ וזה תהיה מכונה לשטח??
10
אורח/ת - Doron Talmor
26 במאי 2021 ב 20:59
מסכים.
רק ציטטתי מהדף של היבואן פלוס מינוס
11
אורח/ת - Erez Okavi
26 במאי 2021 ב 21:00
מישהו יודע כמה כוח סוס יש לו?
12
אורח/ת - Heli Nissim Maman
26 במאי 2021 ב 21:00
49.5 כ"ס
13
אורח/ת - Cheban Max
26 במאי 2021 ב 21:00
איזה באסה שצילינדר אחד...
14
אורח/ת - Ami Malinoff-morpurgo
26 במאי 2021 ב 21:01
זה לא אופנוע לשטח מהלך מתלה קצר מדי עם 49 כ"ס אפשר לשרוד בשטח השאלה איך המנוע אבל עם מתלה קצר. לא ההייתי נכנס לשטח
15
Ogash Ofer
26 במאי 2021 ב 21:01
זה לא אופנוע לשטח מהלך מתלה קצר מדי עם 49 כ"ס אפשר לשרוד בשטח השאלה איך המנוע אבל עם מתלה קצר. לא ההייתי נכנס לשטח
"16
אורח/ת - Ami Malinoff-morpurgo
26 במאי 2021 ב 21:02
עופר כול אופנוע לפי החלטת הרוכב הוא אנדונצר..לכן החלוקה הזאת פרסומית תופסת אבל ,אנדונצר אתה עושה גם עם נפחים קטנים או כביש בעצם עם כול דו גלגלי
לייק
17
Ogash Ofer
26 במאי 2021 ב 21:04
עופר כול אופנוע לפי החלטת הרוכב הוא אנדונצר..לכן החלוקה הזאת פרסומית תופסת אבל ,אנדונצר אתה עושה גם עם נפחים קטנים או כביש בעצם עם כול דו גלגלי
לייק
18
אורח/ת - Gal Web
26 במאי 2021 ב 21:04
מנוע רוטקס חביב לתחילת שנות האלפיים, היום רחוק מלהרשים. סיני עם מפרט בינוני ומנוע מיושן ב 60,000 שקל לגרסת השטח מול 70,000 שקל לדו צילנדרי חדש מן היסוד של ימהה?
אין פה באמת קרב.
19
אורח/ת - Aviv Goldenberg
26 במאי 2021 ב 21:08
סיני במחיר יפני
20
אורח/ת - אורח
27 במאי 2021 ב 11:13
אם המחירים וגובה המסים היו כמו בכל מדינה מערבית נורמלית, היינו בקלות מנסים מוצרים חדשים בלי לחטוף מכה כלכלית.
גובה המס בארץ יוצר מחסומים שלא מתקבל על הדעת.
21
אורח/ת - שחר לוי
28 במאי 2021 ב 07:46
סיני ואיכות?
אין דבר כזה. הם הרסו את העולם הסינים
22
אורח/ת - Lior Banay
28 במאי 2021 ב 07:47
לכל הספקנים, מדובר בשילדה סופר מתקדמת ואיכותית, מנוע הרוטקס ב.מ.וו שעבר אבולוציה, וכרגע עומד בתקינת יורו 5 המחמירה, מתלי KYB עבים (48 מ"מ), מהלך מתלה של 180 מ"מ, מיגון מקורי מלא של מנוע, בולמים, רדיאטור, מגיני צד ועוד.
23
אורח/ת - דניאל קרייזמן
28 במאי 2021 ב 07:47
5 הילוכים 🤔
24
אורח/ת - Moti Alfia
28 במאי 2021 ב 07:47
דווקא נראה מעניין
25
אורח/ת - Alain Berdah
28 במאי 2021 ב 07:48
הג'אנט מתאים לשטח כמו שמראים בסרט???
26
אורח/ת - Boaz Hershgal
28 במאי 2021 ב 07:48
ב 35 לקחתי 🤣
27
אורח/ת - גבי בוחניק
28 במאי 2021 ב 07:49
נראה מעולה בהצלחהה
28
אורח/ת - Baruch Ezon
28 במאי 2021 ב 07:49
אין לי ספק שיהיה הכלים הכי משתלמים תמורה לכסף. כשאני קורא תגובות של ספקניים, מגלה את כישרונם הרב לכאורה באופנועים . תלמדו לפרגן ולא להיות עדר המזאדות הישראלי.
29
אורח/ת - אוראל עמר
28 במאי 2021 ב 07:51
טיובלס ?
30
אורח/ת - עמית ואזנה
11 בספטמבר ב 16:44
זבל של כלי אם אתה רוצה חלק אין במלאי
תגובות