מה עושים בסדנת Hennessey כש-1000 כ"ס שהם מצליחים להפיק ממנוע המי אינם מספיקים? שותלים מנוע אחר, חזק יותר...
סדנת הנסי (Hennessey) מטקסס, ארה"ב, מזמנת לנו חדשות לבקרים יצירות מוטוריות מעוררות תיאבון, עם דגש חזק על ביצועים (כמו למשל הגרנד צ'ירוקי עליו תוכלו לקרוא בקישור הזה). בתחילת החודש הם הציגו טנדר ראם TRX עם המנוע הסטנדרטי, המי-הלקט (-Hemi Hellcat), V8 בנפח 6.2 ליטר. בבסיס, המנוע הזה מספק 707 כ"ס עם כמעט 90 קג"מ, בהנסי הצליחו ל"דחוף" אותו להספק של 1012 כ"ס ו-135 קג"מ (קישור לכתבה על הראם TRX).
בשנים האחרונות, במיוחד עם הגל העצום של כלי רכב עם הנעה חשמלית, אנחנו נתקלים יותר ויותר במכוניות עם הספקים שבעבר היו נחלתן של מכוניות קצה בלבד, עם תאוצות מ-0 ל-100 בשלוש שניות ואפילו פחות. נכון שבמרביתן המהירות המרבית מוגבלת בצורה מלאכותית, ובכל זאת בכדי לשלוט בעוצמות ובתאוצות כאלו, צריך כישורים ואינסטינקטים של נהג מירוצים. ולמרבה הצער, לא לכולנו יש אותם וזה יכול להוביל לקטסטרופות על הכבישים.
תגובות