לייף סטייל > סטייל

רב בריח קולקציית דלתות מעוצבות חדשה

רב בריח משיקה קולקצייה חדשה של דלתות כניסה ודלתות פנים במגוון סגנונות עיצוב

"רב בריח" המתמחה בתכנון, ייצור ושיווק של דלתות כניסה ודלתות פנים לבית ולמשרד, משיקה קולקציית דלתות כניסה ודלתות פנים חדשה במגוון סגנונות עיצוב: בוהו, נורדי, קלאסי, תעשייתי, מודרני וכפרי!

הסגנון התעשייתי שהתפתח בתחילת המאה ה-20 משלב דינמיות, נוחות מודרנית וטכנולוגיות חדישות עם שימוש באלמנטים תעשייתיים המקנים מראה מתקדם יותר עם צבעוניות הנעה בין לבן לאפור ולעיתים גם צבע חם ובולט כמו אדום. הדגם המוביל את הסגנון - דלת מסדרת TOP ZERO עם משקוף והלבשות בקו אפס עם הקיר ופורמייקה דמוי בטון איכותית, ידית בגוון שחור מוברש, גובה 220/240

לסגנון הקלאסי השואב השראה מארמונות ברחבי אירופה ומקרין בצבעוניות של גווני שמנת, בז' וחום ונגיעות של זהב ונחושת ולעיתים גם של שחור, סגול ובורדו,
מציעה רב בריח את סדרת TOP CLASSIC דלתות פנים עמידות בנזקי מים, עם פורמייקה בעובי 1.8 מ"מ בגמר צבע וקרניזים איכותיים בצד הפנימי והחיצוני בשלושה עיצובים.

לסגנון הבוהו שיק, סגנון שהתחיל בתחילת המאה ה-19 ואפיין את הסטייל של אמנים ואנשי הרוח של התקופה, ומתאפיין במראה צבעוני ומלא שמחת חיים, מציעה רב בריח את דלת טופ בגוון שמנת עם שילוב

זכוכית סבתא וידית ברונזה.
דלת כניסה דומה מובילה את הסגנון – דגם גאיה, המשלבת סורג פרחוני בגוון זהב, ידית לבחירה בגוון זהב או נירוסטה וזכוכית סבתא.

לסגנון הנורדי הלקוח מארצות סקנדינביה המתאפיין במינימליזם, פונקציונליות קווים נקיים, גוונים בהירים וחומרים טבעיים, מציעה רב בריח דלת טופ חלקה בגוון לבן שלג 9016 וידית ניס שחורה.

לסגנון המודרני מציעה רב בריח את דלת הכניסה מדגם רז בעיצוב נקי בגמר צבע עם חלון תחתון להצצה לנעליים - לדלת זכוכית בידודית כפולה שקופה או חלבית והיא מוצעת עם משקוף בקו אפס וצירים נסתרים.

להשיג בסניפי רב בריח ברחבי הארץ

תגובות

0 תגובות