לייף סטייל > סטייל

חנות קונספט לתה של ויסוצקי

חנות הקונספט של ויסוצקי T-LAB מציעה חוויית תה ייחודית בנוף!

T-LAB"" חנות הקונספט של ויסוצקי מספקת חוויה המערבת את כל החושים. לא עוד תרבות התה האנגלית שהכרנו, אלא שילוב טרנדים מהמזרח הרחוק דרך האורבניות הניו יורקרית:
T-LAB חנות הקונספט משתרעת על פני 120 מ"ר וממוקמת ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב , במרכזה, בר משקאות חדשני, המגיש מגוון רחב של מתכונים ייחודיים הנרקחים למשקאות חדשניים וטעימים המבוססים על חליטות הנעשות במקום, תערובות תה עם פירות וירקות טריים, תבלינים ושורשים טריים ללא חומרים משמרים. התה נחלט במקום, מועבר לחביות ונמזג מברזי בירה לכוסות יפהפיות הניתנות לשימוש רב פעמי ומתמחזרות. בתפריט תמצאו מגוון רחב של משקאות קרים וחמים, בשילוב מאצ'ה יפנית ופניני טפיוקה המבושלות במקום.

image
חנות הקונספט, מעוצבת בחשיבה חדשנית על עולם התה, ובשונה מהתדמית המנומנמת שהכרנו עד היום.
תיקח אתכם לחוויה של בילוי בבר שייקים אורבני עדכני בניו יורק.

imageחזית החנות, פונה לרחוב החשמונאים (מול קניון TLV) וחזית אחורית לכיכר גבעון המתחדשת, באווירה אורבנית קלילה ונעימה של "Grab & Go" המתאימה לרוח התקופה.

image

image

image

image

בחנות, מוצגת קולקציה ייחודית של אביזרי תה ומבחר מארזי מתנה יפהפיים - המשלבים תערובות תה שונות באריזות שומרות טריות ואביזרי תה משלימים - קנקני תה, ספלים, מגשים, כוסות טו גו, נרות, סבונים, מחברות ועוד.
T-LAB מציעה מעל 80 תערובות ייחודיות, ממטעי תה מובחרים בעולם. התערובות נשקלות ונארזות באריזת פאוץ'' איכותית, השומרת על טריות התערובות לאורך זמן, בפתיחה חוזרת.

ניתן להזמין באתר האון ליין לכל רחבי הארץ

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - אנונימי

09 ביוני 2021 ב 11:02

בלוף אחד גדול...מכיר את הנושא מקרוב...עוד דרך לגבות מהצרכן מחיר אסטרונומי ללא הצדקה..