כביש / ספורט > כתבות

גרסת ה-Convertible של סדרה 4 קופה החדשה בישראל

ב.מ.וו משיקים בישראל את גרסת ה-Convertible של סדרה 4 קופה. גרסת הקבריולה החדשה כוללת גג רך חדש ו-3 מנועי בנזין בהספקים שונים

image

יבואנית BMW לישראל משיקה את סדרה 4 קופה החדשה. גרסת הקבריולה החדשה כוללת גג רך חדש, 3 מנועי בנזין בהספקים שונים, טכנולוגיית שלדה מתקדמת, חיזוקים ייחודים לדגם ואבזור חדשני.

עיצוב חיצוני

המראה של BMW סדרה 4 קבריולה החדשה, מדגיש את העיצוב המוכר של דגמי שתי הדלתות הספורטיביים של BMW ואת שפת העיצוב החדשה של המותג. סדרה 4 החדשה בעלת ממדים חיצוניים גדולים יותר מאלה של קודמתה. האורך גדל ב-128 מ"מ ל-4,768 מ"מ, הרוחב ב-27 מ"מ ל-1,852 מ"מ ורוחק הסרנים ב-41 מ"מ ל 2,851 מ"מ. גובה המכונית (עם גג סגור) הוא 1,384 מ"מ, כך שהמכונית נמוכה ב-57 מ"מ מסדרה 3 למשל.

החזית של BMW סדרה 4 קופה החדשה, על כל גרסאותיה, בעלת שבכת הכליות גדולה, עם ממד אנכי המודגש, נוטה לפנים ונמשכת כמעט עד לקצה התחתון של הפגוש הקדמי. פתחי האוויר בשבכה בעלי מבנה רשת (Mesh) מהסוג שהופיע בעבר רק בדגמי M. הפנסים הראשיים דקי הגזרה של BMW סדרה 4 קופה החדשה נמשכים אל תוך קשתות הגלגלים הקדמיים.

הדפנות של BMW סדרה 4 קבריולה החדשה מעוצבים בעלי שלוחות קצרות, דלתות ארוכות עם חלונות ללא מסגרת וקו גג זורם. הפנסים האחוריים מסוג Full-led דקים ומוכהים, עם פסי תאורה המוארים בקביעות.

image

גג רך חדש

הגג הרך החדש שב-BMW סדרה 4 קבריולה החדשה מורכב ממספר קשתות גדולות, חלון אחורי מזכוכית בהתקנה שטוחה, מספר שכבות בידוד וכיסוי בד בגוון שחור (סטנדרט) וכסף Anthracite (אופציה בתשלום). הבידוד האקוסטי והתרמי של הגג הרך משודרג בדגם זה. הגג הרך החדש קל יותר ב-40% בהשוואה לגג הקשיח של הדגם היוצא. הגג מופעל על ידי מנוע חשמלי המאפשר פתיחה וסגירה בלחיצת כפתור בתוך 18 שניות ובנסיעה במהירויות של עד 50 קמ"ש. כאשר הגג סגור, נפח תא המטען גדל ב-85 ל' - מ‑300 ל' ל-385 ל'.

אבזור

תוספות המשדרגות את רמת הנוחות כאשר הגג פתוח: מגן הרוח המפנה את זרם האוויר בתוך תא הנוסעים המתפרק בקלות גם כאשר הגג סגור, הוא מאוחסן בתוך תיק מעוצב הממוקם מאחורי משענת הגב האחורית המתקפלת. צעיפי האוויר AIR Collar מותקנים בתוך משענות הראש הקדמיות והם מחממים את אזור הצוואר בעת נהיגה בטמפרטורות נמוכות.

image

תא הנוסעים

העיצוב של סדרה 4 קופה החדשה, גם בגרסת הגג הפתוח בעלת קונסולה מרכזית הממוקמת גבוהה. הזכוכית האקוסטית של השמשה הקדמית הכלולה כסטנדרט, משפרת את הנוחות בנסיעות למרחקים ארוכים. לוח המחוונים הדיגיטלי וצג הבקרה בסדרה 4 החדשה, מייצרים תצוגה משולבת בעלת שטח גדול.

הדגם ישווק בישראל עם 3 מנועים ורמת גימור ייעודית לכל דגם המותאמת לאופיו.

image

BMW 420i

מנוע בנזין בעל ארבעה צילינדרים בטור עם הספק של 184 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 5.8-5.3 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 132-122 גרם/ק"מ). רמת הגימור כוללת מגוון מערכות וטכנולוגיות חדשות, שלא היו קיימות בדגם הקודם כגון:

מערך מולטימדיה Live Cockpit Professional הכולל:

  • לוח מחוונים דיגיטלי מאחורי גלגל ההגה עם מסך בגודל של 12.3 אינץ' וצג מרכזי 10.25 אינץ'. תצוגת המחוונים הדיגיטלית בסביבת הנהג מעניקה הדמיית תלת ממד חדשה של האזור שמסביב למכונית או תצוגות נוספות כגון קטע ממפת הניווט, מחווני מצב של מערכות הסיוע לנהג ועוד.
  • מערכת הפעלה מתקדמת ID7 לראשונה בישראל בשפה העברית.
  • מערך הפעלה מרובה מצבים המתבצע באמצעות מסך המגע של צג הבקרה, בקר iDrive המוכר, לחצנים רב-תפקודיים בגלגל ההגה או בקרה קולית
  • הסייען האישי החכם של ב.מ.וו ("Hey BMW")
  • Apple CarPlay אלחוטי, ללא צורך בשימוש בכבל ומשטח טעינה אלחוטי

מערך עזר בחניה Parking Assistant:

  • Assistant Reversing העוזר בתמרוני נסיעה לאחור וזוכר את פעולות ההיגוי ב-50 המטרים האחרונים.
  • מערכת עזר לחניה אוטומטית במקביל ובניצב בלחיצת כפתור
  • חיישני חניה היקפיים
  • מצלמה נסיעה לאחור

מערך בטיחות Driving Assistant מעודכן הכולל בנוסף:

  • מערכת תיקון סטייה מנתיב
  • מערכת להתראה בשטח מת עם התרעה בפני תעבורה צולבת בנסיעה לאחור
  • בקרת שיוט אדפטיבית
  • בלימה אוטומטית בחניה (עד 5 קמ"ש) בנסיעה לאחור

אבזור חדש בדגם ה-420i, שיהווה מעתה חלק מרמת הגימור הסטנדרטית, כולל את חבילת ה-M-Sport הספורטיבית, ספוילר M בצבע המרכב, וחבילת תאורת הפנים המורחבת עם ה-Welcome light carpet בכניסה לרכב; אלו מצטרפים לאבזור סטנדרטי נוסף כגון פנסי Full LED קדמיים ואחוריים, חלון שמש, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי Sport עם ריפודי עור ב-6 גוונים לבחירה, מושבים חשמליים עם זיכרונות, ב"א מפוצלת ל-3 אזורים עם שליטה נפרדת מאחור ומערכת שמע Hi-Fi עם 10 רמקולים.

image

BMW 430i

מנוע בנזין בעל ארבעה צילינדרים בטור עם הספק של 258 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 6.1-5.7 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 141 - 131 גרם/ק"מ). דגם ה-430i כולל את כל המערכות הקיימות בדגם ה-420i ומוסיף שדרוג של מערך ההנעה ומכלולי הניהוג והשלדה, חבילת M-Sport Pro חדשה, ואת מערכות העזר לנהג המתקדמות של היצרן:

שדרוג מערך הניהוג והשלדה

  • מתלי M אדפטיביים
  • מערכת היגוי Sport ביחס משתנה
  • בלמי M

חבילת M-Sport Pro החדשה המוצעת לראשונה בדגם של BMW, החבילה לוקחת את המאפיינים של דגם M-Sport ומוסיפה פריטים כגון:

  • חישוקי סגסוגת מסוג M "19 עם צמיגים בגודל שונה מלפנים ומאחור
  • מסגרת גריל הכליות בגימור שחור; גימור שחור בפנסי החזית
  • ספוילר אחורי, סופיות מפלט, מראות צד ומסגרת חלונות בגימור שחור
  • מצב Sprint בתיבת ההילוכים (לחיצה של כשניה אחת על פקדי העברת ההילוכים מעבירה למצב נהיגה ספורט ומבצעת הורדה אוטומטית להילוך הנמוך ביותר)
  • חגורות בטיחות M
  • צליל ספורטיבי יותר במצב Sport

דגם ה-430i כולל בנוסף גם את המערכות הבאות:

  • Driving Assistant Professional – מערך הבטיחות ומערכות העזר לנהג של BMW, המאפשר יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות מתקדמות
  • Parking Assistant Plus – מערך מצלמת היקפיות הכולל מבט על והדמיית 3D של הרכב
  • מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 16 רמקולים

image

BMW M440i xDrive

לראשונה, מציגה BMW גרסת M Performance לסדרה 4 שתתפוס את מקומה בראש מערך הדגמים עם מנוע בנזין בעל שישה צילינדרים בטור עם הספק של 374 כ"ס (צריכת דלק משולבת: 7.1-6.8 ליטר ל-100 ק"מ; פליטת CO2 משולבת: 155-163 גרם/ק"מ).

BMW M440i xDrive קופה החדשה מצוידת בטכנולוגיה Mild-Hybrid ("היברידי-מתון"). התקנת מתנע-גנרטור 48 וולט חזק ומצבר נוסף מאפשרת רגנרציה ואחסון של אנרגיית בלימה רבה יותר. אנרגיה זו משמשת לא רק לצורך אספקה למערכת החשמל, אלא גם לצורך הקלת העומס המופעל על מנוע הבעירה הפנימית והגברת ההספק שלו. המתנע-גנרטור מייצר אפקט של דחף חשמלי שמספק באופן מידי 11 כ"ס נוספים המעניקים יכולת דינמית משופרת. יתר על כן, המתנע-גנרטור משפר גם את החיסכון בדלק על ידי סיוע למנוע בעת נסיעה במהירות קבועה ומשפר את הנוחות כאשר תפקודי העצור/סע וגלישה נמצאים בשימוש.

פרט ליחידת ההנעה, כולל הרכב טיפול ושדרוג של חטיבת M של BMW בכל מכלולי ההנעה, ההיגוי והשלדה אשר תומך את הכוח הרב שמספקת יחידת ההנעה. טכנולוגיות אילו מאפשרות לדגם זה להיות קרוב יותר בביצועיו לדגם ה-M4 הקודם מאשר לדגם אותו החליף. דגם זה ישווק בישראל עם 2 מערכות נוספות:

  • דיפרנציאל אחורי M – לשיפור האחיזה בזמן פנייה
  • חבילת M-Technology Pack - ייחודית לדגם ה-M440i xDrive. משדרגת את מערכת הקירור ואת מערך הבלימה בסרן הקדמי לנהיגה ספורטיבית במיוחד.

image

מחירים

דגם

חבילה

נפח מנוע

הספק מנוע

מחיר כולל מע"מ

אגרת רישוי

BMW 420i sDrive

M-Sport

1,998 סמ"ק

184 כ"ס

460,000 ₪

4,719 ₪

BMW 430i sDrive

M-Sport Pro

1,998 סמ"ק

258 כ"ס

510,000 ₪

BMW M440i xDrive

M-Superior

2,998 סמ"ק

374 כ"ס

624,000 ₪

image