לייף סטייל > טיפוח ובישום

'גרנייה' משיק בישראל סדרת טיפוח לשיער מחומרים טבעיים

'גרנייה' מותג טיפוח השיער הבינלאומי משיק בישראל סדרת טיפוח שיער הכוללות שמפו, מרכך ומסכה רב-שימושית עשירים ברכיבים מזינים, משקמים, מחליקים או מעשירים בלחות, למראה שיער בריא, מוזן וחזק.

'גרנייה' משיק סדרת טיפוח שיער הכוללות שמפו, מרכך ומסכה רב-שימושית לארבעה סוגים (וצרכים) שונים של שיער תחת המותג FRUCTIS HAIR FOOD' מותג טיפוח שיער צעיר, טבעוני, תוסס ואקזוטי

FRUCTIS HAIR FOOD' עם 4 סדרות טיפוח שיער: פפאיה, בננה, מקדמיה ואלוורה, המבוססות על פורמולה עשירה ברכיבי הזנה, טבעונית המכילה עד 98% רכיבים ממקור טבעי.

מיועד לבעלי שיער הזקוק להזנה וצמח מתוך ההנחה – "כשם שחשוב להזין את הגוף, כך חשוב במה להזין את השיער". המותג מציע תפריט מלא להזנה עמוקה של השיער על סוגיו השונים.

image

מוצרי הסדרה החדשה פותחו בהשראת שייקים בריאים, טעימים וצבעוניים. המותג פרוקטיס הייר פוד מציע תפריט מלא להזנת שיער "רעב": שגרת טיפוח שלמה המעניקה לשיער את כל הטוב שהוא זקוק לו: עד 98% רכיבים ממקור טבעי, ללא רכיבים מן החי, ללא סיליקונים, ללא פראבנים וללא חומרי צבע מלאכותיים.

image

הרכיבים מחוזקים על ידי "super-fruits" ועשירים ברכיבים מזינים, משקמים, מחליקים או מעשירים בלחות, למראה שיער בריא, מוזן וחזק.

מוצרי המותג מצטיינים באפקטיביות מרבית ומוכחת ובניחוחות ומרקמים מפנקים. המוצרים ישווקו בהפצה רחבה ובמחירים נגישים לצרכן.

התפריט מורכב מ-4 סדרות טיפוח שיער של פרוקטיס הייר פוד המיועדות לסוגי שיער שונים: סדרת פפאיה - המיועדת לשיער פגום, מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה פפאיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים למראה שיער בריא ומשוקם, סדרת מקדמיה - המיועדת לשיער יבש ומקורזל, מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה שמן מקדמיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים למראה שיער בריא וחלק. סדרת בננה - המיועדת לשיער יבש, מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה בננה, שמן סויה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להזנה עמוקה ומראה שיער בריא וסדרת אלוורה המיועדת לשיער רגיל עד יבש - מבוססת על פורמולה טבעונית המכילה אלוורה, שמן סוייה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להענקת לחות, הזנה עמוקה ומראה שיער בריא.

image

כמו כן, מסיכת שיער אחת בעלת שלושה שימושים: משמשת גם כמסכה המזינה את השיער בלחות, גם כמרכך המעניק רכות לשיער וגם כקרם לחות ללא שטיפה להזנת השיער.

גרנייה תחת המותג 'FRUCTIS HAIR FOOD'פונה לקהל בעל שיער הזקוק להזנה אינטנסיבית למראה שיער בריא. האקלים בישראל, נזקי השמש, הים והבריכה משפיעים על השיער ומייבשים אותו. מוצרי המותג מציעים תפריט מלא להזנה עמוקה של השיער. בנוסף, המותג אהוב במיוחד בעולם בקרב צעירות בגילאי 18-35, חובבות רשתות דיגיטליות, בעלות תפיסה ירוקה וחותרות לטיפוח בריא, טבעי ובמחיר נגיש.

מחירים:

שמפו: 14.90 ש"ח (350 מ"ל)

מרכך: 14.90 ש"ח (350 מ"ל)

מסכה: 39.90 ש"ח (390 מ"ל)

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות


תגובות

7 תגובות

1

אורח/ת - ענת

06 באוגוסט 2021 ב 07:43

האם זה מתאים ליער שעבר החלקה?

2

אורח/ת - פקדן

12 בפברואר 2022 ב 22:38

האם זה מתאים לשיער שעבר החלקה

3

אורח/ת - רחלי

16 בפברואר 2022 ב 13:57

האם זה גם ללא מלחים?

4

אורח/ת - בדוי

12 במרץ 2022 ב 14:15

האם זה מתאים לשיער שעבר החלקה?

5

אורח/ת - גלית

24 ביוני 2022 ב 12:19

האם השמפו מתאים לשיער אחר החלקה

6

אורח/ת - מאיה

11 ביולי 2022 ב 18:53

האם זה מתאים לשיער מתולתל ?

7

אורח/ת - אורחת

16 בפברואר ב 23:24

האם זה מתאים לשיער מתולתל ??