אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

וספה חוגגת 75 שנות עם GTS בגרסת Limited Edition

לרגל חגיגות 75 שנים למותג הקטנועים האיטלקי, משיקה VESPA גרסת עיצוב מיוחדת לדגם ה-GTS

image

יבואנית וספה בישראל, החלה בשיווק מהדורת Vespa 75th, סדרת Limited Edition המציעה עיצוב ייחודי לרגל 75 שנות ההצלחה של המותג האיטלקי שתשווק במהלך 2021 בלבד. הסדרה תכלול מספר דגמים, כאשר בישראל ישווק מודל ה-GTS.
מחיר ה-
Vespa GTS לדגם ה-300 סמ"ק יעמוד על 39,900 ש"ח.

ה- Vespa 75th מציינת את חגיגות מותג הקטנועים לרגל 75 להיווסדו, מהרגע שהופיע כקטנוע תוצרת פיאג'ו בשנת 1946.

סדרת ה- Vespa 75th מציעה עדכוני עיצוב המתאימים למורשת של הצרעה. השלדה של הסדרה החדשה עשויה כולה מפלדה ומגיעה בגוון צהוב מטאלי מקורי - Giallo 75th שפותח במיוחד לסדרת ה-75 שנה.

image

לוחות הצד ומגן הבוץ הקדמי מציגים את המספר 75 בגוון כהה יותר, מושב העור-המשופשף חדש, בצבע אפור מעושן, עם עיטורים, חישוקים אפורים בגימור יהלום ופריטים רבים בגימור כרום כולל קישוטי ה"עניבה", הסמל על מגן הבוץ הקדמי, מסגרת לוח השעונים, כיסוי האגזוז, המראות, וכן רגליות הנוסע המתקפלות.

הסבל האחורי, עוד מאפיין ייחודי ל-Vespa 75th, מצופה כרום, נושא תיק עגול המעוצב בצורת מחזיק הגלגל הרזרבי.

התיק, העשוי מאותו עור משופשף קטיפתי, של המושב ובאותו הצבע, כולל רצועת נשיאה ומתחבר לסבל באמצעות מנגנון שחרור-מהיר. הוא מגיע עם כיסוי עמיד במים. כמו כל המהדורות המיוחדות של וספה, הסדרה מזוהה עם הלוח שמאחורי מגן הרגליים.

במונחים טכנולוגיים, ה-GTS גרסת ה- Vespa 75th מציגה את פסגת המגוון של וספה: הוא מצויד במסך צבעוני TFT בגודל 4.3 אינץ', כשלוח השעונים הדיגיטלי כולו, עושה שימוש אופטימלי במערכת Vespa Mia לסמארטפון.

לוספה הייחודית תצורף גם ערכה עם צעיף משי ז'קארד איטלקי אלגנטי עם שוליים בתפירה ידנית, לוחית וספה וינטג' מפלדה, חוברת רוכב אישית, ושמונה גלויות אספנות עם תמונות משמונת העשורים שמרכיבים את הסיפור של וספה.

image