לייף סטייל > יין ואלכוהול

בירה אלכסנדר בשיתוף יקב כרמל

מבשלת בירה אלכסנדר בעמק חפר מייצרת בירה קראפט ישראלית, לא מסוננת ולא מפוסטרת, מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר שעומדת בשורה אחת עם הבירות הטובות בעולם

יקב כרמל מכריז על שיתוף פעולה עם בירה אלכסנדר, שעברה להפצה רחבה של יקבי כרמל. יחד עם השקת המבשלה החדשה, משיקה אלכסנדר מרכז מבקרים חדש ומרשים המציע מגוון סיורים והדרכות.

מבשלת בירת הקראפט הישראלית 'אלכסנדר', מייצרת בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת, מחומרי גלם איכותיים. הבירה מיוצרת בתהליך קפדני וארוך מהרגיל המבוסס על ידע ומסורת של מבשלות איכות אירופאיות, בכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות".

לצד חדשנות וקדמה טכנולוגית, מציגה המבשלה גם מערכות חסכון באנרגיה ובמים, הממחזרות את אנרגיית החום ומצמצמות פליטות לסביבה.

כחלק ממגמת חדשנות מתמדת, מבשלת אלכסנדר המחודשת משיקה בירה חדשה במהדורה מיוחדת הזמינה לרכישה באתר ובמרכז המבקרים בלבד וסיידר אלכוהולי, אותו ניתן לרכוש בחנויות יין , מסעדות נבחרות, ומרכז המבקרים:

IMPERIAL STOUT – בירה בסגנון שנולד באנגליה במאה ה-18 המתבגרת בחביות עץ אלון. לבירה ארומה עשירה ומורכבת של לתתים קלויים, קפה, קרמל, קוקוס, וניל, סויה, ליקריץ. טעמה של הבירה עמוק, עשיר ומורכב, אספרסו אלכוהולי, פירות מיובשים, פולי קקאו, קרמל כהה, קוקוס, וניל, וויסקי, ועוד, גוף מלא וחלק וסיומת ארוכה.
אלכוהול: 10.4%

אלכסיידר – סיידר יבש המיוצר מתפוחים ישראלים בלבד. הסיידר משלב בין מתיקות תפוחים מאוזנת בחומציות, סיומת יבשה ומורכבת עם מעט מרירות עדינה. האלכוהול והגיזוז של הסיידר מתקבלים מתסיסה טבעית. הסיידר לא מסונן ולא מפוסטר ולכן עשיר יותר בטעם ומכיל משקע עדין של שמרים על קרקעית הבקבוק.
אלכוהול: 7%

מחיר מומלץ לצרכן לסוגי הבירה המגוונים של אלכסנדר: 13-15 ₪

אודות מבשלת אלכסנדר

מבשלת אלכסנדר הוקמה ב- 2008 בעמק חפר.
חזון המבשלה הוא לייצר בירה ישראלית מעולה שתעמוד בשורה אחת עם מיטב מבשלות הקראפט הבוטיקיות בעולם.

מגוון המבשלה כולל בין היתר את: BLONDE בירה עדינה ומורכבת, AMBREE בירה בסגנון כפרי צרפתי, חיטה ישראלית בירה קלה ומרעננת העשויה מחיטה ישראלית, GREEN בירה בסגנון IPA עם הפרשנות הייחודית של מבשלת אלכסנדר, בלייזר בירה זהובה וחזקה, BLACK בירה חורפית, חזקה ועשירה, SAISON בירה בסגנון בלגי מיוחד.

הבירה של מבשלת אלכסנדר זכתה ב-9 מדליות בתחרויות בירה נחשבות בעולם, בנוסף למדליית כסף לבירה BLACK מהתחרות האחרונה בשנת 2020.
בירה אלכסנדר היא היחידה שזכתה במדליות זהב באולימפיאדת הבירה בגרמניה!

תגובות

0 תגובות