הטנדר הנמכר ביותר בישראל מאז אמצע שנות ה-2000 נחת בישראל השנה בדור חדש לחלוטין. הדור החדש של איסוזו D-Max מנסה להסוות את היותו רכב עבודה, עם עיצוב מודרני בסגנון רכבי הפנאי ותא נוסעים חדש בו משולב מסך מולטימדיה גדול ומרשים וגימורים דמויי עור.
המנוע אולי צנוע בנפחו יחסית למקובל בקטגוריה, אבל מניב הספק נאה ומאפשר לדור החדש להציג יכולת העמסה וגרירה משופרים וגם צריכת דלק עדיפה. תפריט השטח כולל שילוב חשמלי ל-4X4, הילוך כוח, בקרת ירידה במדרון ואופציה לנעילת דיפרנציאל אחורי המאפשרים לו לבצע טיולים אתגריים בסוף השבוע. שדרוג משמעות וחשוב נעשה בתחום מערכות הבטיחות, כאשר D-Max מגיע כסטנדרט, מה שלא מקובל בקבוצה, עם בלימת חירום אוטונומית ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
תגובות