שטח 4X4 > קטלוג 4X4

יונדאי 2021

image

יונדאי הוא מותג הרכב הנמכר ביותר בישראל, כשלמעמד הנכבד הזה הגיעה היצרנית הקוראנית בזכות קו נרחב של דגמים במגוון קטגוריות המציעים רמה גבוהה של בטיחות, אבזור ותמורה למחיר. לחלק גדול מההצלחה של יונדאי שנים האחרונות אחראים רכבי הפנאי של החברה, תחום בו יונדאי פועלת בישראל בקביעות מאז שנות ה-90'.

אלא שחלפו שנות דור מאז הגאלופר הספרטני שהיה ה-SUV הראשון של יונדאי בישראל. כיום יונדאי מציעה ללקוח הישראלי מגוון גדול של קרוסאוברים ורכבי פנאי במגוון גדלים, על פני טווח מחירים המביאים ביצועים וטכנולוגיה מהשורה הראשונה בתעשיית הרכב, כשבין הייתר הייתה מהראשונות להנגיש מערכות בטיחות מתקדמות גם בדגמים עממיים. רב המכר הגדול של יונדאי הוא הטוסון שמוביל מזה מספר שנים את קטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים ודור חדש שלו נחת בישראל לפני מספר חודשים.

לצד הטוסון החדש נחתו בישראל השנה גם שני הקרוסאוברים הגדולים של יונדאי שלוקחים את הקונספט של רכב פנאי משפחתי רב תכליתי צעד אחד קדימה. מדובר ביונדאי סנטה פה שמגיעה לכאן במהדורתו העדכנית וביונדאי פאליסייד הגדול ממנו, שהוא הבכיר בהיצע רכבי הפנאי של יונדאי שמגיע לראשונה לישראל.

סנטה פה ופאליסייד הם רכבי קרוסאובר גדולים המייצגים את השינוי וקפיצת הדרך הגדולה אותה עשתה יונדאי בשנים האחרונות לצמרת תעשיית הרכב העולמית. שני הדגמים הם בעלי עיצוב מודרני המציג את החזית החדשה והאגרסיבית של משפחת רכבי הפנאי של יונדאי, כשהם מציעים שורת מושבים שלישית המאפשרים הסעה של בין 7 ל-8 נוסעים כולל נהג (בפאליסייד).

מעבר לכך, שני הדגמים נותנים דגש בתא הנוסעים לא רק על המרחב אלא גם על התחושה, כששניהם מאמצים אלמנטים טכנולוגיים, אבזור וחומרים דיפון מעולם מכוניות הפרימיום. אל אלו מצרפת יונדאי חבילת מערכות בטיחות אקטיביות וסיוע לנהג מהמובילות בעולם הרכב, עם פיצ'רים בלעדיים כמו למשל מערכת ה-BVM המשדרת ומציגה את הנעשה בשטחים המתים של הרכב על גבי לוח המחוונים.

בשני הדגמים הטיול המשפחתי יכול להמשיך גם מעבר לכביש, כאשר שניהם מציעים אופציה למערכת הנעה כפולה חכמה המחלקת את הכוח לגלגלים בהתאם לתנאי הדרך, או בהתאם לשלושה תוכניות נהיגה ייעודיות לשטחה (שלג, חול, בוץ) הניתנת לבחירה על ידי בורר מצב הנהיגה. מצבי נהיגה אלו מתאימים גם את אופי מערכות בקרות האחיזה ומאפשרות לטייל גם בשבילים ודרכים חלקות ומאתגרות.



יבואן: כלמוביל

אתר: www.hyundaimotors.co.il

דגמי ה-4X4 של יונדאי בישראל:

יונדאי סנטה פה

יונדאי פאליסייד

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

02 בפברואר 2022 ב 11:06

יונדאי בינואר 2022:

שברה את שיא המסירות בישראל של יבואן בחודש בודד עם מסירות של כ- 8400 רכבים

ובנוסף: 450 מסירות של רכבים חשמליים

כלמוביל יבואנית יונדאי מציינת את חודש ינואר כחודש שבו שברה את שיא המסירות של יבואן בחודש בודד עם כ- 8400 רכבים, (השיא הקודם גם הוא של יונדאי עם 7354 רכבים).

הדגמים הבולטים במסירות יונדאי בחודש ינואר הם:

1. איוניק היברידית: 3200 יח'

2. טוסון: 1300 יח'

3. אלנטרה היברידית: 600 יח'

4. סונטה: 600 יח'

5. ווניו: 600 יח'

5. קונה: 520 יח'

6. i20: 500 יח'

בנוסף, מסכמת יונדאי את חודש ינואר עם מסירות של כ- 350 רכבי איוניק 5 חשמלי ומעל ל- 500 מסירות מתחילת השיווק. צבר ההזמנות בדגם חשמלי זה עומד על כ- 1500 רכבים.
מדגם הקונה החשמלית צבר ההזמנות כולל מסירה עד היום עומד על כ-600 רכבים.