שטח 4X4 > קטלוג 4X4

קיה 2021

image

המותג הקוריאני קיה הוא אחד מהפופולאריים והחזקים בשוק הרכב הישראלי, והוא הגיע למעמד זה קצת יותר משני עשורים מאז נכנס לראשונה לתחרות המקומית. כבר אז בשנות ה-90 הייתה קיה מהחלוצות להציע רכב פנאי קומפקטי עירוני. מדובר כמובן בדור הראשון של ספורטאז' שהציע מראה מסוגנן וצעיר, ויכולת שטח מפתיעה הודות למבנה חסון של שלדת סולם.

השנים עברו וקיה השאפתנית שיפרה באופן עקבי את מוצריה, והדביקה את ההתפתחויות בתעשיית הרכב העולמית לא רק מבחינה טכנולוגית. בתחום רכבי הפנאי קיה נכנסה גם היא לאופנת הקרוסאובר, ומהר מאד הציגה קו שלם של דגמי קרוסאובר במגוון גדלים וסגנונות, כשכיום אולם התצוגה שלה מכיל לא פחות משבעה דגמי קרוסאובר, והיד עוד נטויה.

הרחבת היצע הדגמים של קיה בעשור האחרון התבצעה במקביל לשינוי מחשבתי וארגוני מקיף, כאשר מעצב העל פיטר שרייר החל להטמיע את החזון העיצובי שלו בדגמי החברה, עם שבכת "אף הנמר" שהפכה להיות מזוהה עם כל קשת הדגמים של קיה. ההשקעה הגדולה במרכזי העיצוב והפיתוח באירופה ובארה"ב הקפיצו את החברה מדרגה בכל הקשור לא רק לעיצוב, אלא גם לטכנולוגיה, איכות ובטיחות מה שבא לידי ביטוי גם בטבלת המכירות. עם פתיחת העשור החדש נמצאת קיה בדרך להצגת דור חדש של רכבי פנאי וקרוסאוברים הנושא את סמל החברה העדכני.

סורנטו החדש שנחת בישראל השנה מבשר על דור הדגמים החדש, ובקרוב יצטרף אליו גם ספורטז' חדש לחלוטין. דגמי הקרוסאובר החדשים של קיה יתהדרו בשפת עיצוב חדשה, נועזת ודינמית יותר לצד הטמעת טכנולוגיות מתקדמות, ובמיוחד שילוב טכנולוגיות הנעה ירוקות. כבר כיום סורנטו, שהוא הבכיר במשפחת רכבי הפנאי של קיה בישראל לעת עתה, מציע מבחר ייחודי של יחידות הנעה לבחירה, הכוללות לצד מנועי בעירה פנימית קונבנציונליים, בנזין או דיזל, גם אפשרות להנעה היברידית רגילה (HEV) או בעלת אפשרות טעינה (PHEV).

לקיה סורנטו PHEV שילוב ייחודי בשוק הישראלי של רכב קרוסאובר גדול בעל 7 מקומות, הנעה היברידית נטענת המאפשרת טווח נסיעה מרבי של עד 57 ק"מ באמצעות חשמל ומערכת הנעה כפולה. ההנעה הכפולה בקיה סורנטו מעבירה את הכוח לאחור לפי דרישה ולפי מצב נהיגת שטח הניתן לבחירה על ידי הנהג במערכת ה-Terrain Mode החכמה.
דגמי קיה משווקים בישראל על ידי חברת 'טלקאר' שבגיבוי היצרן מעניקה לדגמי קיה את חבילת אחריות מהמקיפות והארוכות ביותר בשוק הרכב המקומי.



יבואן: טלקאר
אתר: https://kia-israel.co.il

דגמי ה-4X4 של קיה בישראל:

קיה סורנטו