שטח 4X4 > קטלוג 4X4

סקודה 2021

image

סקודה הצ'כית היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בעולם ושורשיה מגיעים עד לשנת 1885. אחרי שנים ארוכות מאחורי מסך הברזל, בשנת 1991 יצאה סקודה לדרך חדשה תחת כנפי קבוצת פולקסווגן. כיום סקודה היא אחת מהמותגים המצליחים ביותר של הקבוצה, כאשר היא חרטה על דיגלה להציע שמושיות, איכות ותמורה למחיר בשילוב טכנולוגיה עדכנית.

ערכי מותג אלו באים לידי ביטוי גם, ובאופן בולט, ברכבי הפנאי והקרוסאובר של סקודה להם מרחב פנים נדיב לנוסעים ולמטען ביחס למידות החיצוניות ולמתחרות הישירות, הנדסת אנוש פשוטה, מערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיבית ושילוב של יחידות הנעה יעילות וחסכוניות. בנוסף, בניתן למצוא בדגמיה קרוסאובר של סקודה מגוון פטנטים קטנים ושימושיים המעידים על חשיבה חכמה וירידה לפרטים כמו למשל תאי אכסון ייעודיים למטריות, מחזיק כרטיסי חניה או מגיני גומי להגנה על קצות הדלתות בעת פתיחה.

סקודה קודיאק הוא רכב הפנאי הראשון של סקודה שלקח את כל התכונות הללו, וארז אותם במרכב קרוסאובר מרווח עם אופציה לשורת מושבים שלישית המאפשרת הסעת שבעה נוסעים כולל נהג. מלבד היותו רכב פנאי מרווח ושימושי למשפחה המורחבת, סקודה קודיאק מתאים גם לטיולי סוף שבוע מתונים בשטח, הודות למרווח גחון נאה ואופציה למערכת הנעה כפולה (בדגמי ה-2.0 ליטר), המעבירה אתה כוח גם לגלגלים האחוריים בעת הצורך. כל אלו, בזכות מגוון רחב של גרסאות הנעה ורמות גימור, הפכו את קודיאק לאחד מהקרוסאוברים הגדולים הפופולאריים בישראל בשנים האחרונות, כשהוא תורם לביסוס מעמדה של סקודה כמותג האירופאי הנמכר ביותר בישראל. בימים אלו נחת בישראל סקודה קודיאק המחודש לאחר מתיחת פנים ששיפרה עוד יותר את הנוסחה המוכרת שהפכה את קודיאק לרב מכר, עם עיצוב עדכני, תוספת מערכות בטיחות מתקדמות ורמות אבזור משודרגות.

קודיאק המחודש הוא קדימות לקראת שלל חידושים אותם נראה מסקודה בתחום רכבי הפנאי בקרוב. העתיד של סקודה נמצא בפיתוח מערכות הנעה ירוקות וחשמליות, כשהיא משקיעה בתחום משאבים נרחבים. בעוד זמן לא רב נזכה לראות מגוון דגמים של סקודה שיקבלו מערכות הנעה היברידיות נטענות, ודגמים חדשים בעלי הנעה חשמלית. הדגם החשמלי הראשון של סקודה הוא רכב פנאי מקביל בגודלו לקודיאק הנקרא "אניאק", האמור לנחות בישראל בקרוב ויוצע גם בגרסה חשמלית בעלת שני מנועים והנעה כפולה.



יבואן: צ'מפיון מוטורס
אתר: www.skoda.co.il

דגמי ה-4X4 של סקודה בישראל:

סקודה קודיאק