לייף סטייל > מסעדות וקולינריה

פופ אנד פופ המסעדה הכי לוהטת בשטח

מסעדת היוקרה פופ אנד פופ, כבשה את הסצנה התל אביבית בסערה ומספקת את כל החבילה: מסעדת שף מעולה בניצוחו של השף שחף שבתאי, לאונג' בר עדכני וחלל אירועים מודרני

מסעדת היוקרה פופ אנד פופ שמאז פתיחתה הפכה לאחת המבוקשות, עם רשימת המתנה של שבועות קדימה. כבשה את הסצנה התל אביבית בסערה, המתחם היוקרתי ברחוב הארבעה בתל אביב, מציע מסעדת שף, לאונג' בר עדכני וחלל אירועים.

מתחם פופ אנד פופ ממוקם על פני שטח מטורף שלא נראה במחוזותינו, 2200 מ"ר! מתוקתקים, מעוצבים ומתוכננים לפרטי פרטים. עם נוף מהמם שנשקף מהקומה ה-14 של מגדלי הארבעה בבעלות האחים עידו וצחי חג'ג', אשר קיבלו ייעוץ מקצועי משמוליק מרקוס שבאמתחתו רקורד מרשים של פרויקטים בתחום הקולינריה.

האסטרטגיה של האחים חג'ג' הייתה ברורה: "לפתוח טרקלין עסקים בין לאומי, אשר יפעיל מסעדות וברים ויהווה אבן שואבת לתיירים, אנשי עסקים ובליינים מהעיר תל אביב, שכבר יצא לה שם דבר של בירת קולינריה ולייף סטייל עולמית".

image

לאור הצלחת המקום והבאזז לו הוא זוכה, ניתן להגיד בוודאות שהאסטרטגיה של מרקוס והאחים חג'ג' התממשה בהצלחה יתרה! והם בהחלט העלו את הרף! פופ אנד פופ אכן שם את תל אביב על מפת הבילויים העולמית ומיישר קו עם מקומות הבילוי הכי לוהטים ומבוקשים.

image

החוויה מתחילה עם היציאה מהמעלית, המתחם המעוצב בקפידה, מחולק לשלושה אזורי בילוי: מסעדת פופ אנד פופ, בר "הקפלה" ואולם האירועים וספייס SPACE חלל אירועים מודרני. לכל אחד הייחוד והבידול שלו, אבל יחד עם זאת יש זרימה מטורפת בין כל החללים.

רמת ההשקעה ניכרת בכל 2200 מ"ר, השקעה בפתיחת מסעדת יוקרה בעלות כוללת של עשרות מיליוני שקלים ובסטנדרטים בינלאומיים, אינו דבר שבשגרה ובטח לא בתקופה כזו של חוסר וודאות ובכל זאת פופ אנד פופ לא חסכו בשום פרט והקימו מיזם מטורף במיקום חלומי- בקומה 14 על הגשר המחבר בין שני מגדלי הארבעה עם נוף פנורמי עוצר נשימה לעיר תל אביב.

בתכנון הלכו על לא פחות מ"ארמני קאזה מילאנו" כאשר ג'ורג'יו ארמני מעורב בהחלטות באופן אישי.
חשוב לציין שעבור ארמני זה פרויקט דגל והתנסות ראשונית בעיצוב חללים מסחריים ולא למגורים או מלונאות. העבודה מול ארמני קאזה מילאנו נמשכה כשלוש שנים בשיתוף משרד האדריכלים פרי דוידוביץ'.

image

התוצאה מרהיבה, ארמאני השכילו להשתמש בנוף האורבני הנשקף מקירות הזכוכית והאווירה במקום משתנה בין שעות היום ושעות הערב.
ביום המקום לובש אווירת טרקלין עסקים בין לאומי ובערב הופך פופ אנד פופ למתחם בילויים יוקרתי, בו זמנית יכולים להתקיים בו תערוכה, אירוע השקה נחשק, אירוע חברה מושקע ומסיבת יום הולדת.

כי אין ספק שפופ אנד פופ הוא "המקום" הנכון והכי חם להרים אירוע ולחגוג בסטייל, כי ברור שאף אחד לא יישאר אדיש לקסם של המקום ולאנרגיות והווייבים חזקים שהוא מייצר.

קומת הקונספט, כוללת מלבד המסעדה, את ספייס SPACE חלל אירועים מודרני, ואת בר "הקפלה" שהוא בעצם לאונג' בר באווירה ניו יורקית במיקום מושלם עם נוף אורבני שפרוש לאורך כל הבר ולצידו " הסיקרט רום" בו נערכות מסיבות יום הולדת פרטיות.

image

בחלל המסעדה, מלבד קולינריה משובחת יש התרחשות וחוויית בילוי קצבית, מופעים מוזיקליים, הופעות די.ג'יי ויצירות פופ ארט הנוצרות במהלך הערב על ידי אומנית הבית ועומדות למכירה.

image

שחף שבתאי השף של פופ אנד פופ, עם ניסיון במטבחים בינלאומיים ורזומה מרשים במסעדות מסביב לעולם וכוכב מישלן, גויס לתפקיד השף ואף תרם מהידע הרב שצבר בבניית המותג Pop&Pope

image

שבתאי בנה תפריט לתפארת, המבוסס על מנות אסיאתיות עם טוויסט אירופאי . המנות בתפריט מסודרות באופן מקורי והן משויכות לסכו"ם "צ'ופסטיקס" "כף" "מזלג" "סכין" "כפית"
image

בתפריט של פופ אנד פופ יש מנות נהדרות, בסגנון אסיאתי והביצוע הוא של מנות מסעדת שף, רמה גבוהה חומרי גלם איכותיים וטעמים מפתיעים ניכרים בכל מנה שיוצאת מהמטבח החדיש, חלקן אף העלו בנו זיכרונות מימי מסעדת ניטן תאי, שם שבתאי היה על תקן השף המבריק שהוציא תחת ידו מנות מדהימות.

image

שבתאי התעלה על עצמו בתפריט של פופ אנד פופ ומוציא תחת ידו מנות מבריקות ברמת דיוק מדהימה, מנות מתוחכמות אבל לא מתחכמות:

שנחאי רול עם סי בס בטמפורה, נענע, קרם טוגרשי, בצל ירוק ורוטב חרדל תפוחים - 64 ש"ח

סשימי דג ים במיסו יוזו עם אגוזי לוז, בצל ירוק ושומשום - 68 ש"ח

וון טון במילוי קונפי ברווז עם תירס, קוקוס ופולנטת אגוזי לוז -61 ש"ח

קסרול ים עם בר ים, קרם מאדארס, אגוזי קמירי, ציר עגבניות ושום ירוק עם כמהין 98 ש"ח

סופריטו אינדונזי עם עוף מעושן בקינמון, 5 התבלינים הסיניים, אדממה ואיולי יוזו 82 ש"ח

באגף האירופי-איטלקי יותר ישנן וריאציות של שבתאי על מנות קלאסיות - כמו פילה מיניון על דף אורז עם כבד אווז ורוטב מיסו פורצ'יני - 110 ש"ח

סלט ויטלו אווז עם חסה ערבית, צלפים, פרמזן, קרם פרש ופטרוזיליה - 54 ש"ח

פסטה פפרדלה עם שפונדרה בציר כרישה ופטריות יער עם פלפל שחור וחמאת סויה - 78 ש"ח

טלה בברביקיו בסגנון סיני עם הויסין וג'ינג'ר על גראטן של תפוחי אדמה וגבינת ברי - 130 ש"ח

image

בגזרת המאפים, כמו בניטן תאי, מלווה את שבתאי השף קונדיטור עופר בן נתן, שאף גויס לתפקיד "השף קונדיטור של "הבייקרי המעוצב" של פופ אנד פופ, הממוקם בקומת הלובי של מגדלי הארבעה, עופר בן נתן מציע בבייקרי מבחר קרואסונים במילויים שונים, עוגות, עוגיות, מארזים של גרנולה ועוד.

image

במטבח של מסעדת פופ אנד פופ, משדך בן נתן למנות בתפריט, מאפים לא שגרתיים כמו בריוש זיתים לצד קארי תאילנדי אדום במקום אורז, או סלט פפאיה תאילנדי עם פוקצ'ה איטלקית.

image
השף קונדיטור עופר בן נתן, אחראי גם לקינוחים המדהימים המוגשים במסעדה:
פנקוטת פיסטוק סיציליאני עם קראמבל של פולנטה, צנובר מקורמל, גלידת פיסטוק ושמן זית עם פטל.
קרם ברולה תירס עם פופקורן מקורמל, קראמבל קמח תירס וקרם חלב קורנפלקס עם תירס מטוגן

לאחרונה, פופ אנד פופ גם התחילה לתת מענה מצוין ל"עסקית צהרים" שווה ואיכותית באזור העסקים הומה של רחוב הארבעה.

נסכם ונאמר שפופ אנד פופ זה לא עוד מתחם בילויים זה המתחם!

פופ אנד פופ. בר. מסעדה. אירועים. בייקרי

להזמנת שולחן

תגובות

0 תגובות