למיצובישי ישנה מסורת ארוכה בתחום הטנדרים הקלים, וטרייטון אשר הושק ב-2015 ומגיע אלינו הוא הנצר האחרון למשפחת L200. מדובר בטנדר עבודה יפני קלאסי המגיע אלינו בתצורת קבינה כפולה, כאשר בגרסאות ההנעה הכפולה שלו מציע את מערכת הסופר סלקט המפורסמת של מיצובישי עם מספר מצבי הנעה כפולה, נעילת דיפרנציאל מרכזי יחד עם הילוך כוח. בנוסף ישנה גם מערכת בקרת ירדה המדרון ומספרי מצבי נהיגה מותאמים לתנאי שטח שונים.
בשנת 2019 קיבל מיצובישי טרייטון מתיחת פנים שבה חזית חדשה בהתאם לקו העיצוב העדכני של החברה, שיפור למערך מערכות הבטיחות (בדגמי הדאקאר הבכירים) וגם מנוע חדש שחלש משמעותית מהמנוע הקודם בגלל הצורך לעמוד בתקני זיהום האוויר, אך קיבל פיצוי בדמות תיבת הילוכים אוטומטית חדשה ומשופרת עם שישה יחסי העברה.
מיצובישי טרייטון - מפרט טכני
תעודת זהות קטגוריה:טנדרים מרכב:קבינה כפולה, 4 דלתות מקומות ישיבה:5 מושבים
מנוע וביצועים תצורה:טורבו דיזל, 4 צילינדרים נפח:2,268 סמ"ק הספק:150 כ"ס ב-3500 סל"ד מומנט:40.8 קג"מ ב-1750-2250 סל"ד מהירות מרבית:171 קמ"ש
הנעה ומכלולים תיבת הילוכים:אוטומטית, 6 הילוכים הנעה:כפולה לא קבועה, שילוב חשמלי. דיפרנציאל מרכזי ננעל והילוך כוח מתלים קדמיים:עצמאיים מתלים אחוריים:סרן חי, קפיצי עלה
ממדים בסיס גלגלים:300 ס"מ אורך/רוחב/גובה:178/181.5/530.5ס"מ מרווח גחון:20.5 ס"מ זווית גישה/נטישה:22/30 מעלות משקל:2080 ק"ג מיכל דלק:75 ליטר
תגובות