שנת השקה: 2019
סובארו אאוטבק ממשיך את המסורת הארוכה של היצרנית היפנית בדגמי סטיישן מוגבהים בעלי יכולת נסיעת שטח. אאוטבק מתבסס על גרסת הסטיישן של הלגאסי/B4 ודור חדש לחלוטין שלו הוצג נחשף בסוף שנת 2020 ביפן על בסיס הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו, מה שמבטיח שיפור באיכות הנסיעה, הורדה במשקל והתאמה ליחידות הנעה ירוקות.
הדור החדש מציע עיצוב עדכני ומודרני ובניגוד לפורסטר שומר על צללית סטיישנית מתונה יחסית. תא נוסעים מרווח ואיכותי מבעבר עם רשימת אבזור ארוכה ואופציה לגימור עור ללוח המכשירים. היצע יחידות ההנעה כולל מנוע בוקסר חדש ומוגדש בנפח 2.4 ליטר לצד מנוע ה-2.5 ליטר האטמוספרי המוכר גם מהפורסטר, שניהם עם מערכת הנעה כפולה סימטרית וקבועה של סובארו. בעתיד צפויות להצטרף גם גרסאות הנעה היברידיות.
סובארו אאוטבק - מפרט טכני
תעודת זהות
קטגוריה: קרוסאוברים גדולים
מרכב: 5 דלתות
מקומות ישיבה: 5 מושבים
מנוע וביצועים
תצורה: בנזין הזרקה ישירה, בוקסר 4 צילינדרים
נפח: 2,498 סמ"ק
הספק: 182 כ"ס ב-5800 סל"ד
מומנט: 24.3 קג"מ ב-4400 סל"ד
הנעה ומכלולים
תיבת הילוכים: אוטומטית רציפה, 8 יחסי העברה קבועים
הנעה: כפולה קבועה עם חלוקת מומנט משתנה
מתלים קדמיים: עצמאיים
מתלים אחוריים: רב חיבורי
ממדים
בסיס גלגלים: 275 ס"מ
אורך/רוחב/גובה: 150/184/484 ס"מ
מרווח גחון: 22 ס"מ
זווית גישה/נטישה: 21.7/18.6 מעלות
מיכל דלק: 70 ליטר
תגובות